Ψυχική Υγεία

Θάλασσα ως θεραπεία: 3 τρόποι που βελτιώνει την ψυχική σας υγεία [vid]

Θάλασσα ως θεραπεία: 3 τρόποι που βελτιώνει την ψυχική σας υγεία [vid]

Θάλασσα ως θεραπεία:  Πολλές μελέτες έχουν δείξει πώς όσοι ζουν δίπλα σε σώμα νερού βιώνουν λιγότερη ψυχολογική δυσφορία. Οι άνθρωποι που κατοικούν κοντά στη θάλασσα τείνουν να είναι πιο ήρεμοι και έχουν λιγότερα ξεσπάσματα θυμού.

Αν πιάνετε τον εαυτό σας να λαχταρά τη θάλασσα ή αν νιώθετε στιγμιαία ηρεμία κάθε φορά που βλέπετε μια γαλάζια εικόνα ή ακούτε τον ήχο των κυμάτων, να ξέρετε πως δεν είστε οι μόνοι/μόνες. Πολλοί άνθρωποι είναι ερωτευμένοι με τον ωκεανό και η πρώτη τους σκέψη κάθε φορά που έρχονται διακοπές είναι να κλείσουν μια απόδραση δίπλα στην παραλία. Eκτός από το όμορφο περιβάλλον και τη γαλήνια ατμόσφαιρα, η εγγύτητα με τη θάλασσα σας βοηθά να αναζωογονήσετε το μυαλό και το σώμα σας με πολλούς τρόπους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα δούμε γιατί συμβαίνει αυτό και θα εξετάσουμε πώς ακριβώς επηρεάζει η θάλασσα την ευημερία μας.

Η θέα της θάλασσας έχει θετική επίδραση στην ψυχική υγεία

  • Βοηθά στη μείωση του επιπέδου άγχους

Νιώθετε αυτό το αίσθημα ευδαιμονίας όταν έρχεστε σε επαφή με το νερό; Δεν έχει σημασία αν απλώς βυθίζετε τα δάχτυλα των ποδιών σας ή κολυμπάτε, η θάλασσα είναι γεμάτη θετικά ιόντα που έχουν ηρεμιστική επίδραση. Το μπλε χρώμα βοηθά επίσης, παρέχοντας αποδεδειγμένα μια αίσθηση γαλήνης. Πολλές μελέτες έχουν δείξει πώς όσοι ζουν δίπλα σε σώμα νερού βιώνουν λιγότερη ψυχολογική δυσφορία. Οι άνθρωποι που κατοικούν κοντά στη θάλασσα τείνουν να είναι πιο ήρεμοι και έχουν λιγότερα ξεσπάσματα θυμού.

  • Ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα

Η θάλασσα μπορεί να είναι ο τόπος που ψάχνετε, όταν χρειάζεστε έμπνευση ή κίνητρο για να παραμείνετε παραγωγικοί και δημιουργικοί. Μείνετε στην παραλία για λίγες μέρες και θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε το μυαλό σας. Ένα ελεύθερο μυαλό θα έχει πάντα περισσότερο χώρο για ιδέες. Η θάλασσα είναι κάτι σαν καταφύγιο διαλογισμού μακριά από τον θόρυβο της καθημερινής ζωής. Σας βοηθά να εστιάσετε σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία και να πάρετε αποφάσεις καλύτερα.

  • Σας ενθαρρύνει να κινηθείτε

Έχει αποδεχθεί ότι όσοι άνθρωποι ζουν κοντά στο νερό, τείνουν να είναι πιο δραστήριοι. Η θάλασσα με κάποιον τρόπο σας κρατά ενεργούς και σας ενθαρρύνει να χρησιμοποιήσετε το σώμα σας. Όταν το σώμα σας κινείται, παράγει ορμόνες χαράς που σας κάνουν να αισθάνεστε ανανεωμένοι και πιο ήρεμοι.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Περιποιηθείτε τα κουρασμένα πόδια με ένα ζεστό ποδόλουτρο από αλάτι της Νεκράς Θάλασσας

Όταν η κολύμβηση είναι μέσο για τη διαχείριση του διαβήτη

Το περπάτημα στην παραλία έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η πανδημία της COVID και το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων έπληξαν σκληρά την ψυχική υγεία των παιδιών

Κανείς δεν νοιάζεται περισσότερο για τα παιδιά από τους γονείς τους. Το κίνημα των γονέων έχει ήδη ξεκινήσει με τον αγώνα για τα παιδιά μας ως προς το πρόγραμμα σπουδών και τους περιορισμούς από την πανδημία. Πρέπει να εξελιχθεί σε αίτημα για την προστασία τους από τα πυροβόλα όπλα

Αλλεργίες - Ο κρυφός τους αντίκτυπος στην ψυχική υγεία

Αλλεργίες: Αν και είναι κοινές, οι αλλεργίες μπορεί να επηρεάσουν την ικανότητα ενός ατόμου να ολοκληρώσει τις καθημερινές του εργασίες και τα συμπτώματα μπορεί να οδηγήσουν στην αποφυγή κοινωνικών αλληλεπιδράσεων. Αυτό το άρθρο εξετάζει την επίδραση των αλλεργιών στην ψυχική υγεία. Τι λέει η έρευνα;

Ο νόμος και η ιατρική δεοντολογία δεν παρουσιάζουν μια ξεκάθαρη λύση για την τήρηση του επαγγελματικού απορρήτου από ψυχιάτρους

Είναι ο ασθενής πρόθυμος να επικοινωνήσει με την αστυνομία και να παραδεχτεί το έγκλημα ή να εξουσιοδοτήσει τον ψυχίατρο να το κάνει;

Η αερόβια άσκηση ενισχύει την ψυχική υγεία ατόμων παχυσαρκία-Μελέτη

Αθλητισμός: Οι ερευνητές μιας μελέτης που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο Journal of Affective Disorders εξέτασαν τη σχέση μεταξύ του τύπου, της συχνότητας και της διάρκειας της σωματικής δραστηριότητας σε άτομα με παχυσαρκία και ποικίλου αριθμού χρόνιων ασθενειών.