Ψυχική Υγεία

Ταξίδια σύντροφος: Πώς να αντιμετωπίσετε τα συχνά επαγγελματικά ταξίδια του συντρόφου σας;

Ταξίδια σύντροφος: Πώς να αντιμετωπίσετε τα συχνά επαγγελματικά ταξίδια του συντρόφου σας;

Ταξίδια σύντροφος: Όταν ο σύντροφός σας ταξιδεύει για δουλειά, μπορεί να είναι δύσκολο για τη σχέση σας, για τα παιδιά σας και για εσάς

Ο σύντροφός σας έχει καταπληκτική δουλειά και του αρέσει αυτό που κάνει και ταξιδεύει συχνά. Κάτι που είναι υπέροχο μέχρι να συνειδητοποιήσετε ότι δεν είναι τόσο υπέροχο όταν μένεις εσύ από το σπίτι. Όταν ο σύντροφός σας ταξιδεύει για δουλειά, μπορεί να είναι δύσκολο για τη σχέση σας, για τα παιδιά σας και για εσάς. Δεν έχει σημασία αν ταξιδεύει για μια νύχτα το μήνα, ή για τρεις μήνες το χρόνο, είναι δύσκολο να μείνετε μόνοι στο σπίτι. Προσθέτει άγχος στη ζωή σας. Όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, δεν είναι πάντα δυνατό να αποφύγουν τα ταξίδια στην εργασία. Μπορεί να νιώθεις ευάλωτη όταν ο σύντροφός σου λείπει και μένεις μόνη στο σπίτι με τα παιδιά. Ξαφνικά, είσαι υπεύθυνος να φροντίζεις τα πάντα. Εάν δυσκολεύεστε να συνεχίσετε, ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποιες αλλαγές στην τακτική σας ρουτίνα.

1)Σηκωθείτε πριν από τα παιδιά σας. Όταν ο σύντροφός σας ταξιδεύει για δουλειά, πρέπει να είστε στην κορυφή του παιχνιδιού σας. Το να σηκωθείτε πριν από τα παιδιά σας θα σας δώσει άφθονο χρόνο για να ετοιμάσετε όλους για την ημέρα. Θα σας δώσει επίσης λίγο χρόνο για τον εαυτό σας πριν σας χρειαστούν τα παιδιά σας.
2)Προσλάβετε μία baby sitter ή ζητήστε βοήθεια από ένα μέλος της οικογένειας. Αλλά αν ο σύντροφός σας έχει φύγει για αρκετό καιρό, μπορεί να σας γλιτώσει από κάποιο άγχος για να προσλάβετε έναν βοηθό, ένα μέλος της οικογένειας ή έναν φίλο να έρθει να παίξει με τα παιδιά σας ενώ πηγαίνετε για ψώνια μόνοι σας. Αυτή η επιπλέον βοήθεια μπορεί να σώσει τη λογική σας.
3)Ξεκινήστε νωρίς τον ύπνο. Στο τέλος της ημέρας, όλοι είναι λίγο γκρινιάρηδες. Εξοικονομήστε λίγο άγχος και πιθανές εκρήξεις πριν τον ύπνο ξεκινώντας νωρίς την ώρα του ύπνου. Εάν ξεκινήσετε αρκετά νωρίς, θα έχετε άφθονο χρόνο για να τους πάρετε όλους στο κρεβάτι πριν να είναι πολύ αργά. Μπόνους: το να πάνε τα παιδιά σας για ύπνο στην ώρα τους σημαίνει περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σας.
4)Επικοινωνήστε με τη μαμά ή τον μπαμπά σας. Δεν είσαι μόνο εσύ που σου λείπει ο σύντροφός σου όταν ταξιδεύει. Όποτε είναι δυνατόν, προσπαθήστε να αγγίξετε τη βάση με τον σύντροφό σας ενώ ταξιδεύετε. Αυτό μπορεί να σημαίνει μια γρήγορη συνομιλία μέσω βίντεο που επιτρέπει στα παιδιά και τον σύντροφό σας να μιλήσουν πριν τον ύπνο. Εάν ο σύντροφός σας δεν μπορεί να συνομιλήσει ενώ λείπει, ζητήστε του να αφήσει σημειώσεις ή ειδικές λιχουδιές στα παιδιά που θα μοιράζονται τυχαία όσο λείπουν.

Είτε έχετε παιδιά είτε όχι, μπορεί να είναι δύσκολο να μαγειρέψετε ενώ ο σύντροφός σας ταξιδεύει για δουλειά. Φορτώστε μερικά εύκολα γεύματα κατάψυξης . Βάλτε μια θέση στον προϋπολογισμό σας για να παραγγείλετε περιστασιακά όσο ο σύντροφός σας λείπει. Μπορεί να είναι δύσκολο να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου διασκεδάζει και τρώει σε δροσερά εστιατόρια ενώ εσύ φτιάχνεις σάντουιτς με φυστικοβούτυρο για τρίτη συνεχόμενη μέρα. Το να σκεφτείτε μπροστά για εύκολα, φιλικά για τα παιδιά δείπνα θα κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη.

Προστατεύοντας τη σχέση σας

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις με έναν σύντροφο που ταξιδεύει είναι ότι η σχέση σας μπορεί να υποφέρει αν δεν είστε προσεκτικοί. Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προστατεύσετε τη σχέση σας κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών.

  • Συζητήστε τα πράγματα εκ των προτέρων. Πόσο καιρό θα λείπει ο σύντροφός σου; Γιατί χρειάζονται να ταξιδέψουν; Τι θα κάνουν; Ποιες είναι οι προσδοκίες που έχετε ο ένας για τον άλλον κατά τη διάρκεια του ταξιδιού; Η κατοχή όλων των πληροφοριών θα βοηθήσει τον συνεργάτη που δεν ταξιδεύει να επιβιβαστεί και να παραμείνει επί του σκάφους κατά τη διάρκεια ταξιδιών εργασίας.
  • Αναπτύξτε τελετουργίες. Ίσως αυτό σημαίνει να τον αποχωρήσω πριν φύγει, ανεξάρτητα από το πότε θα συμβεί αυτό. Ίσως αφήσετε σημειώσεις αγάπης στις αποσκευές τους. Μπορεί να φέρει δώρα στο σπίτι ή μικρές μάρκες για εσάς και τα παιδιά. Αναπτύξτε τελετουργίες μαζί που θα διευκολύνουν τη μετάβαση από και προς το ταξίδι.
  • Μιλήστε καθημερινά. Ακόμα κι αν είναι μόνο για 10 λεπτά. Χρειάζεστε αυτόν τον χρόνο για να συνδεθείτε και να συζητήσετε τι συμβαίνει και στις δύο πλευρές του γάμου. Επιτρέπει στον σύντροφό σας να εκφράζει τις επαγγελματικές του ανησυχίες και θα σας επιτρέψει να έχετε μια συζήτηση με ενήλικες κάθε μέρα.
  • Συνειδητοποιήστε ότι δεν είναι παραμύθι. Είναι εύκολο να αισθάνεστε ότι ο ταξιδιώτης σας βλέπει και κάνει καταπληκτικά πράγματα κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών του ταξιδιών. Αντί να εστιάσετε σε αυτό, συνειδητοποιήστε ότι δεν είναι όλα διασκέδαση και παιχνίδια. Ένα ταξίδι εργασίας δεν είναι διακοπές. Ο σύντροφός σας εργάζεται. Έχουν κουραστεί από το jet lag. Μάλλον έχουν βαρεθεί να τρώνε έξω. Τους λείπεις εσύ και τα παιδιά. Είναι μόνοι. Η κατανόηση ότι δεν είναι πάντα εύκολο γι’ αυτούς και θα σας βοηθήσει να έχετε λιγότερη δυσαρέσκεια όταν συμβεί το αναπόφευκτο επαγγελματικό ταξίδι.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να προετοιμαστείτε για να ταξιδέψετε με παιδιά;

Γιατί οι φιλίες είναι τόσο σημαντικές;

Ιατρικός τουρισμός - Ταξίδια εκτός ΗΠΑ για περίθαλψη είναι συνηθισμένα

Ταξιδιωτικά Πακέτα - Προσοχή στις διαδικτυακές απάτες

Πώς να αποφύγετε τη διάρροια των ταξιδιωτών;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δύο βασικά εγκεφαλικά συστήματα κυριαρχούν στην ψύχωση

Το γνωστικό σύστημα φιλτραρίσματος του εγκεφάλου - γνωστό και ως το εξέχον δίκτυο - λειτουργεί στα παρασκήνια για να κατευθύνει επιλεκτικά την προσοχή μας σε σημαντικές εσωτερικές σκέψεις και εξωτερικά γεγονότα.

Οι φυλετικές διακρίσεις επηρεάζουν την ψυχική υγεία των εφήβων στο δικαστικό σύστημα των ΗΠΑ

Κάποιοι ανέφεραν επίσης ότι είχαν δει τους γονείς τους να ασκούν σωματική βία μεταξύ τους. Περίπου οι μισοί παρατήρησαν ότι οι ίδιοι είχαν υποστεί κακομεταχείριση λόγω της φυλής τους.

Κρίσεις πανικού: Ένας απροσδόκητος επισκέπτης

Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης πανικού, τα άτομα μπορεί να εμφανίσουν συμπτώματα όπως αίσθημα παλμών, εφίδρωση, τρέμουλο, δύσπνοια, πόνο στο στήθος, ζάλη και αισθήματα μη πραγματικότητας ή αποκόλλησης.

Έρευνα δείχνει ότι τα προβιοτικά και τα συμπληρώματα βιταμίνης D μπορεί να ωφελήσουν τα άτομα με σχιζοφρένεια

«Τα προβιοτικά μπορεί να είναι ένας νέος τρόπος για τη θεραπεία ψυχικών διαταραχών ρυθμίζοντας τη μικροχλωρίδα του εντέρου», δήλωσε η αντίστοιχη συγγραφέας Gita Sadighi, MD, του Πανεπιστημίου Επιστημών Κοινωνικής Πρόνοιας και Αποκατάστασης, στο Ιράν.

Η δύναμη της μετάνοιας στην καθημερινότητά μας

Το να αναγνωρίσουμε την ανθρώπινη αδυναμία μας, θα μας οδηγήσει μέσα από την ενδοσκόπηση να χτίσουμε μια δυνατή και ταυτόχρονα ευαίσθητη αντιμετώπιση των συμβάντων της ζωής.