Ψυχική Υγεία

Συναισθηματική αστάθεια : Αυτές τις παθήσεις προκαλεί στον οργανισμό

Συναισθηματική αστάθεια : Αυτές τις παθήσεις προκαλεί στον οργανισμό

Συναισθηματική αστάθεια : Τα κύρια συμπτώματα της συναισθηματικής αστάθειας είναι οι ανεξέλεγκτες εκρήξεις κλάματος ή γέλιου

Η συναισθηματική αστάθεια είναι μια νευρολογική κατάσταση που προκαλεί ανεξέλεγκτο γέλιο ή κλάμα, συχνά σε ακατάλληλες στιγμές. Τείνει να επηρεάσει άτομα με προϋπάρχουσες νευρολογικές καταστάσεις ή τραυματισμούς. Έχει πολλά άλλα ονόματα, όπως:

  • παθολογικό γέλιο και κλάμα
  • ψευδοβολική επίδραση
  • συναισθηματική αστάθεια
  • συναισθηματισμός
  • συναισθηματική ακράτεια
  • διαταραχή ακούσιας συναισθηματικής έκφρασης

Ποια είναι τα συμπτώματα

  • Τα κύρια συμπτώματα της συναισθηματικής αστάθειας είναι οι ανεξέλεγκτες εκρήξεις κλάματος ή γέλιου. Αυτά τα ξεσπάσματα είναι συνήθως μια υπερβολική ή ακατάλληλα έντονη συναισθηματική αντίδραση. Μπορούν επίσης να είναι εντελώς άσχετα με την τρέχουσα συναισθηματική σας κατάσταση. Για παράδειγμα, μπορεί να αρχίσετε να γελάτε ανεξέλεγκτα όταν είστε αναστατωμένοι.

Άλλα συμπτώματα συναισθηματικής αστάθειας περιλαμβάνουν:

  • σύντομα συναισθηματικά ξεσπάσματα που δεν διαρκούν περισσότερο από μερικά λεπτά
  • μικτές συναισθηματικές εκρήξεις, όπως το γέλιο που μετατρέπεται σε κλάμα
  • έλλειψη συναισθηματικών συμπτωμάτων μεταξύ επεισοδίων
  • γέλιο ή κλάμα σε καταστάσεις που άλλοι άνθρωποι δεν βρίσκουν αστείο ή λυπημένο
  • συναισθηματικές αντιδράσεις που είναι από την κορυφή για την κατάσταση
  • συναισθηματικές εξάρσεις που διαφέρουν πολύ από τη συνηθισμένη συμπεριφορά σας

Συναισθηματική αστάθεια μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο
  • Η συναισθηματική αστάθεια εμφανίζεται συχνά μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο . Σύμφωνα με την Εθνική Ένωση Εγκεφαλικού , περισσότεροι από τους μισούς επιζώντες από εγκεφαλικό επεισόδιο έχουν συμπτώματα συναισθηματικής αστάθειας.
  • Τα εγκεφαλικά επεισόδια συμβαίνουν όταν ένα αιμοφόρο αγγείο στον εγκέφαλό σας σκάσει ή κάτι διακόπτει την παροχή αίματος στον εγκέφαλό σας. Αυτό προκαλεί τα κύτταρα του εγκεφάλου να αρχίσουν να πεθαίνουν μέσα σε λίγα λεπτά, γεγονός που μπορεί να βλάψει τα μέρη του εγκεφάλου σας που είναι υπεύθυνα για τη μνήμη, τη γλώσσα και τα συναισθήματα.

Οι ερευνητές δεν είναι σίγουροι για την ακριβή αιτία της συναισθηματικής αστάθειας μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο. Ωστόσο, το πιο λαικό.

Ακολουθεί βίντεο για την συναισθηματική αστάθεια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Tips να αποφύγετε τις αρνητικές επιπτώσεις του στρες

Ψυχική υγεία : Λύσεις για να την φορτίζετε όταν εξαντλείτε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ενισχύστε την ψυχική σας ανθεκτικότητα μέσω του mindfulness

Ψυχική υγεία: Μόλις λίγα λεπτά επίγνωσης, διαμέσου της εστίασης στο παρόν, και διαλογισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκρατήσετε τα συναισθήματα που σας προκαλούν και να παρατηρήσετε τα ισχυρά μοτίβα σκέψης και συμπεριφοράς που ενδεχόμενα οδηγούν και τροφοδοτούν τις υπερβολικές ανησυχίες.

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

Δεν παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά. Ένα ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι, αλλά να θυμάστε πως όταν οι άλλοι σας εκφράζουν θυμό, συνήθως δεν αφορά άμεσα εσάς, αλλά κάτι το οποίο ταλαιπωρεί εκείνους προσωπικά.

Η κολύμβηση ως μέσο διαχείρισης των συναισθηματικών και ψυχικών προκλήσεων

Κολύμβηση: Το να είσαι ενεργός/η σωματικά έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία, όπως: βελτίωση της διάθεσης, αύξηση της αυτοεκτίμησης, μείωση του κινδύνου κατάθλιψης, επιβράδυνση της άνοιας και της γνωστικής παρακμής, βελτίωση του ύπνου και μείωση του άγχους.

Ο Φρόιντ όρισε τον δευτερογενή ναρκισσισμό ως απόσυρση της λίμπιντο ή των συναισθημάτων αγάπης από τα αντικείμενα (άλλους ανθρώπους)

Στον δευτερογενή ναρκισσισμό, η απομόνωση μπορεί να είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση των μεγαλοπρεπών φαντασιώσεων που καθησυχάζουν τον εαυτό, καθώς και για την εστίαση στην αγάπη προς τον εαυτό. Μπορεί να μην θέλουν να βρίσκονται κοντά σε άλλους που βασίζονται στην πραγματικότητα, καθώς η πραγματικότητα μπορεί να γίνεται αντιληπτή σαν επίθεση.

Ο φυσικός ενεργός τρόπος ζωής συσχετίστηκε με 62% χαμηλότερο κίνδυνο διάγνωσης διαταραχών άγχους μεταξύ ανδρών και γυναικών

Αξιοσημείωτο, οι συγγραφείς της μελέτης ανέφεραν διπλάσιο κίνδυνο ανάπτυξης διαταραχής άγχους μεταξύ των γρηγορότερων γυναικών σκιέρ, έναντι των πιο αργών σκιέρ, φαινόμενο που δεν παρατηρήθηκε στους άνδρες.

Μια ματιά στον κόσμο της φοβίας

Φοβία: Ο φόβος που βιώνεται είναι σχεδόν πάντα δυσανάλογος με τον πραγματικό κίνδυνο που θέτει το αντικείμενο ή το γεγονός και τα άτομα με συγκεκριμένες φοβίες γενικά γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει κανένας πραγματικός λόγος να φοβούνται. Ωστόσο, δεν μπορούν να αποφύγουν την αντίδρασή τους.

Όταν ζούμε διαρκώς με τον φόβο ότι πάσχουμε από κάποια σοβαρή ασθένεια

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, μεγαλώνοντας αυτό το παιδί, να δημιουργεί υποχονδρίαση έτσι ώστε να λαμβάνει την προσοχή, την φροντίδα, την αγάπη (έστω και κατ' αυτό τον τρόπο) από τους συγγενείς, τους φίλους ή τους συντρόφους.