Ψυχική Υγεία

Στρες και άγχος: Τρόποι για να απαλλαχτείτε

Στρες και άγχος: Τρόποι για να απαλλαχτείτε

Στρες και άγχος: Το στρες και το άγχος της καθημερινότητας κατακλύζει τον άνθρωπο και του δημιουργεί πολλά προβλήματα στη ψυχική του υγεία. 5 τόποι για να απαλλαχτείτε.

Αν νιώθετε πως έχετε βγει εκτός ελέγχου, εξαιτίας του άγχους που σας διακατέχει, δοκιμάστε να βρείτε τη λύση. Αυτό θα γίνει αν ακολουθήσετε κάποιες από συνήθειες, οι οποίες μπορούν να σας προσφέρουν μία δόση ηρεμίας και γαλήνης.

Τι πρέπει να κάνετε

 

  • Δραστηριοποιηθείτε

Σχεδόν κάθε μορφή σωματικής άσκησης μπορεί να λειτουργήσει ως αγχολυτικό. Αυτό συμβαίνει, καθώς η σωματική δραστηριότητα ενισχύει τις ενδορφίνες, ορμόνες της χαράς, και άλλες χημικές ενώσεις που κρατούν το κλειδί της αίσθησης ευεξίας. Δοκιμάστε το περπάτημα και το τρέξιμο ή ακόμα και τις δουλειές του σπιτιού.

  • Φάτε υγιεινά

Η υγιεινή διατροφή αποτελεί σημαντικό στοιχείο για την αυτοφροντίδα. Έτσι, βοηθάει και στην μείωση του άγχους. Να καταναλώνετε συχνά φρούτα και λαχανικά, καθώς και δημητριακά ολικής άλεσης.

  • Γελάτε περισσότερο

Μία γερή αίσθηση χιούμορ μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα. Ακόμη και εάν το χαμόγελο σας είναι ψεύτικο. Όταν γελάμε, όχι μόνο ελαφραίνει το νοητικό φορτίο, αλλά προκαλούνται και θετικές φυσικές αλλαγές στο σώμα. Το γέλιο καταπραΰνει το άγχος, οπότε κάντε πράγματα που σας κάνουν να γελάτε. Για παράδειγμα δείτε μία κωμωδία και γενικά βρείτε αυτό που σας κάνει να γελάτε.

  • Δοκιμάστε τη γιόγκα

Η γιόγκα είναι ένας δημοφιλής τρόπος καταπολέμησης του άγχους, λόγω των ασκήσεων ελεγχόμενης αναπνοής που περιλαμβάνει. Συνενώνει σωματικούς και πνευματικούς κανόνες που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε ηρεμία του σώματος και του νου. Η γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να διαχειριστείτε το άγχος. Δοκιμάστε να κάνετε γιόγκα μόνοι σας ή σε ομάδα.

  • Κοιμηθείτε αρκετά

Το στρες μπορεί να προκαλέσει διαταραχές ύπνου. Όταν έχετε πολλά να κάνετε και συνεπώς να σκέφτεστε πολύ, θα έχετε. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, ο  εγκέφαλος και το σώμα επαναφορτίζονται, και η ποιότητα και ποσότητα του ύπνου μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή, το επίπεδο ενέργειας, τη συγκέντρωση και τη συνολική λειτουργία του οργανισμού. Αν έχετε αϋπνίες, μπορείτε πριν τον ύπνο, να ακούτε χαλαρωτική μουσική και αυτό θα σας βοηθήσει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τι πρέπει να κάνουμε κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής κρίσης πανικού

Όταν η ένταση πυροδοτεί τους πόνους στο σώμα

Οι διαφορές μεταξύ coaching και ψυχοθεραπείας

Διαφορές μεταξύ του Coaching και της ψυχοθεραπείας. Αν ενδιαφέρεστε να αλλάξετε τη ζωή σας προς το καλύτερο, το να μιλάτε με κάποιον στο εξωτερικό της ζωής σας μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο. Η ψυχοθεραπεία και η καθοδήγηση είναι δύο υπηρεσίες που έχουν βοηθήσει αμέτρητους ανθρώπους να ζήσουν την καλύτερη ζωή τους, αλλά συχνά συγχέονται, καθώς υπάρχει μεγάλη αλληλεπικάλυψη μεταξύ των δύο αυτών τομέων.

Αντιμετωπίστε το στρες στη σχέση σας πριν να εγκλωβιστείτε σε αυτήν

Τέλος, το 19% των ερωτηθέντων ένιωθε αγχωμένο για την έλλειψη προσπάθειας από την άλλη πλευρά. Και είναι μια δύσκολη περίπτωση, γιατί συνήθως νιώθουμε πως ο/η σύντροφός μας δεν επενδύει σοβαρά χρόνο και συναισθήματα σε αυτό που έχουμε αποφασίσει να χτίσουμε εξαρχής μαζί.

Ψυχολογικές θεωρίες αγάπης

Ψυχική υγεία: Ψυχολογικές θεωρίες της αγάπης. Γιατί οι άνθρωποι ερωτεύονται; Γιατί κάποιες μορφές αγάπης είναι τόσο μόνιμες και άλλες τόσο φευγαλέες; Ψυχολόγοι και ερευνητές έχουν προτείνει αρκετές διαφορετικές θεωρίες αγάπης για να εξηγήσουν πώς η αγάπη σχηματίζεται και αντέχει.

Οι πιο συχνοί μύθοι για τις κρίσεις πανικού

Κρίσεις πανικού: Οι πιο συνηθισμένοι μύθοι που τις συνοδεύουν. Υπάρχουν πολλές παρεξηγήσεις και ψευδείς υποθέσεις για τις κρίσεις πανικού, οι οποίες μπορούν να κάνουν απογοητευτική την εξήγηση της κατάστασής σας σε άλλους. Οι μύθοι για τις κρίσεις πανικού μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένη διάγνωση των συμπτωμάτων σας ή να σας κάνουν να πιστεύετε ότι είστε αδύναμοι επειδή δεν είστε σε θέση να διαχειριστείτε τα συμπτώματά σας.

7 φράσεις που χρησιμοποιούν οι gashlighters για να μπερδεύουν και να ελέγχουν

"Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάς" Απλό, κι όμως αποτελεσματικό. Αυτή η δήλωση μπορεί να εμπλουτιστεί με ένα «…αλλά χρειάζεται να ηρεμήσεις». Ο gashlighter μπορεί απλώς να ισχυριστεί ότι δεν έχει ιδέα γιατί έχουμε εκνευριστεί ή θυμώσει και καμία γνώση για τις κατηγορίες που του προσάπτουμε. Απλώς δεν γνωρίζουν. Και ακριβώς επειδή παίζουν το χαρτί του αθώου τόσο αποτελεσματικά, εμείς μένουμε με το ερώτημα μήπως υπερβάλλουμε ή μήπως εμείς τελικά φταίμε σε κάτι.

Πώς θα χτίσουμε υγιή σχέση με εσωστρεφή σύντροφο

Προσπαθήστε να μην το παίρνετε προσωπικά αν ο/η σύντροφός σας χρειάζεται χρόνο να αποφορτιστεί και να μείνει μόνος/η. Είναι πολύ συνηθισμένο οι εσωστρεφείς να χρειάζονται περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τον εαυτό σας συγκριτικά με τους εξωστρεφείς.

Τροφές που αποδυναμώνουν το άγχος και άλλες που το επιτείνουν

Θα μπορούσαν οι επεξεργασμένες τροφές, όπως το hot dog, το λουκάνικο, οι πίτσες και τα κέικ να προκαλούν άγχος; Ερευνητές στο Λονδίνο βρήκαν ότι μια τέτοια διατροφή αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης.

Πάνω από 100 οι καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση μετά τη Μπεκατώρου

Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Σοφίας Μπεκατώρου, έδωσε θάρρος στην κοπέλα, και η μαρτυρία της το περασμένο Σάββατο ξεκίνησε μια χιονοστιβάδα αποκαλύψεων, που ακόμη είναι άγνωστο ποιους θα παρασύρει.