Ψυχική Υγεία

Ψυχική υγεία: Η βιταμίνη D επηρεάζει την ψυχική μας υγεία

Ψυχική υγεία: Η βιταμίνη D επηρεάζει την ψυχική μας υγεία

Ψυχική υγεία: Η βιταμίνη D είναι ένα λιποδιαλυτικό θρεπτικό συστατικό που είναι απαραίτητο τόσο για το σώμα σας όσο και για την υγεία σας.

ADMAN

Η βιταμίνη D είναι ένα λιποδιαλυτικό θρεπτικό συστατικό που είναι απαραίτητο τόσο για το σώμα σας όσο και για την υγεία σας. Διατηρεί τα οστά σας ισχυρά, βοηθά στην ανάπτυξη των κυττάρων, προσφέρει ανοσολογική υποστήριξη και είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου.

 

Κατάθλιψη και βιταμίνη D

Δυστυχώς, οι μελέτες και τα δεδομένα που αφορούν τη βιταμίνη D, την ψυχική υγεία και την κατάθλιψη είναι αντιφατικά. Ορισμένες έρευνες έχουν δείξει ότι οι ασθενείς που έχουν διαγνώσει κατάθλιψη τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D. Ωστόσο, άλλες μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι οι ασθενείς με κατάθλιψη, οι οποίοι λαμβάνουν συμπληρώματα βιταμίνης D σε διάφορες δυνάμεις, δεν παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση με τα καταθλιπτικά συμπτώματα τους.

Τι σημαίνει αυτό;

Η συμπλήρωση βιταμίνης D μπορεί να είναι ευεργετική. Η έρευνα έχει βρει μια συσχέτιση μεταξύ των χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D και της κατάθλιψης. Ως εκ τούτου, συνιστάται ιδιαίτερα να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε αρκετή βιταμίνη D, είτε μέσω της διατροφής σας είτε μέσω συμπληρωμάτων.

Από πού να την πάρετε;

Ενώ υπάρχουν πολύ λίγα τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη D και αυτά που έχουν μόνο μια μικρή ποσότητα, όπως ο σολομός, ο τόνος και τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι εξαιρετικές πηγές που κάποιος μπορεί εύκολα να εντάξει στη διατροφή του. Οι περισσότεροι άνθρωποι συνήθως παίρνουν βιταμίνη D μέσω του ηλιακού φωτός ή της ακτινοβολίας UVB. Αυτή η έκθεση βοηθά στην ενεργοποίηση αυτής της θρεπτικής ουσίας μέσα στο δέρμα σε μια μορφή που μπορεί να χρησιμοποιήσει το σώμα σας. Επομένως, το αντηλιακό μπορεί να εμποδίσει την ακτινοβολία UVB, οπότε η στάθμιση των οφελών και των πιθανών κινδύνων εδώ είναι σημαντική. Τέλος, τα συμπληρώματα διατροφής είναι ένας άλλος κοινός τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να πάρουν βιταμίνη D, αλλά είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

 

Ημερήσια πρόσληψη

Η βιταμίνη D μετρά συνήθως σε διεθνείς μονάδες (IU) ή μικρογραμμάρια (mcg). Ο μέσος άνθρωπος ηλικίας 1-70 ετών θα πρέπει να λαμβάνει 600 IU, ή 15 mcg, βιταμίνης D ημερησίως. Τα άτομα ηλικίας άνω των 70 ετών θα πρέπει να αυξάνουν την πρόσληψη τους σε 800 IU κάθε μέρα.

Συνολικά, οι άνθρωποι θα πρέπει να γνωρίζουν τα οφέλη που έχει να προσφέρει η βιταμίνη D. Ωστόσο, πριν από οποιαδήποτε κατανάλωση φαρμάκων, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιες είναι οι καλύτερες δουλειές για άτομα με άγχος και κατάθλιψη;

Συμβουλές για να ενισχύσετε την ψυχική σας υγεία.

Οι άνθρωποι με έντονη βραδινή παραγωγικότητα έχουν αρκετό άγχος

Η βία που παρουσιάζεται στην τηλεόραση επηρεάζει τα παιδιά.

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η ψυχική ασθένεια μειώνει τη μακροζωία μας;

Προσδόκιμο ζωής: Ορισμένες ψυχικές ασθένειες μπορεί να διαταράξουν την ορμονική ισορροπία και τους κύκλους ύπνου, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού και τη γενική υγεία.

Χριστούγεννα: 2/3 των ενηλίκων θα πουν ότι είναι «καλά» ακόμα κι αν δεν είναι

Χριστούγεννα: Ένας στους τρεις Βρετανούς είναι πιο πιθανό να παλέψει με την ψυχική του ευεξία κατά την περίοδο των Χριστουγέννων παρά οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου, όμως οι περισσότεροι δεν το παραδέχονται.

Πώς επηρεάζεται η ψυχολογία μας στην εμμηνόπαυση;

Εμμηνόπαυση: Ορισμένες μελέτες επισημαίνουν τις επιδράσεις της ορμόνης στη βελτίωση της διάθεσης, γεγονός που υποδηλώνει ότι τα χαμηλότερα επίπεδα της μπορεί να οδηγήσουν σε συναισθήματα κατάθλιψης.

Η προεκλογική περίοδος μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση, θέτοντας τους πληθυσμούς σε κίνδυνο

Για τον Smith, όλα αυτά είναι μια υπενθύμιση ότι το άγχος στη ζωή μας είτε προέρχεται από μια πολιτική εκστρατεία είτε από τις ανησυχίες για την πληρωμή των λογαριασμών επηρεάζει τελικά την υγεία.

Το χαμηλό έως μέτριο στρες κάνει καλό, σύμφωνα με νέα έρευνα του Ινστιτούτου Ανάπτυξης Νέων του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια

"Πρέπει να έχεις τους σωστούς πόρους για να ενισχυθείς από τις αντιξοότητες και το στρες", δήλωσε ο Oshri. "Για ορισμένους ανθρώπους, το να εκτίθενται σε αντιξοότητες είναι κάτι καλό. Αλλά για άλλους, ίσως όχι". "Είναι πιθανό να μπορείς να αντέξεις περισσότερο στρες αν έχεις μια υποστηρικτική κοινότητα ή οικογένεια". Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Neuropsychologia.

Κάντε τη σχέση από απόσταση να πετύχει!

Σχέση: Η αλήθεια είναι ότι με λίγη δουλειά, οι σχέσεις εξ αποστάσεως μπορούν να επιβιώσουν στη δοκιμασία του χρόνου και μπορούν να είναι εξίσου ανταποδοτικές με τις τυπικές διαπροσωπικές σχέσεις.