Ψυχική Υγεία

Κρύσταλλα : Εξαγνίστε την εσωτερική σας ενέργεια

Κρύσταλλα : Εξαγνίστε την εσωτερική σας ενέργεια

Κρύσταλλα : Οι κρύσταλλοι και οι πέτρες κερδίζουν δημοτικότητα ως κομμάτια έμφασης που παρέχουν μια γήινη πινελιά στην διακόσμηση του σπιτιού. Υπάρχει επίσης αυξημένο ενδιαφέρον για τη χρήση κρυστάλλων για πιο εσωτερικούς σκοπούς.

Οι πολιτισμοί σε όλο τον κόσμο έχουν χρησιμοποιήσει κρύσταλλους σε θεραπευτικές και διαλογιστικές πρακτικές για χιλιάδες χρόνια. Αλλά οι κρύσταλλοι διαθέτουν θεραπευτικές δυνάμεις;Σύμφωνα με τον θεραπευτή κρυστάλλων και την επικεφαλής διαλογισμό ,Υπάρχει μια μακρά ιστορία που εκτείνεται σε χιλιάδες χρόνια χρήσης κρυστάλλων για θεραπεία και προστασία, και πολλές μορφές διαλογισμού για εστίαση και επίτευξη υψηλότερης κατάστασης συνείδησης.

Πιστεύει ότι οι κρύσταλλοι έχουν επίδραση στη συνείδηση.

  • Η χρήση κρυστάλλων στην πρακτική του διαλογισμού μπορεί να εμβαθύνει τον διαλογισμό σας, να παρέχει ένα αντικείμενο εστίασης και να αυξήσει τη συνείδησή σας και την επίγνωση του ανώτερου εαυτού σας.
Ξεκινήστε τον διαλογισμό
  • Για να ξεκινήσετε με τον διαλογισμό κρυστάλλου, θα χρειαστείτε τον επιλεγμένο κρύσταλλο και την προθυμία σας να εξασκηθείτε, ειδικά εάν ο διαλογισμός είναι νέος για εσάς.
  •  Το βασικό ζήτημα του διαλογισμού είναι να εξασκείσαι όσο το δυνατόν πιο τακτικά και να το κάνεις μέρος της ρουτίνας αυτο-φροντίδας σου. Συχνά εάν αισθάνεστε εάν δεν έχετε χρόνο, αισθάνεστε κουρασμένοι ή άρρωστοι, το χρειάζεστε περισσότερο από ποτέ .
  • Όταν έρθει η ώρα να ξεκινήσετε, ρυθμίστε τη διάθεση. Βρείτε ένα μέρος όπου δεν θα ενοχληθείτε, ρυθμίστε το θερμοστάτη σε μια άνετη θερμοκρασία και ρυθμίστε το φωτισμό για μια χαλαρή, απαλή αίσθηση.
  • Εάν είστε ήδη έμπειρος διαλογιστής, μπορείτε απλά να προσθέσετε τον κρύσταλλο στην τρέχουσα πρακτική σας.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε τα ακόλουθα εργαλεία

  • κεριά
  • αιθέρια έλαια
  • θυμίαμα
  • εικόνες προγόνων
  • εικόνες εμπνευσμένων μορφών, όπως ο Βούδας
  • ιερά αντικείμενα

Πως να καθαρίσετε τον κρύσταλλο σας

Θα θελήσετε να καθαρίσετε τους κρυστάλλους σας πριν ξεκινήσετε. Μπορείτε να το κάνετε με:

  • περνώντας τα κρύσταλά σας μέσα από θυμίαμα, ειδικά φασκόμηλο
  • χρησιμοποιώντας ήχο, όπως τραγούδι ή τραγούδι μπολ
  • εκθέτοντας τον κρύσταλό σας στον ήλιο ή στο φως του φεγγαριού για αρκετές ώρες
  • βάζοντας τα κρύσταλά σας κάτω από τρεχούμενο νερό
  • βυθίζοντας το κρύσταλό σας σε θαλασσινό νερό
  • θάβοντας το κρύσταλό σας σε ένα μπολ με καφέ ρύζι

Ακολουθεί βίντεο για κρυστάλλους

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Συνέχιση της διανομής των self test από τα φαρμακεία μέχρι τον Σεπτέμβριο

Μυελοΐνωση: Δείτε πως καθορίζετε το προσδόκιμο ζωής των ασθενών

Βέισελ πηγαίνει στο συνεργείο ο αυτοκίνητο του

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αθλητισμός: Γιόγκα για ψυχική ενδυνάμωση

Αθλητισμός: Με την πάροδο του χρόνου, μια τακτική πρακτική γιόγκα καλλιεργεί την «απόκριση χαλάρωσης», επιτρέποντάς σας να είστε λιγότερο αντιδραστικοί στο άγχος και τα έντονα συναισθήματα. Σύμφωνα με μια μελέτη, μια συνεδρία γιόγκα διάρκειας 90 λεπτών μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της κορτιζόλης – της ορμόνης του στρες.

Η θάλασσα ως ψυχοθεραπεία

Θάλασσα: Ο χρόνος που περνάμε στη θάλασσα – ή αυτό που επιστήμονες ονομάζουν μπλε χώρους – επηρεάζει θετικά τα συναισθήματά μας και τον τρόπο που σκεπτόμαστε, βοηθώντας μας πιθανώς να υιοθετήσουμε μια πιο θετική ματιά στη ζωή.

Όταν η διάθεση περνά από το στομάχι - Tips για καλύτερη ψυχική υγεία

Κατάθλιψη Διατροφή: Μειώστε την πρόσληψη τροφών που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τον εγκέφαλο και τη διάθεσή σας, όπως για παράδειγμα η καφεΐνη, το αλκοόλ, τα τρανς λιπαρά και τα τρόφιμα με υψηλά επίπεδα χημικών συντηρητικών ή ορμονών (όπως ορισμένα είδη κρεάτων), και προσπαθείστε να υιοθετήσετε μια όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη διατροφική ρουτίνα, με πλούσιες πηγές θρεπτικών συστατικών.

Οι συνέπειες του χρόνιου στρες στην υγεία

Άγχος Συνέπειες: Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει - ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος - το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.