Ψυχική Υγεία

Κολύμπι: Τονώστε την ψυχική σας υγεία κολυμπώντας στη θάλασσα [vid]

Κολύμπι: Τονώστε την ψυχική σας υγεία κολυμπώντας στη θάλασσα [vid]

Κολύμπι: "Η άσκηση στο ύπαιθρο, όπως το κολύμπι στη θάλασσα, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία και ειδικότερα ορισμένες έρευνες επισημαίνουν ότι η υπαίθρια άσκηση μπορεί για την ακρίβεια να είναι εξίσου αποτελεσματική με τα αντικαταθλιπτικά σκευάσματα στη θεραπεία της ήπιας έως μέτριας κατάθλιψης", εξηγεί ο Stephen Buckley από το φιλανθρωπικό ίδρυμα ψυχικής υγείας Mind στο ΗΒ.

Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες έρευνες έχουν στρέψει την προσοχή τους στις θετικές επιδράσεις της θάλασσας και του ωκεανού στην ψυχική υγεία και ευεξία. Χάρη στη δράση της BlueHealth, μιας πανευρωπαϊκής ερευνητικής πρωτοβουλίας που μελετά και διερευνά τους δεσμούς μεταξύ του περιβάλλοντος, του κλίματος και της ανθρώπινης υγείας, οι μελέτες αναφορικά με τις ευεργετικές δράσεις της θάλασσας και των υδάτινων τοπίων στην ανθρώπινη ψυχή έχουν αυξηθεί. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες στο εν λόγω ερευνήτικό πρόγραμμα εξετάζουν πώς η θάλασσα και άλλα περιβάλλοντα με βάση το νερό μπορούν να επηρεάσουν την ευημερία των ανθρώπων.

Αυτό που είναι γνωστό ως τώρα είναι ότι η άσκηση – κάθε είδους – κάνει καλό στην ψυχική μας υγεία. Για την ακρίβεια υπάρχουν άφθονες επιστημονικές ενδείξεις που υποδηλώνουν ότι η σωματική άσκηση είναι πολύ ευεργετική για την βελτίωση της διάθεσης και ιδίως για τον έλεγχο των συμπτωμάτων του στρες και του άγχους, εν μέρει επειδή προωθεί την απελευθέρωση των ενδορφινών, με άλλα λόγια των ορμονών της ευτυχίας.

Αυτό, σύμφωνα με έρευνα, φαίνεται να ισχύει ακόμη περισσότερο για άτομα που ασκούνται σε φυσικά, υπαίθρια περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένων της θάλασσας και του ωκεανού.

“Η άσκηση στο ύπαιθρο, όπως το κολύμπι στη θάλασσα, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία και ειδικότερα ορισμένες έρευνες επισημαίνουν ότι η υπαίθρια άσκηση μπορεί για την ακρίβεια να είναι εξίσου αποτελεσματική με τα αντικαταθλιπτικά σκευάσματα στη θεραπεία της ήπιας έως μέτριας κατάθλιψης. Η άσκηση μειώνει επίσης τα επίπεδα της κορτιζόλης, της« ορμόνης του στρες », που έχει συνδεθεί με μια σειρά προβλημάτων ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης και του άγχους”, εξηγεί ο Stephen Buckley από το φιλανθρωπικό ίδρυμα ψυχικής υγείας Mind στο ΗΒ.

Ωστόσο, το κολύμπι στη θάλασσα μπορεί επίσης να βοηθήσει την ψυχική υγεία μέσω άλλων μηχανισμών. Όταν κολυμπάμε, τα πρότυπα της αναπνοής μας αλλάζουν και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο χαλαρή ή σεχεδόν διαλογιστική κατάσταση, καθώς είμαστε εστιασμένοι στο παρόν.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το κολύμπι στη θάλασσα έχει οφέλη για το σώμα και την ψυχή

Όταν επιστρέφουμε στη θάλασσα επιστρέφουμε εκεί από όπου ήρθαμε

Τονώστε την ψυχική σας ευεξία και ευημερία στη θάλασσα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι δέκα πιο ευτυχισμένες πολιτείες των ΗΠΑ με βάση 31 βασικούς δείκτες

Τόσο η Νέα Υόρκη όσο και το Νιου Τζέρσεϊ έχουν τις λιγότερες αυτοκτονίες (ανά 100.000 κατοίκους) στις 8. Αυτό είναι τέσσερις φορές χαμηλότερο από το Ουαϊόμινγκ, το οποίο έχει 29 αυτοκτονίες ανά 100.000 άτομα.

Ενισχύστε την ψυχική σας ανθεκτικότητα μέσω του mindfulness

Ψυχική υγεία: Μόλις λίγα λεπτά επίγνωσης, διαμέσου της εστίασης στο παρόν, και διαλογισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκρατήσετε τα συναισθήματα που σας προκαλούν και να παρατηρήσετε τα ισχυρά μοτίβα σκέψης και συμπεριφοράς που ενδεχόμενα οδηγούν και τροφοδοτούν τις υπερβολικές ανησυχίες.

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

Δεν παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά. Ένα ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι, αλλά να θυμάστε πως όταν οι άλλοι σας εκφράζουν θυμό, συνήθως δεν αφορά άμεσα εσάς, αλλά κάτι το οποίο ταλαιπωρεί εκείνους προσωπικά.

Η κολύμβηση ως μέσο διαχείρισης των συναισθηματικών και ψυχικών προκλήσεων

Κολύμβηση: Το να είσαι ενεργός/η σωματικά έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία, όπως: βελτίωση της διάθεσης, αύξηση της αυτοεκτίμησης, μείωση του κινδύνου κατάθλιψης, επιβράδυνση της άνοιας και της γνωστικής παρακμής, βελτίωση του ύπνου και μείωση του άγχους.

Ο Φρόιντ όρισε τον δευτερογενή ναρκισσισμό ως απόσυρση της λίμπιντο ή των συναισθημάτων αγάπης από τα αντικείμενα (άλλους ανθρώπους)

Στον δευτερογενή ναρκισσισμό, η απομόνωση μπορεί να είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση των μεγαλοπρεπών φαντασιώσεων που καθησυχάζουν τον εαυτό, καθώς και για την εστίαση στην αγάπη προς τον εαυτό. Μπορεί να μην θέλουν να βρίσκονται κοντά σε άλλους που βασίζονται στην πραγματικότητα, καθώς η πραγματικότητα μπορεί να γίνεται αντιληπτή σαν επίθεση.