Ψυχική Υγεία

Κολύμπι: Η κολύμβηση είναι θεραπευτική κι η επιστήμη δίνει τις δικές της εκτιμήσεις [vid]

Κολύμπι: Η κολύμβηση είναι θεραπευτική κι η επιστήμη δίνει τις δικές της εκτιμήσεις [vid]

Κολύμπι: Υπάρχει κάτι θεραπευτικό στη θάλασσα, λένε οι άνθρωποι που κολυμπούν συχνά, κι η επιστήμη έχει δώσει τις δικές της εκτιμήσεις γι' αυτό το γεγονός.

Αναμφίβολα για τους περισσότερους εξ’ ημών η παραμονή και μόνο κοντά στη θάλασσα φαντάζει θεραπευτική. Η θέα των κυμάτων και του βαθέος μπλε ωκεανού, η αίσθηση της δροσιάς του θαλασσινού αέρα φέρνουν στους περισσότερους ανθρώπους μια ηρεμία στο νου. Υπάρχει κάτι θεραπευτικό στη θάλασσα, λένε οι άνθρωποι που κολυμπούν συχνά, κι η επιστήμη έχει δώσει τις δικές της εκτιμήσεις γι’ αυτό το γεγονός.

Σύμφωνα με μελέτες, το κολύμπι:

  • Απελευθερώνει ενδορφίνες

Το κολύμπι απελευθερώνει ενδορφίνες στον εγκέφαλό σας. Αυτές είναι φυσικές ορμόνες που αυξάνουν τη θετικότητα και δημιουργούν μια αίσθηση ευεξίας και ευτυχίας.

  • Μειώνει το άγχος

Υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ιδέα ότι το κολύμπι μπορεί να μειώσει το άγχος περισσότερο από άλλα αθλήματα. Μελέτες σε αρουραίους διαπίστωσαν ότι η κολύμβηση μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της ανάπτυξης νέων εγκεφαλικών κυττάρων σε τμήματα του εγκεφάλου που διαλύονται κατά τη διάρκεια χρόνιου (μακροχρόνιου) στρες. Αν και αυτό έχει δοκιμαστεί μόνο σε ζώα μέχρι τώρα, η ιδέα είναι ότι η κολύμβηση θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει το ίδιο αποτέλεσμα στους ανθρώπους.

  • Έχει καταπραϋντικές ιδιότητες

Πιστεύεται ότι το κολύμπι είναι ένας ιδιαίτερα καλός τρόπος για να χαλαρώσετε το σώμα σας, να καταπραΰνετε το μυαλό σας και να μειώσετε το άγχος.

  • Ενισχύει την υγεία του εγκεφάλου

Μια μικρή μελέτη διαπίστωσε ότι το νερό αυξάνει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο. Οι συμμετέχοντες βυθίστηκαν στο νερό μέχρι το ύψος του στήθους και οι επιστήμονες μέτρησαν τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο ενώ βρίσκονταν στο νερό και όταν έβγαιναν από αυτό. Βάσει των ευρημάτων, το νερό έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία του εγκεφάλου. Μια υγιής ροή αίματος στον εγκέφαλο είναι σημαντική για την παροχή οξυγόνου, γλυκόζης και θρεπτικών συστατικών και την προστασία από επιβλαβείς τοξίνες.

  • Οφέλη της ζωής κοντά στην παραλία

Ορισμένες έρευνες έχουν επισημάνει ότι όσοι ζουν πιο κοντά στην ακτή αναφέρουν υψηλότερα επίπεδα καλής υγείας και ευεξίας.

  • Το μπλε χρώμα

Δεν υπάρχει συγκεκριμένη επιστημονική απόδειξη ότι η παραμονή σε μπλε χώρους βελτιώνει την ψυχική ευεξία κι οι μελέτες είχαν μικτά, μέχρι στιγμής, αποτελέσματα. Αλλά το μπλε χρώμα θεωρείται συχνά ηρεμιστικό. Αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί αισθανόμαστε θετικοί και χαρούμενοι όταν είμαστε δίπλα στη θάλασσα ή κοντά στο νερό.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Έξυπνα μυστικά για να χάσετε τα κιλά της καραντίνας

Καφείνη : Αντιμετωπίζει τα ξηρά μάτια

Καρκίνος : H server hellas αποτίνει φόρο τιμής στους νοσούντες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Aγοραφοβία: Αιτίες και συμπτώματα

Aγοραφοβία: Η αγοραφοβία μπορεί να περιορίσει σοβαρά την ικανότητά σας να κοινωνικοποιείστε, να εργάζεστε, να συμμετέχετε σε σημαντικές εκδηλώσεις και ακόμη και να διαχειρίζεστε τις λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής, όπως την εκτέλεση καθηκόντων.

Αντιδραστική διαταραχή προσκόλλησης : Θεραπεία υπόσχεται την καταπολέμηση της

Αντιδραστική διαταραχή προσκόλλησης : Το Rebirthing είναι μια εναλλακτική τεχνική θεραπείας που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της αντιδραστικής διαταραχής προσκόλλησης . Αυτή η θεραπεία χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο είδος αναπνοής ( αναπνοή ) που προορίζεται να σας βοηθήσει να απελευθερώσετε συναισθήματα.

Ψυχική διαταραχή : Συμβουλές να την εντοπίσετε

Ψυχική διαταραχή : Η αυταπάτη είναι μια ψευδή πεποίθηση που κατέχει ένα άτομο. Αντιβαίνει στην πραγματικότητα ή σε αυτό που θεωρείται συνήθως αληθινό. Η δύναμη μιας αυταπάτης βασίζεται στο πόσο πιστεύει το άτομο.

Ρέικι : Τα μειονεκτήματα της θεραπείας

Ρέικι : Το Ρέικι είναι μια μορφή θεραπείας θεραπείας ενέργειας. Αναπτύχθηκε στην Ιαπωνία από τον Mikao Usui στη δεκαετία του 1920. Στα ιαπωνικά, το «reiki» σημαίνει ενέργεια καθολικής ζωής.

Πώς η κατάθλιψη σχετίζεται με την διατροφή

Κατάθλιψη Διατροφή: Αν και απαιτείται περισσότερη έρευνα προκειμένου να καταδειχθούν με ασφάλεια οι σχέσεις μεταξύ προκλήσεων ψυχικής υγείας, και ειδικότερα της κατάθλιψης, και των διατροφικών επιλογών, στο μεσοδιάστημα συνίσταται ο περιορισμός των junk food, των τηγανητών και επεξεργασμένων τροφών, της κατανάλωσης αλκοόλ και η υιοθέτηση μιας όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένης διατροφικής ρουτίνας, με πλούσιες πηγές θρεπτικών συστατικών.

Πανσέληνος : Δείτε πως επηρεάζει την ψυχική υγεία

Πανσέληνος : Η ιδέα ότι μια πανσέληνος μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα, να προκαλέσει παράξενη συμπεριφορά και ακόμη και να προκαλέσει σωματική ασθένεια δεν είναι απλώς λογοτεχνικό πεδίο. Είναι μια ισχυρή πεποίθηση, ακόμη και σήμερα.

Ορισμένα από τα οφέλη της ψυχοθεραπείας

Ψυχοθεραπεία: Μερικοί άνθρωποι λένε ότι οι ψυχοθεραπείες δεν κάνουν τα προβλήματά τους να εξαφανιστούν, αλλά μέσα στο χρόνο γίνεται ευκολότερο για εκείνους να τα αντιμετωπίσουν. Η αποδοχή του εαυτού και της πραγματικότητας είναι επίσης μια εκδοχή των εργαλείων που κανείς μαθαίνει να χρησιμοποιεί εντός του ψυχοθεραπευτικού πλασιού. Η αποδοχή είναι επιπλέον προϋπόθεση για μια πιο ειλικρινή, πηγαία και πιο ανάλαφρη ζωή.

Μοναξιά : Δείτε πως επηρεάζει την ψυχική υγεία

Μοναξιά : Οι ενήλικες που ζουν μόνοι τους είναι πιο πιθανό να έχουν κοινές ψυχικές διαταραχές, συμπεριλαμβανομένου του άγχους και της κατάθλιψης  και ο λόγος είναι η μοναξιά.