Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ψυχική Υγεία

Ευεξία: Αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα ψυχικά οφέλη των τροφών

Ευεξία: Αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα ψυχικά οφέλη των τροφών

Ευεξία: Οι καταναλωτές άρχισαν να νοιάζονται περισσότερο για τη συνολική υγεία και ευεξία τους ως αποτέλεσμα της πανδημίας, με την επίδραση των τροφίμων στην υγεία να τραβάει περισσότερη προσοχή.

Οι καταναλωτές επικεντρώνονται ολοένα και περισσότερο στον ρόλο που παίζει το φαγητό στην ψυχική και σωματική τους υγεία, σύμφωνα με νέα έρευνα του The NPD Group. Η εταιρεία έρευνας αγοράς είπε ότι οι καταναλωτές άρχισαν να νοιάζονται περισσότερο για τη συνολική υγεία και ευεξία τους ως αποτέλεσμα της πανδημίας, με την επίδραση των τροφίμων στην υγεία να τραβάει περισσότερη προσοχή καθώς η τάση συνεχίζεται. Τώρα, οι καταναλωτές κατατάσσουν τις επιλογές τροφίμων και ποτών ακριβώς πίσω από τη σωματική άσκηση ως τον κύριο παράγοντα που συμβάλλει στην υγεία τους.


Η έμφαση στην υγεία και την ευεξία μπορεί επίσης να φανεί στην αγορά κιτ γευμάτων, όπου οι καταναλωτές κατατάσσουν τώρα την υγεία ως σημαντικότερο παράγοντα αγοράς από την ευκολία. Η Sally Lyons Wyatt, εκτελεστική αντιπρόεδρος και ηγέτης πρακτικής για τις πληροφορίες πελατών στην IRI, προτείνει ότι μέρος της εστίασης στο φαγητό μπορεί να προέρχεται από οικονομικές ανησυχίες. «Οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν τρόπους για να τους βοηθήσουν στο ταξίδι ευεξίας τους, ώστε να ελαχιστοποιήσουν την ασθένεια», είπε η κ. Lyons Wyatt.

«Μέρος αυτού είναι όλα τα μακροοικονομικά πράγματα που συμβαίνουν. Όλα τα χαρτζιλίκια μας είναι κουρασμένα, οπότε αν μπορούμε να παραμείνουμε καλά, μπορούμε να αποφύγουμε να πάμε στο γιατρό και να πληρώσουμε άλλο λογαριασμό». Παρόμοια ευρήματα προέρχονται από την Deloitte, η οποία διαπίστωσε ότι σχεδόν το 75% των καταναλωτών πιστεύει ότι η σωστή τροφή μπορεί να είναι το «καλύτερο φάρμακο» και να παρέχει ενέργεια, διαχείριση βάρους και οφέλη πρόληψης ασθενειών. Το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τη σχέση φαγητού και ευεξίας έχει επίσης διευρυνθεί στην αναζήτηση προϊόντων που μπορούν να βελτιώσουν την ψυχική τους υγεία.

Startups όπως η Mindright έχουν εμφανιστεί σε αυτόν τον χώρο στην αγορά των λειτουργικών τροφίμων, προσφέροντας μια σειρά από σνακ μπαρ με στόχο τη μείωση του άγχους και τη βελτίωση της διάθεσης. Όπως και άλλοι στο χώρο, το Mindright χρησιμοποιεί συστατικά όπως ανδρογόνα και νοοτροπικά, που πιστεύεται ότι ρυθμίζουν το στρες και βελτιώνουν τη γνωστική λειτουργία, για να δημιουργήσει τρόφιμα που μπορούν να συμπληρώσουν τη μακροχρόνια φροντίδα της ψυχικής υγείας. «Οι καταναλωτές δημιουργούν ενεργά τα δικά τους προγράμματα διατροφής και ψυχικής υγείας», δήλωσε ο Darren Seifer, αναλυτής τροφίμων και ποτών στο NPD.

«Μέσα από την αυτοεκπαίδευση και τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, επιλέγουν τις καλύτερες πτυχές της δίαιτας και του τρόπου ζωής που λειτουργούν για αυτούς. Οι επωνυμίες τροφίμων μπορούν να παίξουν ρόλο βοηθώντας τους καταναλωτές με τους στόχους ευεξίας τους, καινοτομώντας και βρίσκοντας νέους τρόπους ώστε οι καταναλωτές να κάνουν καλύτερες επιλογές τροφίμων που καλύπτουν κενά στις ανάγκες ψυχικής και σωματικής υγείας».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

7 φρούτα που πρέπει να τρώτε κάθε εβδομάδα για καλύτερη υγεία

Παρουσίαση της "Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων"

Ποια είναι η σημασία της ψυχικής ευεξίας;

Τέσσερις στους δέκα φοιτητές περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως κακή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι άνθρωποι κάνουν πιο επικίνδυνες επιλογές όταν αγχώνονται

Η θεωρία αθροιστικής προοπτικής χρησιμοποιείται ευρέως από τους οικονομολόγους συμπεριφοράς, αλλά λιγότερες μελέτες έχουν εξετάσει πώς το άγχος επηρεάζει αυτούς τους παράγοντες λήψης αποφάσεων. 

Οι ερευνητές χαρτογραφούν τον τρόπο με τον οποίο δομούμε προτάσεις

 Ενώ μεγάλο μέρος της κατανόησής μας για την παραγωγή γλώσσας έχει βασιστεί σε εργασίες μεμονωμένων λέξεων, όπως η ονομασία εικόνων, αυτή η νέα μελέτη ελέγχει άμεσα εάν αυτές οι γνώσεις επεκτείνονται στην πολύ πιο σύνθετη πράξη της παραγωγής πλήρων προτάσεων.

Πώς αλλάζει η πορεία των καταθλιπτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας

Η έμφαση δίνεται στη βελτίωση της συναισθηματικής επίγνωσης και έκφρασης του παιδιού, στην ενίσχυση μιας ασφαλούς σχέσης γονέα-παιδιού και στον μετριασμό των πρώιμων συμπτωμάτων της κατάθλιψης.

Πώς το μυαλό μας αλλάζει την εστίασή του σε δυναμικά περιβάλλοντα

Ποιος είναι ο μηχανισμός με τον οποίο η ανθρώπινη προσοχή προσδιορίζει ποια πράγματα σε μια δυναμική σκηνή είναι σχετικά με τον στόχο που έχουμε μπροστά μας και στη συνέχεια κατανέμει τους αντιληπτικούς υπολογισμούς ανάλογα;

Close Icon