Ψυχική Υγεία

Διατροφικές διαταραχές: Ξεκινούν από την ηλικία των 9 ετών, λέει νέα μελέτη

Διατροφικές διαταραχές: Ξεκινούν από την ηλικία των 9 ετών, λέει νέα μελέτη

Διατροφικές διαταραχές: Περισσότερα μικρά παιδιά μπορεί να παλεύουν με διατροφικές διαταραχές από ό,τι πιστεύαμε προηγουμένως, αποκαλύπτει μια νέα μελέτη.

Στοιχεία για σχεδόν 12.000 παιδιά στις Η.Π.Α. μεταξύ 9 και 10 ετών που συλλέχθηκαν στο πλαίσιο μιας ομοσπονδιακής χρηματοδοτούμενης μελέτης διαπίστωσαν ότι το 5% είχε εμπλακεί σε υπερφαγία, σύμφωνα με τους ερευνητές. Ένα άλλο 2,5% είχε λάβει μέτρα για να μην πάρει βάρος. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι τα αγόρια διατρέχουν εξίσου υψηλό κίνδυνο για διαταραγμένη διατροφή με τα κορίτσια, με βάση τα αποτελέσματα. «Τείνουμε να πιστεύουμε ότι οι διατροφικές διαταραχές ταλαιπωρούν κυρίως τα κορίτσια, αλλά υπάρχουν όλο και περισσότερα δεδομένα που δείχνουν ότι τα αγόρια αγωνίζονται εξίσου πολύ», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Stuart Murray, διευθυντής του Προγράμματος Διατροφικών Διαταραχών στο Keck School of Medicine του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια. σε μία σχετική ανακοίνωση του πανεπιστημίου. «Αυτό είναι [μια πρόσκληση δράσης] για να βεβαιωθούμε ότι λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη αυτές τις περιπτώσεις».

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε δεδομένα που συγκεντρώθηκαν μεταξύ 2016 και 2018 ως μέρος της μελέτης Adolescent Brain Cognitive Development, της μεγαλύτερης μακροπρόθεσμης μελέτης για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και την υγεία των παιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αντί να μελετήσουν πλήρεις διατροφικές διαταραχές, οι ερευνητές εξέτασαν συμπεριφορές διαταραγμένης διατροφής που υποδεικνύουν μελλοντικό κίνδυνο εμφάνισης πιο σοβαρών συμπτωμάτων αργότερα στη ζωή των παιδιών. Αυτές οι συμπεριφορές περιελάμβαναν την υπερφαγία, τον έμετο για τον έλεγχο του σωματικού βάρους και συμπεριφορές όπως η άσκηση ή ο περιορισμός των θερμίδων για την πρόληψη της αύξησης βάρους.

Τα παιδιά στη συνέχεια της εφηβείας αντιμετώπισαν αυξημένο κίνδυνο για αυτές τις συμπεριφορές, όπως και τα παιδιά με υψηλότερο ΔΜΣ (δείκτης μάζας σώματος, μια μέτρηση του σωματικού λίπους με βάση το ύψος και το βάρος), έδειξαν τα αποτελέσματα. Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν την 1η Αυγούστου στο διαδίκτυο στο περιοδικό JAMA Pediatrics. «Όσο νωρίτερα μπορούμε να εντοπίσουμε αυτές τις συμπεριφορές, τόσο πιο πιθανό είναι να μπορέσουμε να τις αντιμετωπίσουμε», σημείωσε ο Murray. «Αυτά τα ευρήματα ανοίγουν μια πόρτα για την ανάπτυξη πιο έγκαιρων και ακριβέστερων προσπαθειών πρόληψης».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η συμπεριφορική παρέμβαση μειώνει την κατάθλιψη σε ενήλικες με παχυσαρκία

Ποια είναι τα οφέλη από τη μείωση της πρόσληψης ζάχαρης;

Διαδεδομένες διατροφικές συνήθειες που βλάπτουν τον εγκέφαλο

Η υψηλή αρτηριακή πίεση σε παιδιά και εφήβους συνδέεται με τον ανθυγιεινό τρόπο ζωής

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να ενισχύσετε την ενθάρρυνση του εαυτού σας;

Θάρρος: Πολλές καταστάσεις στη ζωή μάς καλούν να κάνουμε κάτι που θεωρούμε τρομακτικό, αναστατωμένο, άβολο, που προκαλεί άγχος ή στενοχωρεί, με άλλα λόγια, να επιδείξουμε συναισθηματικό θάρρος βγαίνοντας έξω από τις ζώνες άνεσής μας και να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ότι είναι σωστό ή υγιές παρά τον τρόμο που νιώθουμε.

Επηρεάζει η καθαριότητα τη ψυχική υγεία;

Προσωπική υγιεινή: Το τακτικό μπάνιο, η θετική στοματική υγιεινή και η αλλαγή και το πλύσιμο των ρούχων είναι μερικά παραδείγματα μοτίβων που πρέπει να προσέχετε.

Η επίδραση του φόβου στην υγεία

Φόβος: Όταν οι άνθρωποι ζουν σε διαρκή φόβο, είτε από φυσικούς κινδύνους στο περιβάλλον τους είτε από απειλές που αντιλαμβάνονται, μπορεί να βιώσουν αρνητικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της ζωής τους.

Πώς ο χορός συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχικής ευεξίας;

Χορός: Οι περισσότεροι από εμάς είναι εξοικειωμένοι με το υπέροχο συναίσθημα που έχουμε όταν περνάμε χρόνο στην πίστα. Από γάμους και γιορτές μέχρι μαθήματα αεροβικής ή ακόμα και μαθήματα χορού, η κίνηση του σώματός μας συχνά μας ανεβάζει τη διάθεση. Αποδεικνύεται ότι ο χορός μπορεί να βελτιώσει την ψυχική μας υγεία και υπάρχει μια επιστημονική εξήγηση πίσω από αυτές τις κινήσεις που τονώνουν τη διάθεση.

Για ποιους λόγους αλλάζει η διάθεσή μας;

Mood:Όταν αντιμετωπίζετε εναλλαγές της διάθεσης, μπορεί να αισθάνεστε πολύ χαρούμενοι τη μια στιγμή χωρίς λόγο και πολύ λυπημένοι την επόμενη χωρίς να ξέρετε γιατί. Αυτές οι αλλαγές στη διάθεση μπορεί επίσης να συνοδεύονται από αλλαγές στα πρότυπα ύπνου, στα επίπεδα δραστηριότητας και στη συμπεριφορά.