Ψυχική Υγεία

Αυτοφροντίδα Ψυχολογία: Ξεμάθετε την αυτοκριτική, μάθετε την αυτοαγάπη

Αυτοφροντίδα Ψυχολογία: Ξεμάθετε την αυτοκριτική, μάθετε την αυτοαγάπη

Αυτοφροντίδα Ψυχολογία: «Το να αγαπάς τον εαυτό σου είναι το μοναδικό πιο σημαντικό στοιχείο για να έχεις μια υγιή σχέση», δήλωσε η ειδικός γνωριμιών και σχέσεων της Νέας Υόρκης, Rachel DeAlto.

“Αρχίστε να κοιτάζετε ποιος στη ζωή σας δεν σας ανυψώνει. Φυσικά, η αγάπη για τον εαυτό σας είναι μια εσωτερική δουλειά, αλλά τόσο συχνά αφήνουμε τους γύρω μας να επηρεάσουν την αυτοπεποίθησή μας και τα συναισθήματα της αυτοεκτίμησης.”

Μπορεί να είναι δύσκολο να αγαπάς τον εαυτό σου κατόπιν εντολής, αλλά μπορείς να ξεκινήσεις να φαντάζεσαι τον εαυτό σου ως ξεχωριστό άτομο, σύμφωνα με τη Lauren Cook, κλινική ψυχολόγο και συγγραφέα με έδρα το Λος Άντζελες. “Ακριβώς όπως μπορείτε να δώσετε σε άλλο άτομο ένα δώρο για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, να γράψετε μια καρδιά, ή να περάσετε ποιοτικό χρόνο μαζί, ακολουθήστε αυτές τις πρακτικές προς τον εαυτό σας”, είπε. «Συχνά δεν αντιμετωπίζουμε τον εαυτό μας όπως συμπεριφερόμαστε στους άλλους και η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια πρωταρχική ευκαιρία να σκεφτούμε πραγματικά πώς μπορούμε να εξασκήσουμε την αυτο-αγάπη και την αυτο-συμπόνια».

Για να αγαπάτε τον εαυτό σας πιο αληθινά και βαθιά, βοηθάει να προσπαθήσετε να αποσυμπιέσετε όλα αυτά τα στρώματα κοινωνικής προσαρμογής, που έχουν συσσωρευτεί και που αφαιρούν την ικανότητά να αγαπάτε το ποιοι είσαστε, χωρίς την κριτική και αμφιβολία. “Αναγνωρίστε ότι γεννηθήκατε αγαπώντας τον εαυτό σας. Τα μωρά ξέρουν ότι είναι όμορφα, δεν χρειάζονται επικύρωση για αυτό”, δήλωσε ο θεραπευτής οικογένειας και σχέσεων με έδρα τη Νέα Υόρκη Damon A. Jacobs.

Για να εμβαθύνετε την αυτο-αγάπη σας, σύμφωνα με τον Jacobs, μάθετε ποιος είστε, ξοδεύοντας ποιοτικό χρόνο μόνοι σας και συμμετέχοντας σε δραστηριότητες που σας φέρνουν χαρά και εκπλήρωση και εμβαθύνετε τον προβληματισμό. «Μόλις καλλιεργείς την προσοχή και την ενέργεια στον εαυτό σου σε αυτά τα επίπεδα, γίνεσαι κυριολεκτικά ένας ελκυστικός μαγνήτης για τους άλλους», είπε.

Εξασκηθείτε στο “unlearning” εστιάζοντας ενεργά στα θετικά σας χαρακτηριστικά και όχι στα αρνητικά, στα οποία τόσο συχνά κολλάμε. Αυτό θα σας βοηθήσει να επανεκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας για να στηριχθείτε στις πιο ευγενικές σκέψεις σας για τον εαυτό σας και να ενθαρρύνετε τη βαθύτερη αυτοεκτίμηση. “Εάν επιζήσατε το 2020, κάνατε τουλάχιστον 4.380 πράγματα καλά (αυτά είναι 12 καλά πράγματα κάθε μέρα). Αφήστε τα συναισθήματά σας για τον εαυτό σας να καθορίζονται από τα στοιχεία της ζωής σας, όχι από τις λοξές απόψεις της κριτικής σας φωνής”, είπε ο Jacobs.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Λιγκουίνι alle vongole - Μια αφροδισιακή επιλογή

Μάθετε την ιστορία του Αγ. Βαλεντίνου για να πάτε διαβασμένοι στο δείπνο

Ποια είναι τα εμπόδια για μία καλής ποιότητας σχέση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το κολύμπι ως μέσο θεραπείας για άτομα με PTSD

Κολύμβηση: Η κολύμβηση προάγει τη διαδικασία που είναι γνωστή ως νευρογένεση του ιππόκαμπου. Η νευρογένεση του ιππόκαμπου είναι η αναγέννηση νέων εγκεφαλικών κυττάρων σε περιοχές του εγκεφάλου που ατροφούν κάτω από παρατεταμένες περιόδους στρες.

Το multitasking οδηγεί τα παιδιά σε περισσότερο άγχος

Multitasking άγχος παιδιά: Σε αντίθεση με τον συνολικό χρόνο πολυμέσων, το multitasking των μέσων σχετίζεται με πιο συχνή συμπεριφορά παρόμοια με τη ΔΕΠΥ, όπως αξιολογείται από τους δασκάλους τους.

Ποιες σχέσεις κινδυνεύουν από το folie à deux

Folie à deux σχέσεις: Οι Γάλλοι επινόησαν για πρώτη φορά τη φράση για να περιγράψουν την περίπτωση της Margaret και του Michael, ενός παντρεμένου ζευγαριού. Οι γιατροί δεν ήξεραν ποιος από τους δύο ξεκίνησε τον κύκλο της ψύχωσης. Όμως μπήκαν σε έναν βρόχο ανατροφοδότησης που ενίσχυε ο ένας τις αυταπάτες του άλλου.

Πώς επηρεάζει η φιλία την ψυχολογία;

Φιλικές σχέσεις: Ένας φίλος μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικά σημαντικό στήριγμα, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να προσφέρει χαρά, ευτυχία και πολύ γέλιο, που ως γνωστόν, είναι το καλύτερο φάρμακο.

Η άσκηση οφελεί το σώμα, την εγκεφαλική λειτουργία και συναισθηματική ευεξία των παιδιών σας

Αθλητισμός παιδιά: Ανακαλύψτε πώς η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τη σωματική υγεία, τη λειτουργία του εγκεφάλου και τη διάθεση του παιδιού σας.

Πώς λειτουργεί η σχέση όταν ο ένας σύντροφος πάσχει από ψυχικό νόσημα;

Γάμος ψυχική υγεία: Σε κάθε περίπτωση, η κατάσταση όταν υπάρχει ψυχική ασθένεια γίνεται περίπλοκη, με τον σύζυγο που δεν πάσχει να μπαίνει συνήθως στην θέση του φροντιστή, από μόνος του. Γι’ αυτό και πλέον στην ψυχοθεραπεία θεωρείται δεδομένο ότι χρειάζεται βοήθεια εξίσου και ο σύντροφος που δεν πάσχει.

Μερικοί τρόποι που το κολύμπι σας ενδυναμώνει ψυχικά

Κολύμβηση: Η συμμετοχή σε μια ομάδα κολύμβησης στην πισίνα ή απλώς το να κολυμπάτε με παρέα στη θάλασσα, μπορεί όχι μόνο να είναι ευεργετικό για την υγεία σας, αλλά και για την προσωπικότητά σας και την κοινωνική σας ζωή. Έχοντας μια ομάδα ανθρώπων στο πλευρό σας που είναι έτοιμοι να σας στηρίξουν, ενισχύετε το αίσθημα του ανήκειν, και νιώθοντας πιο ασφαλείς, αυξάνετε την αυτοπεποίθησή σας. Η υποστήριξη και η ενθάρρυνση από τους άλλους είναι γνωστό ότι συμβάλουν στην καλή ψυχική κατάσταση.

25 Νοεμβρίου: Παγκόσμια ημέρα κατά της βίας των γυναικών

25 Νοεμβρίου: Σε περιόδους κρίσεων, οι αριθμοί αυξάνονται, όπως φαίνεται κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και των πρόσφατων ανθρωπιστικών κρίσεων, των συγκρούσεων και των κλιματικών καταστροφών.