Ψυχική Υγεία

Αθλητισμός Ψυχική Υγεία: Η άσκηση είναι από τις καλύτερες πρακτικές ανακούφισης του άγχους [vid]

Αθλητισμός Ψυχική Υγεία: Η άσκηση είναι από τις καλύτερες πρακτικές ανακούφισης του άγχους [vid]

Αθλητισμός Ψυχική Υγεία: Εάν βιώνετε έντονο στρες, τότε ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να συμπεριλάβετε την άσκηση στο σχέδιο δράσης για την αντιμετώπισή του. 

Η άσκηση σε σχεδόν οποιαδήποτε μορφή της μπορεί να λειτουργήσει ανακουφιστικά για το άγχος. Η σωματική δραστηριότητα ενισχύει τις ενδορφίνες φυσικά και μας αποσπά από τις καθημερινές ανησυχίες.

Σχεδόν οποιαδήποτε μορφή άσκησης, από την αεροβική ως τη γιόγκα, μπορεί να λειτουργήσει ως ανακουφιστική του άγχους. Δεν χρειάζεται να είστε αθλητές/τριες ή να εξασκείστε χρόνια για να επωφεληθείτε από τις ευεργετικές δράσεις της άσκησης. Εάν βιώνετε έντονο στρες, τότε ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να συμπεριλάβετε την άσκηση στο σχέδιο δράσης για την αντιμετώπισή του.

Η σχέση μεταξύ άσκησης και άγχους: Η άσκηση ως φυσικό αγχολυτικό

Η άσκηση αυξάνει τη συνολική υγεία σας και την αίσθηση ευεξίας σας, η οποία σας δίνει περισσότερη ώθηση να είστε παραγωγικοί/ες κάθε μέρα.

  • Η άσκηση αυξάνει τις ενδορφίνες σας

Η σωματική δραστηριότητα βοηθά στην αύξηση της παραγωγής νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου σας, που ονομάζονται ενδορφίνες. Συχνά μια απλή πεζοπορία στη φύση είναι αρκετή για να συμβάλει σε αυτό το αίσθημα ευφορίας.

  • Είναι διαλογισμός σε κίνηση

Μετά από ένα γρήγορο περπάτημα ή μια βουτιά στη θάλασσα και κολύμπι, συχνά θα διαπιστώσετε ότι έχετε ήδη ξεχάσει τους ερεθισμούς της ημέρας, ετσί καθώς είστε επικεντρωμένοι/ες μόνο στις κινήσεις του σώματός σας.

Με την τακτική άκσηση, θα διαπιστώσετε ότι είναι ευκολότερο να παραμένετε συγκεντρωμένοι/ες σε μια μόνο δράση ή κατεύθυνση. Με μεγαλύτερη πααρουσία και επαφή με το παρόν, θα είστε πιο συνειδητοί/ες και θα νιώθετε να έχετε μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.

  • Μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας και να ανακουφίσει τα συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης

Η τακτική άσκηση μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθηση, μπορεί να σας χαλαρώσει και μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα που σχετίζονται με ήπια κατάθλιψη και άγχος. Η άσκηση μπορεί επίσης να βελτιώσει τον ύπνο σας, ο οποίος συχνά διαταράσσεται από το άγχος και την κατάθλιψη.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Έρευνα αποκαλύπτει τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του κουρκουμά

Παράγοντες που συντελούν στη μείωση της σεξουαλικής αντοχής των αντρών

Ποια άσκηση θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι δέκα πιο ευτυχισμένες πολιτείες των ΗΠΑ με βάση 31 βασικούς δείκτες

Τόσο η Νέα Υόρκη όσο και το Νιου Τζέρσεϊ έχουν τις λιγότερες αυτοκτονίες (ανά 100.000 κατοίκους) στις 8. Αυτό είναι τέσσερις φορές χαμηλότερο από το Ουαϊόμινγκ, το οποίο έχει 29 αυτοκτονίες ανά 100.000 άτομα.

Ενισχύστε την ψυχική σας ανθεκτικότητα μέσω του mindfulness

Ψυχική υγεία: Μόλις λίγα λεπτά επίγνωσης, διαμέσου της εστίασης στο παρόν, και διαλογισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκρατήσετε τα συναισθήματα που σας προκαλούν και να παρατηρήσετε τα ισχυρά μοτίβα σκέψης και συμπεριφοράς που ενδεχόμενα οδηγούν και τροφοδοτούν τις υπερβολικές ανησυχίες.

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

Δεν παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά. Ένα ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι, αλλά να θυμάστε πως όταν οι άλλοι σας εκφράζουν θυμό, συνήθως δεν αφορά άμεσα εσάς, αλλά κάτι το οποίο ταλαιπωρεί εκείνους προσωπικά.

Η κολύμβηση ως μέσο διαχείρισης των συναισθηματικών και ψυχικών προκλήσεων

Κολύμβηση: Το να είσαι ενεργός/η σωματικά έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία, όπως: βελτίωση της διάθεσης, αύξηση της αυτοεκτίμησης, μείωση του κινδύνου κατάθλιψης, επιβράδυνση της άνοιας και της γνωστικής παρακμής, βελτίωση του ύπνου και μείωση του άγχους.

Ο Φρόιντ όρισε τον δευτερογενή ναρκισσισμό ως απόσυρση της λίμπιντο ή των συναισθημάτων αγάπης από τα αντικείμενα (άλλους ανθρώπους)

Στον δευτερογενή ναρκισσισμό, η απομόνωση μπορεί να είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση των μεγαλοπρεπών φαντασιώσεων που καθησυχάζουν τον εαυτό, καθώς και για την εστίαση στην αγάπη προς τον εαυτό. Μπορεί να μην θέλουν να βρίσκονται κοντά σε άλλους που βασίζονται στην πραγματικότητα, καθώς η πραγματικότητα μπορεί να γίνεται αντιληπτή σαν επίθεση.