Ψυχική Υγεία

Άγχος Συνέπειες: Ποιες είναι οι συνέπειες του μακροχρόνιου στρες [vid]

Άγχος Συνέπειες: Ποιες είναι οι συνέπειες του μακροχρόνιου στρες [vid]

Άγχος Συνέπειες: Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει - ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος - το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Το άγχος μας επηρεάζει όλους. Μπορεί να παρατηρήσετε συμπτώματα άγχους κατά τη διαχείριση των οικονομικών σας ή την εκπλήρωση των καθηκόντων ή απαιτήσεων στη δουλειά ή εξαιτίας μιας δυσκολίας στις διαπροσωπικές σας σχέσεις. Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει – ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος – το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Ποιες είναι οι συνέπειες του μακροχρόνιου στρες;

Λίγο άγχος κάθε τόσο δεν ανησυχεί. Το συνεχές, χρόνιο στρες, ωστόσο, μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει πολλά σοβαρά προβλήματα υγείας.

Ενδειτικά αναφέρουμε:

  • Προβλήματα ψυχικής υγείας, όπως κατάθλιψη, άγχος
  • Καρδιαγγειακά νοσήματα, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, της υψηλής αρτηριακής πίεσης, των μη φυσιολογικών καρδιακών ρυθμών, των καρδιακών προσβολών και του εγκεφαλικού
  • Παχυσαρκία και άλλες διατροφικές διαταραχές
  • Εμμηνορροϊκά προβλήματα
  • Σεξουαλική δυσλειτουργία, όπως πρόωρη εκσπερμάτιση στους άνδρες και απώλεια της σεξουαλικής επιθυμίας τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες
  • Προβλήματα δέρματος και μαλλιών, όπως ακμή, ψωρίαση και έκζεμα και μόνιμη τριχόπτωση
  • Γαστρεντερικά προβλήματα, όπως γαστρίτιδα, ελκώδη κολίτιδα και σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

 

Υπάρχει βοήθεια

Το άγχος είναι μέρος της ζωής. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι πώς το χειρίζεστε. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να αποτρέψετε την υπερφόρτωση του άγχους στη ζωή σας και τις συνέπειες του μακροπρόθεσμα για την υγεία, είναι να γνωρίζετε τα συμπτώματά σας.

Εάν εσείς ή ένα αγαπημένο σας πρόσωπο αισθάνεστε έντονο άγχος, το οποίο επηρεάζει την καθημερινότητα και λειτουργικότητά σας, μιλήστε με το γιατρό σας. Πολλά συμπτώματα του στρες μπορεί επίσης να είναι σημάδια άλλων προβλημάτων υγείας. Ο γιατρός σας μπορεί να αξιολογήσει τα συμπτώματά σας και να αποκλείσει άλλες καταστάσεις υγείας. Εάν φταίει το άγχος, μπορεί να συστήσει έναν θεραπευτή ή σύμβουλο ψυχικής υγείας που θα σας βοηθήσει να χειριστείτε καλύτερα το άγχος σας.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ηρεμιστικές και παυσίπονες οι βιοχημικές δράσεις του αγκαλιάσματος

Οι δεσμοί μεταξύ σκληρών γονεϊκών πρακτικών, παιδικού άγχους και ανατομίας του εγκεφάλου

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Βάλτε τον εαυτό σας στο επίκεντρο της ζωής σας

Προσωπική ανάπτυξη: Τοποθετώντας τον εαυτό μας στο επίκεντρο της ζωής μας, επιδιώκουμε την προσωπική ολοκλήρωση και μια ζωή που ευθυγραμμίζεται με τις αξίες και τις φιλοδοξίες μας.

Τρόποι για να έχετε μια υγιή σχέση με τον εαυτό σας και ισορροπημένη ψυχική υγεία

Αυτογνωσία: Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε μια υγιή σχέση με τον εαυτό σας και μια ισορροπημένη ψυχική υγεία είναι να αγαπάτε τον εαυτό σας πάρα πολύ, να νοιάζεστε για τις συναισθηματικές σας ανάγκες και να διατηρείτε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής.

8 στις 10 γυναίκες που έχουν PCOS λένε ότι τους επηρεάζει ψυχικά και σωματικά

PCOS γυναίκες: Ο Σεπτέμβριος αναγνωρίζεται ως μήνας ευαισθητοποίησης για το PCOS, αφιερωμένος στην αύξηση της ευαισθητοποίησης και στην εκπαίδευση των γυναικών σχετικά με το Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών (PCOS).