ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Περπάτημα υγεία: Βήμα βήμα προς μια πιο υγιεινή ζωή

Περπάτημα υγεία: Βήμα βήμα προς μια πιο υγιεινή ζωή

Περπάτημα υγεία: Ποια είναι τα κυριότερα οφέλη της ήπιας αθλητικής δραστηριότητας στην υγεία μας και γιατί όντως το περπάτημα είναι πολύτιμο στην καθημερινή μας ζωή;

Οι άνθρωποι που περπατούν τακτικά βροντοφωνάζουν για τα οφελη της ήπιας αυτής άσκησης στην υγεία. Τόσο την σωματική όσο και την ψυχολογική. Η αλήθεια είναι, ότι το να ξεκινήσουμε και να μπούμε σε μια ρουτίνα που θα περιλαμβάνει καθημερινό περπάτημα, δεν είναι εύκολο. Όμως θα δείτε ότι λίγο καιρό μετά δεν θα μπορείτε να σταματήσετε. Η ευεξία που θα νιώθετε, μαζί με όλα τα υπόλοιπα οφέλη που θα δούμε παρακάτω, θα σας σηκώνει καθημερινά από τον καναπέ, χωρίς να το πολυσκέφτεστε. 

Πάμε λοιπόν να δούμε τους πέντε βασικούς λόγους

  • Το περπάτημα μειώνει το άγχος, σας φτιάχνει τη διάθεση και αυξάνει την αυτοεκτίμησή σας. 

 Αν έχετε βγει ποτέ για μια βόλτα μετά από μια στρεσογόνα κατάσταση, ξέρετε από πρώτο χέρι πώς το περπάτημα είναι ένας θετικός τρόπος αντιμετώπισης αγχωτικών γεγονότων. Ανεβάζει τον καρδιακό σας ρυθμό, μειώνει τα επίπεδανάγχους σας και μειώνει τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε ασθένειες όπως εγκεφαλικό επεισόδιο, μυοκαρδιοπάθεια κλπ.  Μελέτες επιβεβαιώνουν επίσης, ότι το περπάτημα ωφελεί τη διάθεσή σας, απελευθερώνοντας τα φυσικά φάρμακα χαράς του σώματός σας – τις ενδορφίνες.  

  • Μπορείτε να χάσετε βάρος περπατώντας μόνο 30 λεπτά την ημέρα

 Το περπάτημα είναι επίσης μια από τις καλύτερες ασκήσεις για την απώλεια βάρους και είναι από τα ευκολότερα είδη γυμναστικής. 

  •  Το τακτικό περπάτημα μειώνει την αρτηριακή πίεση, βελτιώνει τον ύπνο και σας δίνει ενέργεια

 Έχει αποδειχτεί ότι οι άνθρωποι που περπατούν καθημερινά, έχουν λιγότερα καρδιακά και εγκεφαλικά και χαμηλότερη αρτηριακή πίεση.  Το περπάτημα μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και την LDL (την κακή χοληστερόλη σας), να μειώσει τον κίνδυνο πολλών καρκίνων και να βελτιώσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.  Επιπλέον, βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου σας και σας κρατά γεμάτους ενέργεια όταν είστε ξύπνιοι.

  • Οι βόλτες είναι περισσότερο διασκεδαστικές με ένα βηματομετρητή και έναν φίλο

 Η παρακολούθηση των βημάτων σας με μια εφαρμογή ή ένα ρολόι, είναι το κλειδί για την επιτυχία στο περπάτημα.  Τα άτομα που αγαπούν τις εφαρμογές ή τα βηματόμετρά τους καταγράφουν 2.000 επιπλέον βήματα την ημέρα. Γιατί; Εξαιτίας της ανταμοιβής που προέρχεται από το να παρακολουθείτε την επιτυχία σας σε πραγματικό χρόνο και να απολαμβάνετε την ψυχική ανταμοιβή του εορτασμού των επιτευγμάτων σας, που βασίζονται στα βήματα. Και φυσικά το να περπατάμε μαζί προσφέρει πολλά θετικά για τη συλλογική ψυχική μας υγεία.μ, καθώς μειώνει σημαντικά τη μοναξιά και την απομόνωση που συνοδεύει την πανδημική ζωή.  

  • Οι άνθρωποι βιώνουν μια εντυπωσιακή μείωση της λαχτάρας για σνακ κατά τη διάρκεια και μετά από ένα περπάτημα 15 λεπτών

 Η λαχτάρα, γενικά, είναι συνήθως αρνητική για άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρος. Τα λαχταριστά τρόφιμα τείνουν να είναι πλούσια σε θερμίδες, λιπαρά ή ζάχαρη, με τη σοκολάτα να βρίσκεται στην κορυφή αυτής της λίστας. Ωστόσο, πρόσφατα ευρήματα από το Πανεπιστήμιο του Έξετερ δείχνουν ότι το περπάτημα μπορεί να περιορίσει την επιθυμία για ζάχαρη, τόσο κατά τη διάρκεια του περπάτημα και για περίπου 10 λεπτά μετά.  

Όπως βλέπετε, μόνο θετικά μας προσφέρει το περπάτημα. Και όταν βρίσκετε μια δραστηριότητα που έχει τόσα πολλά οφέλη, μόνο καλό μπορεί να σας κάνει το να την κυνηγήσετε και να την κάνετε μέρος της ζωής σας. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Υποφέρετε από πρησμένα πόδια και αστραγάλους;

3 καλοί λόγοι για να περπατάτε περισσότερο κάθε μέρα

4 σπιτικές θεραπείες για τον χρόνιο πόνο στις φτέρνες

Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο το περπάτημα στην παραλία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η συμβίωση με σκύλους μπορεί να σε προστατεύσει από τη νόσο του Crohn

Νόσος Crohn: Η νόσος του Crohn ανήκει στις φλεγμονώδεις νόσους του εντέρου μαζί με την ελκώδη κολίτιδα. Έρευνα ανακάλυψε ότι τα παιδιά που μεγαλώνουμε μαζί με σκύλους προστατεύονται από την συγκεκριμένη νόσο.

Πόσες μέρες την εβδομάδα πρέπει να προπονούμαι και πόσο;

Αθλητισμός: Αν και δεν υπάρχει μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους, υπάρχουν οδηγίες που μπορείτε να ακολουθήσετε στην προπόνησή σας για να διασφαλίσετε ότι έχετε ένα ισορροπημένο, αποτελεσματικό, ασφαλές και ευχάριστο πρόγραμμα άσκησης.

Οι επαναλοιμώξεις Covid μπορεί να γίνουν ο κανόνας

Κορωνοϊός: «Θα γίνει ένας από τους πολλούς αναπνευστικούς ιούς με τους οποίους έρχονται αντιμέτωποι οι άνθρωποι και θα γίνεται όλο και περισσότερο διαχειρίσιμος με ιατρικά αντίμετρα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ο Δρ Amesh Adalja, από το Κέντρο Ασφάλειας Υγείας του Ιδρύματος Johns Hopkins.

Καρδιακή προσβολή: Η οικονομική επισφάλεια σημαίνει μεγαλύτερη θνησιμότητα

Καρδιακή προσβολή: Οι φτωχότεροι ασθενείς που επιβίωσαν της καρδιακής προσβολής είχαν το υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας από όλες τις αιτίες — 11,8%, σε σύγκριση με 10,4% για εκείνους που ανήκουν στην πιο εύπορη ομάδα, αποκαλύπτει νέα μελέτη.

Σε πλήρη λειτουργία ξανά o e-ΕΦΚΑ

e-ΕΦΚΑ: Το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, καθώς και των πληροφοριακών συστημάτων τόσο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων όσο και των λοιπών υπηρεσιών του δημόσιου τομέα που υποστηρίζονται από τα συστήματα του φορέα, είναι σε ξανά σε λειτουργία.

Υψηλό κόστος ζωής για ασθενείς με δρεπανοκυτταρική αναιμία

Δρεπανοκυτταρική νόσος: Οι Αμερικανοί που ζουν με δρεπανοκυτταρική αναιμία και έχουν ιδιωτική ασφάλιση αντιμετωπίζουν κατά μέσο όρο κόστος 1.300 $ ετησίως και $44.000 στο σύνολο της ζωής τους, αποκαλύπτει νέα έρευνα.