ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Λέμφωμα Λεμφαδένες: Όταν η ηπιότητα των πρώιμων συμπτωμάτων δεν μας ανησυχεί

Λέμφωμα Λεμφαδένες: Όταν η ηπιότητα των πρώιμων συμπτωμάτων δεν μας ανησυχεί

Οι διευρυμένοι λεμφαδένες προκαλούν μερικές φορές άλλα συμπτώματα, επειδή πιέζουν φλέβες, ή λεμφαγγεία (πρήξιμο του χεριού ή του ποδιού), κάποιο νεύρο (πόνος, μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα), ή το στομάχι (πρόωρη αίσθηση πληρότητας, όταν τρώτε)

Λέμφωμα Λεμφαδένες: Το λεμφικό σύστημα αποτελείται από λεμφαδένες, σπλήνα, θύμο αδένα και αγγεία. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι υποτονικό, όταν κάποιος δεν ασκείται επαρκώς ή δεν τρέφεται σωστά. Το λέμφωμα είναι σχετικά εύκολο να εντοπιστεί. Ωστόσο, συχνά διαφεύγει της προσοχής μας στα πρώιμα στάδιά του. Αυτό συμβαίνει επειδή τα πρώιμα συμπτώματα του λεμφώματος μπορεί να είναι πολύ ήπια, ώστε να μην δίνουμε την δέουσα προσοχή.

Τα πρώιμα συμπτώματα

– Οι λεμφαδένες, ή οι ιστοί σε άλλα μέρη του σώματος μπορεί επίσης να διογκωθούν. Ο σπλήνας, για παράδειγμα, μπορεί να αυξηθεί σε όγκο εξαιτίας του λεμφώματος

– Οι διευρυμένοι λεμφαδένες προκαλούν μερικές φορές άλλα συμπτώματα, επειδή πιέζουν φλέβες, ή λεμφαγγεία (πρήξιμο του χεριού ή του ποδιού), κάποιο νεύρο (πόνος, μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα), ή το στομάχι (πρόωρη αίσθηση πληρότητας, όταν τρώτε)

– Η διόγκωση του σπλήνα μπορεί να προκαλέσει κοιλιακό πόνο ή δυσφορία

Άλλα συμπτώματα:

– Πυρετός

– Ρίγος

– Ανεξήγητη απώλεια βάρους

– Νυχτερινές εφιδρώσεις

– Έλλειψη ενέργειας

– Φαγούρα (ένας στους τέσσερις ασθενείς αναπτύσσουν φαγούρα, συνηθέστερα στο κάτω άκρο, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, να είναι τοπική, ή να εξαπλώνεται σε όλο το σώμα)

Αυτά τα συμπτώματα είναι μη ειδικά. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαν να προκληθούν από διάφορες άλλες παθήσεις, που δεν σχετίζονται με τον καρκίνο. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να είναι σημάδια γρίπης, ή άλλων ιογενών λοιμώξεων, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν διαρκούν πολύ καιρό. Στο λέμφωμα, τα συμπτώματα επιμένουν με την πάροδο του χρόνου και δεν μπορούν να εξηγηθούν από μια λοίμωξη, ή άλλη ασθένεια.

Αποτοξίνωση στους λεμφαδένες

– Βήμα 1: Κάντε ένα λεμφικό μασάζ σε έναν εξειδικευμένο θεραπευτή μασάζ. Ο θεραπευτής θα χρησιμοποιήσει τους αντίχειρες, τα δάχτυλα και τα χέρια του για να κάνει μασάζ στους λεμφαδένες σε όλο το σώμα σας, καθώς και σε πολλά αγγεία που βρίσκονται ακριβώς κάτω από το δέρμα σας και μεταφέρουν την λέμφο, ένα άχρωμο υγρό που μεταφέρει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού για να σας προστατεύει από κάθε ασθένεια.

– Βήμα 2: Αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές, όπως το άσπρο ψωμί, την καραμέλα, τα επεξεργασμένα κρέατα, τα κρέατα τύπου luncheon meat και τα hot dogs, τα fast foods, τις κονσερβοποιημένες τροφές και τα συσκευασμένα γεύματα.

– Βήμα 3: Επιλέξτε φυσικές τροφές που καθαρίζουν το λεμφικό σας σύστημα, όπως σκούρα πράσινα λαχανικά, τζίντζερ, φύκια θαλάσσης, εσπεριδοειδή (ιδίως λεμόνια και πορτοκάλια), σπόρους λιναριού, ραπανάκια και σκόρδο.

– Βήμα 4: Χρησιμοποιήστε τα βότανα για να καθαρίσετε το λεμφικό σύστημα σας, όπως ρίζα από πικραλίδα, τσουκνίδες, μαϊντανό και μύρο.

– Βήμα 5: Κάντε κάποιες συνεδρίες σε χαμάμ ή σάουνα. Η εφίδρωση αποβάλλει τις τοξίνες από το λεμφικό σύστημα και η θερμότητα από την σάουνα ή το χαμάμ αυξάνει τον καρδιακό και αναπνευστικό σας ρυθμό, δύο παράγοντες που επίσης θα σας βοηθήσουν να επιταχύνετε την λεμφική αποτοξίνωση.

– Βήμα 6: Κάντε αποτοξίνωση στο συκώτι σας. Το συκώτι παράγει την περισσότερη ποσότητα του λεμφικού υγρού και, όταν είναι κορεσμένο, το λεμφικό σας σύστημα είναι επίσης σε συμφόρηση.

– Βήμα 7: Προσπαθήστε να ασκείστε κάθε μέρα. Η καθιστική ζωή κάνει το λεμφικό σύστημα να μένει σε κατάσταση αδράνειας. Ακόμα και μια σύντομη βόλτα, αλλά με έντονο βάδισμα, είναι αρκετή για να “ξυπνήσει” το λεμφικό σας σύστημα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι επιστήμονες ανακαλύπτουν βασικό γενετικό παράγοντα λεμφωμάτων

Κορωνοϊός έρευνα: Ευάλωτοι οι ογκολογικοί ασθενείς

Γνωστά αντικαρκινικά φάρμακα αξιολογούνται για την αντιμετώπιση του COVID-19 

Επιστημονικό φως σε πολλαπλό μυέλωμα και λέμφωμα Hodgkin

Τι διαφορά έχει η λευχαιμία από το λέμφωμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σούπα σελινόριζας με πράσο και τζίντερ για τις χειμωνιάτικες μέρες

Η σελινόριζα είναι ένα λαχανικό ρίζας που, όταν μαγειρευτεί και στη συνέχεια πολτοποιηθεί, γίνεται η τέλεια βάση για μια σούπα με σούπερ κρέμα χωρίς καμία ανάγκη για γαλακτοκομικά προϊόντα.

6 τρόποι που η θάλασσα ενισχύει την υγεία

Θάλασσα οφέλη υγεία: Οι μελέτες επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της θάλασσας και της διάθεσης των ανθρώπων, αυτό οφείλεται, σύμφωνα με τους ειδικούς, στην υψηλή περιεκτικότητα του θαλασσινού νερού σε μαγνήσιο, που ενισχύει το αίσθημα της χαλάρωσης, ηρεμίας και ευεξίας στους ανθρώπους.

Άσκηση και αυτοάνοσο νόσημα - Πώς να ξεκινήσετε

Αθλητισμός: Για πολλά άτομα με αυτοάνοσες διαταραχές, η μέτρια, χαμηλής έντασης άσκηση και η σωματική δραστηριότητα μπορούν να αποφέρουν τεράστιο όφελος για την ποιότητα της ζωής τους. Ειδικότερα, η άσκηση ενισχύει τη σωματική σας ενέργεια. Η παραγωγή ενδορφινών είναι ένα φυσικό παυσίπονο. Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα και συμβάλει επίσης στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και του άγχους που επίσης συχνά συνοδεύουν τον χρόνιο πόνο.

Μια απλή και πεντανόστιμη συνταγή με μπρόκολο και αμύγδαλο

Μπρόκολο αμύγδαλο: Για να διασφαλίσετε στην καθημερινότητά σας την πρόσληψη σωστών τροφών όπως τα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς καλό θα ήταν να βρείτε συνταγές που θα σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον και θα περιέχουν και συστατικά που θα σας αρέσουν ιδιαίτερα.

Αρτηριακή υπέρταση: Ένας σιωπηλός «δολοφόνος»

«Ζαλίζομαι», «άνοιξε η μύτη μου», «έχω νευροπίεση». Ή «έχω ανεβεί σκάλες/έχω αθληθεί και μετρώντας την πίεσή μου είδα ότι ήταν υψηλή». Ή «μέτρησα την πίεσή μου και ήταν 150/90, τι να κάνω;» Πολλές από αυτές τις κουβέντες ακούγονται και λέγονται καθημερινά σε σπίτια ή σε ιατρεία και το κοινό σε όλες είναι ότι τα άτομα που τις λένε τις πιστεύουν.

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.