ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Εμμηνόπαυση Κολύμβηση: Βοηθά στην απώλεια λίπους και την υγεία της καρδιάς [vid]

Εμμηνόπαυση Κολύμβηση: Βοηθά στην απώλεια λίπους και την υγεία της καρδιάς [vid]

Εμμηνόπαυση Κολύμβηση: Τα οφέλη της κολύμβησης στο κρύο νερό για την υγεία της καρδιάς και τη διαχείριση του βάρους μετά την εμμηνόπαυση.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να ξεκινήσετε νωρίτερα τα μπάνια ή να μην τα σταματήσετε με το τέλος του καλοκαιριού. Τα οφέλη της κολύμβησης περιλαμβάνουν τη διαχείριση της αρτηριακής πίεσης, της υγείας του ήπατος και της λεμφικής υγείας καθώς περνάτε στην μετεμμηνόπαυση. Η κολύμβηση είναι μια ρυθμική, δυναμική μορφή άσκησης αντοχής που ενεργοποιεί μεγάλες μυϊκές ομάδες. Επιπλέον, είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στις ασκήσεις στη στεριά, όταν τα οστά και οι μύες σας πονούν. Είτε είστε δεινή κολυμβήτρια είτε όχι, εάν είστε στην εμμηνόπαυση ή μετά, το να ξεκινήσετε κολύμπι είναι ένα δώρο που θα κάνετε στον εαυτό σας.

Η κολύμβηση είναι μία άσκηση χαμηλού αντίκτυπου, χαμηλού κόστους και στη χώρα μας η θάλασσα ή κάποιο άλλο φυσικό σώμα νερού είναι εύκολα προσβάσιμη σχεδόν από παντού. Και ναι, ενώ απαιτεί κάποιο συντονισμό και δεξιότητες για να επιτευχθεί μια ένταση που βελτιώνει την καρδιακή υγεία, ακόμα κι αν δεν είστε δεινή κολυμβήτρια, υπάρχουν σημαντικά οφέλη που αποκομίζετε, κάθε φορά που κάνετε μία βουτιά στο κρύο νερό. Μεταξύ αυτών, η βελτίωση της υγείας και της κινητικότητας των αρθρώσεων. Έτσι, εάν νιώθετε τα γόνατα και τους αστραγάλους σας δύσκαμπτους, μια βουτιά θα σας βοηθήσει. Οι δυνάμεις συμπίεσης στους μύες και τις αρθρώσεις είναι μικρότερες όταν κολυμπάμε σε σύγκριση με όταν τρέχουμε ή κάνουμε ποδήλατο.

Ωστόσο τα οφέλη της κολύμβησης όταν βρισκόμαστε στην εμμηνόπαυση και μετά δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους μύες και τις αρθρώσεις μας, αλλά περιλαμβάνουν την αρτηριακή πίεση και το λεμφικό μας σύστημα. Η υψηλή αρτηριακή πίεση (υπέρταση) αποτελεί σημαντικό κίνδυνο για την υγεία των γυναικών καθώς μεγαλώνουν. Μέχρι σήμερα, οι περισσότερες μελέτες έχουν επικεντρωθεί στην ποδηλασία και το περπάτημα και λιγότερο στην κολύμβηση ως επικουρική θεραπεία. Ωστόσο, σύμφωνα με παλιότερη μελέτη, η τακτική κολύμβηση προσφέρει οφέλη για την καρδιακή υγεία, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της «καλής» χοληστερόλης HDL σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση. Επιπλέον, η κολύμβηση μειώνει την αγγειακή ακαμψία που εμφανίζεται καθώς χάνουμε οιστρογόνα στην εμμηνόπαυση.

Την ίδια ώρα, μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η άσκηση έξω στο κρύο και η μείωση της θερμοκρασίας μας μόνο κατά 1-2 βαθμούς, διεγείρει την ανάπτυξη υγιούς καφέ λίπους. Αυτό το είδος λίπους είναι μεταβολικά ενεργό επειδή είναι πλούσιο σε μιτοχόνδρια. Τα μιτοχόνδριά σας είναι η «ενεργειακή δύναμη του κυττάρου σας» όπου το οξυγόνο και τα λίπη και η γλυκόζη μετατρέπονται σε ενέργεια. Όσο περισσότερα μιτοχόνδρια έχουμε, τόσο περισσότερη ενέργεια έχουμε και τόσο περισσότερο λίπος ‘καίμε’. Εάν τα μιτοχόνδριά μας δεν λειτουργούν πολύ καλά, τότε ούτε εμείς λειτουργούμε πολύ καλά. Νιώθουμε κουρασμένοι και πονάμε.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορεί πραγματικά το κρύο νερό να βελτιώσει την ψυχική υγεία

H θάλασσα ως τόπος θεραπείας

Η Άγρια Κολύμβηση έχει ολιστικά οφέλη για την υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να φτιάξετε το τέλειο εορταστικό δείπνο για τον σύντροφό σας;

Εορταστικό δείπνο: Η δημιουργία του τέλειου δείπνου γενεθλίων για το αγαπημένο σας πρόσωπο περιλαμβάνει προσεκτικό σχεδιασμό, προσοχή στη λεπτομέρεια και προσθέστε μια νότα εξατομίκευσης για να κάνετε την περίσταση πραγματικά ξεχωριστή.

Τι είναι το σύνδρομο ασθενούς κτιρίου;

Το σύνδρομο ασθενούς κτιρίου (SBS) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια σειρά συμπτωμάτων που παρουσιάζονται από άτομα που περνούν χρόνο σε ένα συγκεκριμένο κτίριο ή κλειστό χώρο.

Τι είναι οι διαταραχές εξάλειψης και πώς αντιμετωπίζονται;

Η θεραπεία για διαταραχές εξάλειψης μπορεί να περιλαμβάνει έναν συνδυασμό συμπεριφορικών παρεμβάσεων, όπως εκπαίδευση της ουροδόχου κύστης, προγραμματισμένη τουαλέτα και θετική ενίσχυση, καθώς και ιατρικές παρεμβάσεις, όπως φαρμακευτική αγωγή ή θεραπεία.

Είναι τα υγρά όνειρα κάτι το φυσιολογικό ή όχι;

Υγρά όνειρα: Τα υγρά όνειρα, γνωστά και ως οργασμοί ύπνου, είναι ένα φυσιολογικό και φυσικό φαινόμενο, ιδιαίτερα κατά την εφηβεία και τη νεαρή ενήλικη ζωή, αλλά μπορούν να συμβούν σε οποιαδήποτε ηλικία.

  Η εκσπερμάτιση μειώνει συχνά τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη;

Έτσι, ενώ η σχέση μεταξύ της συχνότητας της εκσπερμάτωσης και του καρκίνου του προστάτη δεν είναι πλήρως κατανοητή και υπάρχει πραγματική ανάγκη για περισσότερη έρευνα, η συχνή εκσπερμάτιση (εντός λογικής) σίγουρα δεν θα βλάψει, πιθανώς κάνει καλό και επομένως θα πρέπει να αποτελεί μέρος του υγιεινού τρόπου ζωής ενός άνδρα.