Επιστημονικά Νέα

Άσκηση: Γιατί κάποιος χρόνος σε εξωτερικούς χώρους το χειμώνα είναι ευεργετικός;

Άσκηση: Γιατί κάποιος χρόνος σε εξωτερικούς χώρους το χειμώνα είναι ευεργετικός;

Άσκηση: Όταν ασκείστε έξω και κάνει κρύο, ντυθείτε σε στρώσεις, φροντίστε να έχετε καλυμμένα τα χέρια, τη μύτη και τα αυτιά σας και να φοράτε καλές κάλτσες και παπούτσια.

Έχουν γίνει μελέτες που εξετάζουν την αποτελεσματικότητα της άσκησης και της καρδιακής λειτουργίας με βάση το πόση ενέργεια πρέπει να ξοδέψετε για να κάνετε αυτό που πρέπει να κάνετε και είτε το πιστεύετε είτε όχι. Και αυτή είναι στην πραγματικότητα μια πιο αποτελεσματική διαδικασία. Όσο πιο δροσερό γίνεται μέχρι ένα σημείο. Αλλά η μελέτη και έδειξε ότι κάπου γύρω στους μηδέν βαθμούς Κελσίου το σώμα λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Πιθανώς ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι ο κρύος καιρός διεγείρει το σώμα σας να αλλάξει το λευκό λίπος σε καφέ λίπος και το καφέ λίπος μπορεί να καεί για θερμίδες. Το λευκό λίπος δεν το κάνει πραγματικά αυτό. Και έτσι η άσκηση το χειμώνα θα σας διευκολύνει να χάσετε αυτό το λίπος γύρω από την κοιλιά σας στους μηρούς σας.

Σε υψηλότερες θερμοκρασίες, το σώμα σας δεν έχει αυτό το ερέθισμα για να μετατρέψει αυτούς τους τύπους λίπους κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Η χειμερινή άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί επίσης να είναι καλή για το μεταβολισμό. Κάθε είδους άσκηση βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού σας. Όταν οι άνθρωποι μπαίνουν σε κατάσταση αδρανοποίησης το χειμώνα, αυτό τείνει να επιβραδύνει τα πράγματα. Και γι’ αυτό οι άνθρωποι έχουν αυτό το χειμώνα αύξηση βάρους. Μέρος του είναι οι διακοπές και το φαγητό είναι καλό, κάνεις παρέα και αυτό. Αλλά το άλλο μέρος είναι ότι η φυσική ένδειξη των ανθρώπων τον χειμώνα είναι απλώς να είναι λιγότερο δραστήριοι. Έτσι, όταν είστε λιγότερο δραστήριοι, το σώμα σας τείνει να επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας και να κρατά αυτές τις θερμίδες.

Η κίνηση είναι λοσιόν για δύσκαμπτες αρθρώσεις επειδή τα κύτταρα του χόνδρου σας χρειάζονται το υγρό της άρθρωσης για να κυκλοφορήσει γύρω από αυτές τις αρθρώσεις για τον μεταβολισμό τους. Δεν έχουν αιμοφόρα αγγεία που τους παρέχουν θρεπτικά συστατικά και αφαιρούν όλες τις δαπάνες του μεταβολισμού. Και έτσι το αρθρικό υγρό είναι αυτό που κάνει. Και αν κινείστε, παίρνετε φρέσκο, υγιές, αρθρικό υγρό από αυτά τα κύτταρα του χόνδρου, και αυτό θα βοηθήσει στην αποφυγή της ακαμψίας από την αρθρίτιδα που διαφορετικά θα εμφανιζόταν. Ωστόσο, ο κρύος καιρός χρησιμοποιείται συχνά ως δικαιολογία για να μην ασκηθείτε.

Υπάρχει θερμοκρασία στην οποία η χειμερινή άσκηση σε εξωτερικούς χώρους δεν είναι καλή ιδέα. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε την κοινή λογική σας. Αν είναι μείον δέκα, τότε κινδυνεύετε από κρυοπαγήματα. Όταν λοιπόν ασκείστε έξω και κάνει κρύο, ντυθείτε σε στρώσεις, έτσι ώστε καθώς αρχίζετε να ζεσταίνεστε, να μπορείτε να βγάλετε κάποιες στρώσεις. Φροντίστε να έχετε καλυμμένα τα χέρια, τη μύτη και τα αυτιά σας και να φοράτε καλές κάλτσες και παπούτσια. Αυτά είναι τα μέρη του σώματός σας που είναι πιο ευαίσθητα σε πράγματα όπως κρυοπαγήματα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

10 συμβουλές που θα βελτιώσουν την προπόνησή σας

Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε την αυτοφροντίδα σας στην άσκηση;

Πώς βοηθάει το pole dancing στην βελτίωση της υγείας μας;

Απλές ασκήσεις για εσάς που δεν μπορείτε χωρίς γυμναστική!

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Προστατέψτε την οικογένειά σας από το μονοξείδιο του άνθρακα

Μονοξείδιο του άνθρακα: Εδώ προσφέρονται μερικές συμβουλές για τη διατήρηση της ασφάλειας, την αναγνώριση της δηλητηρίασης από μονοξείδιο του άνθρακα (CO) και τη θεραπεία ενός ατόμου που έχει δηλητηριαστεί με το αέριο.

Γιατί πρήζονται τα άκρα μας;

Οίδημα: Τα συμπτώματα του οιδήματος μπορεί να περιλαμβάνουν αύξηση του μεγέθους ή πρήξιμο του ιστού.

Πρόβλεψη άνοιας με χρήση χαρακτηριστικών νευρωνικών δικτύων

Άνοια: Η ήπια γνωστική εξασθένηση μπορεί να είναι ένα πρώιμο σύμπτωμα της νόσου του Αλτσχάιμερ, της νόσου των εγκεφαλικών μικρών αγγείων, της άνοιας με σώματα Lewy ή άλλων νευρογνωστικών διαταραχών.

Πειραματικό εμβόλιο για τον θανατηφόρο ιό Marburg προστατεύει από τη μόλυνση με μία μόνο δόση

Το πειραματικό εμβόλιο, εν τω μεταξύ, το οποίο μελετάται στο εργαστήριο του Hunegnaw και σε άλλα σημεία των Ηνωμένων Πολιτειών, θεωρείται ως ένα σημαντικό βήμα προς την εκπλήρωση πολλαπλών στόχων - ένα εμβόλιο για περιοχές που κινδυνεύουν από επιδημίες Μάρμπουργκ και την ανάπτυξη εμβολίου σε περίπτωση που ο ιός χρησιμοποιηθεί σε μια πράξη βιοτρομοκρατίας.

Οι εργαζόμενοι εστιάζουν πιο πολύ σε άμεσους παρά σε μακροπρόθεσμους στόχους υγείας

Εργαζόμενοι:  Είναι πιο αποφασισμένοι να εργαστούν για τους άμεσους στόχους υγείας τους, όπως ο πόνος στην πλάτη ή στις αρθρώσεις, παρά μακροπρόθεσμους στόχους υγείας, όπως η διαχείριση του διαβήτη ή της υπέρτασης.

Μικρή μελέτη δείχνει ότι το αντιελονοσιακό μονοκλωνικό αντίσωμα υπόσχεται την πρόληψη της ελονοσίας

Οι συγγραφείς της μελέτης δήλωσαν ότι απαιτείται πρόσθετη έρευνα για να διερευνηθεί κατά πόσον το CIS43LS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μακροχρόνια προστασία και για να καθοριστεί η βέλτιστη δοσολογία στα παιδιά της Αφρικής. Επιπλέον, η μελλοντική έρευνα θα πρέπει να αξιολογήσει κατά πόσον τα μονοκλωνικά αντισώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ασφάλεια για την προστασία των εγκύων γυναικών.