Διατροφή

Χυμός Ροδιού : Τα οφέλη του στην υγεία

Χυμός Ροδιού : Τα οφέλη του στην υγεία

Χυμός Ροδιού : Ο φρέσκος χυμός δεν πρέπει να είναι πράσινος ή γεμάτος σπανάκι για να είναι υγιής. Ο χυμός ροδιού περιέχει περισσότερα από 100 φυτοχημικά. Το ρόδι έχει χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χρόνια ως φάρμακο.

Οι σπόροι ροδιού λαμβάνουν την έντονη κόκκινη απόχρωση τους από πολυφαινόλες. Αυτές οι χημικές ουσίες είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά . Ο χυμός ροδιού περιέχει υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών από τους περισσότερους άλλους χυμούς φρούτων. Έχει επίσης τρεις φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά από το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι .
Τα αντιοξειδωτικά στον χυμό ροδιού μπορούν να βοηθήσουν στην απομάκρυνση των ελεύθερων ριζών, στην προστασία των κυττάρων από βλάβες και στη μείωση της φλεγμονής .

Βιταμίνη C

  • Ο χυμός ενός ροδιού έχει περισσότερο από 40 τοις εκατό της ημερήσιας απαίτησής σας σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C μπορεί να αναλυθεί όταν παστεριωθεί, οπότε επιλέξτε σπιτικό ή φρέσκο ​​χυμό ροδιού για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη θρεπτική ουσία.

Πρόληψη του καρκίνου

  • Ο χυμός ροδιού έκανε πρόσφατα μια βουτιά όταν ερευνητές διαπίστωσαν ότι μπορεί να βοηθήσει να σταματήσει η ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του προστάτη . Παρά τις πολλαπλές μελέτες για τις επιδράσεις του χυμού στον καρκίνο του προστάτη, τα αποτελέσματα είναι ακόμα προκαταρκτικά.
  • Ενώ δεν έχουν υπάρξει μακροχρόνιες μελέτες με ανθρώπους που να αποδεικνύουν ότι ο χυμός ροδιού προλαμβάνει τον καρκίνο ή μειώνει τον κίνδυνο, προσθέτοντάς τον στη διατροφή σας σίγουρα δεν μπορεί να βλάψει. Υπήρξαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα σε μελέτες μέχρι στιγμής, και τώρα γίνονται μεγαλύτερες μελέτες .

Προστασία της νόσου του Alzheimer

  • Τα αντιοξειδωτικά στον χυμό και η υψηλή συγκέντρωσή τους πιστεύεται ότι εμποδίζουν την πρόοδο της νόσου Αλτσχάιμερ και προστατεύουν τη μνήμη.

Πέψη

  • Ο χυμός ροδιού μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή στο έντερο και να βελτιώσει την πέψη. Μπορεί να είναι ευεργετικό για άτομα με νόσο του Crohn , ελκώδη κολίτιδα και άλλες φλεγμονώδεις παθήσεις του εντέρου.
  • Ενώ υπάρχουν αντικρουόμενες πεποιθήσεις και έρευνες σχετικά με το αν ο χυμός ροδιού βοηθά ή επιδεινώνει τη διάρροια , οι περισσότεροι γιατροί συνιστούν να το αποφεύγετε μέχρι να αισθανθείτε καλύτερα και τα συμπτώματά σας να υποχωρήσουν.

Αντιφλεγμονώδες

  • Ο χυμός ροδιού είναι ισχυρό αντιφλεγμονώδες λόγω της υψηλής συγκέντρωσης αντιοξειδωτικών. Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα και να αποτρέψει το οξειδωτικό στρες και βλάβες.

Ακολουθεί βίντεο για τον χυμό από ρόδι

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Χυμός τάρτα Κεράσι : Τα οφέλη του στον οργανισμό

Ευεργετικές ιδιότητες του "κοκτέιλ" νερό με λεμόνι

Τα οφέλη του γκρέιπφρουτ στην υγεία σου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αντιφλεγμονώδης διατροφή - ασπίδα για καρκίνο και διαβήτη

Αν υπάρχει ένας λόγος που οι λαοί της Μεσογείου ζουν περισσότερο και έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής, αυτός είναι η διατροφή - Το διατροφικό μοτίβο που ακολουθούν τους προσφέρει καλύτερη καρδιακή και εγκεφαλική υγεία και τους προστατεύει από αρκετές σοβαρές παθήσεις, μεταξύ των οποίων ο καρκίνος και ο διαβήτης τύπου 2

Tροφές πλούσιες σε νερό για είστε πάντα ενυδατωμένοι

Ενυδάτωση οργανισμού: Οι ειδικοί γενικά συνιστούν να πίνετε πολλά ποτήρια νερό την ημέρα για να καλύψετε τις ανάγκες ενυδάτωσης. Αλλά ενώ το πόσιμο νερό είναι πολύ σημαντικό, μπορείτε επίσης να το πάρετε από τα τρόφιμα. Υπάρχουν πολλές υγιεινές τροφές που μπορούν να συνεισφέρουν μεγάλη ποσότητα νερού στη διατροφή σας.

Ποιες τροφές συμβάλλουν στην πρόληψη της οστεοπόρωσης

Τα οστά είναι ένας ζωντανός ιστός που χτίζεται και αποδομείται καθημερινά στο σώμα μας. Για να υπάρξει ένα θετικό ισοζύγιο στο τέλος της ημέρας, πρέπει να υπερτερεί ο σχηματισμός νέου οστού από την αποδόμηση.

Πρωινό χωρίς πολλούς υδατάνθρακες: Γίνεται; (Keto friendly edition)

Keto πρωινό συνταγές: Ιδέες για εύκολα και γρήγορα πρωινά, τα οποία μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να σας γεμίσουν με κενές θερμίδες και υπερβολικούς υδατάνθρακες. Ενέργεια και γεύση για το πρωινό σας ξύπνημα!

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Στη νέα έρευνα σύμφωνα με τον Δρ Ζαχαρίου η ερευνητική ομάδα εστίασε σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά και όχι σε μια συγκεκριμένη διατροφή. Επρόκειτο για συστατικά που είτε συμβάλλουν στην αποβολή του πλεονάζοντος σιδήρου από τον εγκέφαλο είτε καταπολεμούν την επιβαρυντική του δράση.