Διατροφή

Βραζιλία Coxinha: Coxinha de frango για πολύ απαιτητικούς γευσιγνώστες

Βραζιλία Coxinha: Coxinha de frango για πολύ απαιτητικούς γευσιγνώστες

Βραζιλία Coxinha: Η κουζίνα της Βραζιλίας είναι ένας γευστικός συνδυασμός αφρικανικών, ασιατικών και ευρωπαϊκών επιρροών.

Η κουζίνα της Βραζιλίας είναι ένας γευστικός συνδυασμός αφρικανικών, ασιατικών και ευρωπαϊκών επιρροών. Από αλμυρά πιάτα με κρέας μέχρι γλυκά επιδόρπια, υπάρχουν πολλά να αγαπήσετε το φαγητό που προέρχεται από αυτή τη χώρα της Νότιας Αμερικής! Ευτυχώς δεν χρειάζεται να ταξιδέψετε στη Βραζιλία για να απολαύσετε μερικά από τα παραδοσιακά πιάτα της. Το Coxinha, γνωστό και ως coxinha de frango, είναι ένα δημοφιλές φαγητό στη Βραζιλία που μπορείτε να βρείτε όπου κι αν πάτε. 

Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το κοτόπουλο, τον κύβο μπουλονιού πουλερικών και το σκεπάζουμε με νερό περίπου 3 δάχτυλα πάνω από το κοτόπουλο και μαγειρέψτε το για περίπου 25 λεπτά. Όταν περάσει ο χρόνος, απελευθερώστε προσεκτικά την πίεση του τηγανιού και μόνο μετά από αυτό, μπορείτε να ανοίξετε το τηγάνι. Αφαιρούμε το κοτόπουλο με λαβίδες και το κόβουμε με ξύλινη κουτάλα. Σε μια κατσαρόλα προσθέτουμε το ζωμό κοτόπουλου, το βούτυρο, την πάπρικα σε σκόνη και το αλάτι.

Το αφήνουμε να βράσει. Στο μεταξύ, βουτυρώνουμε και πασπαλίζουμε με αλεύρι τον πάγκο ή μια καθαρή επιφάνεια για να ζυμωθεί η ζύμη. Μόλις βράσει το νερό, προσθέτουμε το κοσκινισμένο αλεύρι και ανακατεύουμε συνεχώς με μια ξύλινη κουτάλα μέχρι να ξεκολλήσει από το τηγάνι. Τρυπήστε τη ζύμη με το δείκτη σας για να νιώσετε αν είναι ακόμα κολλώδης. Αν ναι, μαγειρέψτε το λίγο ακόμα. Η ζύμη γίνεται σκληρή, αλλά αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και δεν θα χρειαστεί να ανακατεύετε πολύ περισσότερο από αυτό το σημείο και μετά.

Μόλις η ζύμη δεν κολλάει πια στο δάχτυλό σας, την αποσύρετε από τη φωτιά, την ισιώνετε στον βουτυρωμένο πάγκο και την αφήνετε να κρυώσει. Σε ένα τηγάνι σοτάρουμε το βραζιλιάνικο σοφρίτο ή το κρεμμύδι και το σκόρδο σε μέτρια φωτιά μέχρι το κρεμμύδι να γίνει διάφανο. Στη συνέχεια, χαμηλώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε το ψιλοκομμένο κοτόπουλο, αλάτι, αλεσμένο πιπέρι και πάπρικα σε σκόνη και το σοτάρουμε για λίγα λεπτά ακόμα. Το αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τον μαϊντανό. Όσο περιμένετε να κρυώσει η γέμιση, ζυμώστε λίγο τη ζύμη, ώστε να είναι μεταξένια και λεία.

Θα πρέπει να είναι πιο δροσερό μέχρι τώρα, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε το μαλακωμένο τυρί κρέμα σε αυτό. Ανακατεύουμε καλά τη γέμιση με μια ξύλινη κουτάλα να ενσωματωθεί. Βάλτε δίπλα σας ένα μεγάλο πιάτο σερβιρίσματος για να τις βάλετε. Πάρτε μια μπάλα του γκολφ ποσότητα ζύμης στα χέρια σας και τυλίξτε την για να σχηματίσετε μια μικρή μπάλα. Στη συνέχεια, ισιώστε τη ζύμη με τους αντίχειρές σας, σαν δίσκος, ανοίγοντας τη μέση και βάλτε την γέμιση. Κλείνουμε την coxinha με τη βοήθεια του άλλου χεριού πλάθοντάς την σε σχήμα μπαστούνι ή δάκρυ αν θέλετε.

Βάλτε τη συναρμολογημένη coxinha στο πιάτο σερβιρίσματος και επαναλάβετε τα τελευταία 3 βήματα με την υπόλοιπη ζύμη. Βάλτε την ψίχα ψωμιού σε ένα πιάτο και βάλτε την δίπλα σας. Σε ένα μεσαίο μπολ ρίχνουμε το γάλα, το αυγό και το αλάτι και τα ανακατεύουμε καλά με ένα πιρούνι. Στη συνέχεια, βουτήξτε μια coxinha στο υγρό και ψήστε την αμέσως. Επαναλάβετε και με τις υπόλοιπες. Απολαύστε ένα καταπληκτικό φαγητό με τους αγαπημένους σας φίλους!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πέτρα στα νεφρά: Η διατροφή που προλαμβάνει την υποτροπή

Περισσότερα στοιχεία για τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα που είναι επιβλαβή για τον εγκέφαλο

Τα Tweets δείχνουν τους Αμερικανούς να τρώνε πιο υγιεινά στην πανδημία

Πώς οι αλλαγές στον τρόπο ζωής επηρεάζουν την αντίσταση στην ινσουλίνη;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μεσογειακή σαλάτα με ρεβίθια

Σαλάτα: Αυτή η μεσογειακή σαλάτα είναι γεμάτη γεύση με έναν απλό συνδυασμό υλικών και ένα εξαιρετικά εύκολο ντρέσινγκ.

Τι είναι η μελάσα και πόσο καλό μας κάνει;

Μελάσα: Η μελάσα είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση αντί της ραφιναρισμένης ζάχαρης, καθώς περιέχει μικροθρεπτικά συστατικά που υποστηρίζουν τη βέλτιστη υγεία.

Οι ετικέτες τροφίμων θα αναγράφουν τι είναι "υγιεινό" στις ΗΠΑ

FDA ΗΠΑ: Ο FDA όρισε για πρώτη φορά το «υγιεινό» το 1994, αλλά βασίστηκε στα κριτήρια για τη χρήση του όρου αποκλειστικά σε μεμονωμένα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται σε κάθε συγκεκριμένο προϊόν διατροφής, αναφέρει η νέα πρόταση του οργανισμού.