Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Ρευματοειδής αρθρίτιδα διατροφή: Τα καλύτερα καλοκαιρινά φρούτα για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα

Ρευματοειδής αρθρίτιδα διατροφή: Τα καλύτερα καλοκαιρινά φρούτα για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα

Ρευματοειδής αρθρίτιδα διατροφή: Δείτε στο κείμενο που ακολουθεί 3 πεντανόστιμα καλοκαιρινά φρούτα, που είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής.

Το καλοκαίρι είναι η εποχή για φρέσκα φρούτα. Εάν πάσχετε από ρευματοειδή αρθρίτιδα, επωφεληθείτε από την εποχιακή αφθονία και αυξήστε την κατανάλωσή σας – τα φρούτα είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και πολυφαινόλες (οργανικές ενώσεις που βρίσκονται στα φυτά) που βοηθούν στη μείωση του οξειδωτικού στρες και στην καταπολέμηση της φλεγμονής.

3 νόστιμα φρούτα που βοηθούν στη ρευματοειδή αρθρίτιδα

  • Κεράσια

Μια ανασκόπηση που δημοσιεύτηκε στο Nutrients το 2018 σχετικά με τα οφέλη των κερασιών για την υγεία ανέφερε ότι είναι καλή πηγή πολυφαινολών και βιταμίνης C, οι οποίες έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Μπορείτε να φάτε σκέτα ή να φτιάξτε μια πουτίγκα chia (1 φλιτζάνι γάλα κάσιους, ένα τέταρτο του φλιτζανιού σπόρους chia, 1 κουταλιά της σούπας σιρόπι σφενδάμου, 2 κουταλάκια του γλυκού σκόνη κακάο) και μισό φλιτζάνι κεράσια. Εάν επιλέξετε τον δεύτερο τρόπο θα λάβετε επίσης φυτικές ίνες από τους σπόρους chia.

  • Ροδάκινα, Πυρηνόκαρπα και Εσπεριδοειδή

Φρούτα με κουκούτσια (ροδάκινα, βερίκοκα, δαμάσκηνα) και εσπεριδοειδή (λεμόνια, πορτοκάλια, λάιμ) είναι γεμάτα με την αντιοξειδωτική, αντιφλεγμονώδη βιταμίνη C. Και, σύμφωνα με το Arthritis Foundation, τα κονσερβοποιημένα ροδάκινα σε ελαφρύ σιρόπι περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα φρέσκα. Δοκιμάστε να φτιάξετε ένα smoothie με γάλα φουντουκιού χρησιμοποιώντας μια ποικιλία από αυτά τα φρούτα και προσθέστε λίγο από τον κονσερβοποιημένο χυμό ροδάκινου. Ή απλώς απολαύστε μια φρέσκια φρουτοσαλάτα, με μια νότα μέντας.

  • Μούρα

Τα μούρα δεν είναι μόνο πλούσια σε αντιοξειδωτικά αλλά και πλούσια σε πολλές πολυφαινόλες, όπως ανθοκυανίνες (χρωστικές ουσίες που βρίσκονται σε ορισμένα φυτά που παράγουν το κόκκινο, μπλε ή μοβ χρώμα) και κερκετίνη και διάφορους τύπους φαινολικών οξέων που μειώνουν τη φλεγμονή, σύμφωνα με μία κριτική που δημοσιεύτηκε στο Food and Function το 2018. Δοκιμάστε να τα προσθέσετε σε γιαούρτι με μια επικάλυψη granola για μια χορταστική απόλαυση. Ή σοτάρετε τα σε σάλτσα για να τα χρησιμοποιήσετε πάνω από ψάρι ή κοτόπουλο. Σε ένα τηγάνι, συνδυάστε τα φρούτα με βαλσάμικο, σιρόπι σφενδάμου και θυμάρι και σιγοβράστε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να πήξει το μείγμα – περίπου 3 με 4 λεπτά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η υιοθέτηση μιας χορτοφαγικής δίαιτας χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μπορεί να μειώσει δραματικά τα συμπτώματα της ρευματοειδούς αρθρίτιδας (ΡΑ) μέσα σε μήνες

Τροφές και ποτά που καλό είναι να αποφεύγετε αν έχετε αρθρίτιδα

Πώς συνδέονται τα αυτοάνοσα νοσήματα με το fast food;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μπορούν τα λειτουργικά τρόφιμα να σας κρατήσουν υγιή ή είναι απλώς διαφημιστικά;

Λειτουργικά τρόφιμα: Τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως τα μούρα, οι ξηροί καρποί και τα σκούρα πράσινα λαχανικά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής και στη μείωση του κινδύνου χρόνιων ασθενειών όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο καρκίνος.

Γλυκοπατάτες: Ο καλύτερος φίλος του παγκρέατός σας

Γλυκοπατάτες: Ένας νόστιμος και απλός τρόπος για να υποστηρίξετε την υγεία του παγκρέατος. Χάρη στα αντιοξειδωτικά, τις βιταμίνες και το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα, οι γλυκοπατάτες μπορούν να βελτιώσουν τη γενική υγεία σας.

Quiche Lorraine με σπανάκι 

Κις λορέν: Αυτό το Quiche Lorraine με σπανάκι είναι ένα ευέλικτο πιάτο που μπορείτε να το απολαύσετε για οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας.

Έλαιο Canola vs φυτικού ελαίου: Ποιο είναι πιο υγιεινό; 

Εάν επικεντρώνεστε στην υγεία της καρδιάς και στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, το λάδι canola μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητάς του σε ωμέγα-3 και των χαμηλότερων επιπέδων κορεσμένων λιπαρών.

Πώς το γιαούρτι μπορεί να βοηθήσεις στο Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου

Γιαούρτι IBS: Γιαούρτι και Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου (IBS):Τα προβιοτικά που περιέχει βοηθούν στην αποκατάσταση της ισορροπίας των βακτηρίων στο έντερο σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση των συμπτωμάτων του IBS.

Τι περιλαμβάνεται σε ένα αιγυπτιακό πρωινό;

Αιγυπτιακό πρωινό: Το αιγυπτιακό πρωινό είναι μια πλούσια και ποικιλόμορφη γαστρονομική εμπειρία που αντικατοπτρίζει τη ζωντανή κουλτούρα και τη γεωργική αφθονία της χώρας.

Close Icon