Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Vegan πρωινό: 5 vegan συνταγές πρωινού με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη

Vegan πρωινό: 5 vegan συνταγές πρωινού με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη

Vegan πρωινό: Αν ψάχνετε για υγιεινές συνταγές πρωινού με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και φυτικές συνταγές για να ετοιμάσετε πριν τις 8 π.μ., έχετε έρθει στο σωστό μέρος. 

Η κατανάλωση φυτικής προέλευσης δεν χρειάζεται να είναι αγγαρεία – τα vegan τρόφιμα είναι επίσης νόστιμα, ευέλικτα και θρεπτικά. Αν ψάχνετε για υγιεινές συνταγές πρωινού με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και φυτικές συνταγές για να ετοιμάσετε πριν τις 8 π.μ., έχετε έρθει στο σωστό μέρος.

Τηγανίτες με μπαχαρικά με μπανάνα

Επιλέξτε φυσικά γλυκαντικά αντί της ζάχαρης σε αυτή τη νόστιμη συνταγή για πρωινό. Η γεύση των μπαχαρικών, της κανέλας και των φρούτων αλληλοσυμπληρώνονται υπέροχα και μην ξεχάσετε να συνοδεύσετε και την αχνιστή κούπα του καφέ.

Ομελέτα με ρεβίθια

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, μπορείτε να φτιάξετε μια ομελέτα χωρίς να σπάσετε μερικά αυγά, γιατί μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αλεύρι ρεβιθιού. Τα ρεβίθια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και βιταμίνες, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Α και της βιταμίνης C. Διπλώστε και τα αγαπημένα σας λαχανικά, για επιπλέον γεύση και θρεπτική αξία.

Veggie Tofu Scramble

Μια άλλη ισχυρή φυτική πηγή πρωτεΐνης, το τόφου είναι ένα από τα πιο ευέλικτα φυτικά συστατικά. Αλλά, αναμφισβήτητα, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το μαγειρέψετε είναι σε μια πρωινή σκραμπλέ χωρίς αυγά. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε οποιοδήποτε από τα αγαπημένα σας λαχανικά, αλλά αυτή η συνταγή απαιτεί κρεμμύδια, πιπεριές και μανιτάρια, τα οποία είναι όλα γεμάτα με απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα.

Πλιγούρι βρώμης με κανέλα

Το πλιγούρι βρώμης είναι ένας θρεπτικός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα, δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά ενώ είναι υγιές, μπορεί να είναι λίγο βαρετό από μόνο του. Αλλά αν το φορτώσετε με κανέλα, σπόρους, φρούτα και ξηρούς καρπούς; Τώρα αυτό αλλάζει το παιχνίδι.

Γαλλικές κρέπες

Οι τηγανίτες είναι σίγουρα νόστιμες, αλλά μερικές φορές μπορεί να τις αισθάνεστε λίγο βαριές το πρωί. Φτιαγμένες με ξύσμα πορτοκαλιού, γάλα σόγιας και αλεύρι ολικής αλέσεως, αυτές οι κρέπες είναι μια πεντανόστιμη ελαφριά εναλλακτική και φτιάχνονται γρήγορα και εύκολα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

4 εύκολες προτάσεις πρωινού για τις πιο πολυάσχολες ημέρες

Το Νο. 1 δημητριακό ολικής αλέσεως για καλύτερη υγεία της καρδιάς

Τι γλυκά μπορείτε να φτιάξετε από νιφάδες βρώμης;

Φτιάξτε το δικό σας ψωμί με ξηρούς καρπούς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δημιουργώντας κεφτέδες για χορτοφάγους

Χορτοφαγικοί κεφτέδες: Τα χορτοφαγικά κεφτεδάκια είναι μια νόστιμη και θρεπτική εναλλακτική των παραδοσιακών κεφτεδών, ιδανική για ποικιλία γευμάτων από πιάτα ζυμαρικών μέχρι ορεκτικά.

Πέστροφα με σάλτσα μπάρμπεκιου στο τηγάνι

Πέστροφα συνταγή: Αυτή η συνταγή για ψητή  πέστροφα με σάλτσα μπάρμπεκιου στο τηγάνι είναι ιδανική για ένα γρήγορο και γευστικό γεύμα το βράδυ της εβδομάδας. Με λίγα μόνο απλά υλικά, μπορείτε να έχετε ένα λαχταριστό πιάτο στο τραπέζι σας σε χρόνο μηδέν.

Σολομός με πατάτες και πράσο 

Οικογενειακό φαγητό: Πρόκεται για ένα ψάρι με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, που αποτελεί μια καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, όπως το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA) και το εικοσιπενταενοϊκό οξύ (EPA).

Πώς να μαγειρέψετε το τέλειο rib eye;

Rib eye: Το μαγείρεμα της τέλειας μπριζόλας rib eye απαιτεί έναν συνδυασμό επιλογής κρέατος υψηλής ποιότητας, κατάλληλων καρυκευμάτων και εξοικείωσης με την τεχνική μαγειρέματος

Τι περιλαμβάνει το πλούσιο πλούσιο πρωινό της Αυστραλίας;

Αυστραλιανό πρωινό: Ένα αυστραλιανό πρωινό είναι ποικίλο και αντανακλά τις πολυπολιτισμικές επιρροές της χώρας, συνδυάζοντας παραδοσιακά βρετανικά στοιχεία πρωινού με σύγχρονες ανατροπές και τοπικά υλικά

Close Icon