Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Vegan μεσημεριανό: Γρήγορες και εύκολες συνταγές για μεσημεριανό γεύμα vegan

Vegan μεσημεριανό: Γρήγορες και εύκολες συνταγές για μεσημεριανό γεύμα vegan

Vegan μεσημεριανό: Ο βιγκανισμός είναι μια επιλογή τρόπου ζωής που επιδιώκει να αποκλείσει όλες τις μορφές εκμετάλλευσης και σκληρότητας των ζώων, είτε για φαγητό, είτε για ένδυση είτε για οποιονδήποτε άλλο σκοπό. 

Ο βιγκανισμός είναι μια επιλογή τρόπου ζωής που επιδιώκει να αποκλείσει όλες τις μορφές εκμετάλλευσης και σκληρότητας των ζώων, είτε για φαγητό, είτε για ένδυση είτε για οποιονδήποτε άλλο σκοπό. Αυτό σημαίνει ότι οι βίγκαν δεν καταναλώνουν κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά ή άλλα τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Αντίθετα, βασίζονται σε φυτικές πηγές διατροφής, όπως φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, όσπρια και ξηρούς καρπούς. Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των διατροφών με βάση τα φυτά, υπάρχουν πλέον πολλοί διαθέσιμοι πόροι για την εύρεση συνταγών για μεσημεριανό γεύμα για vegan. 

Οι καλύτερες συνταγές για μεσημεριανό γεύμα για vegan

Όσον αφορά τις ιδέες για μεσημεριανό γεύμα για vegan, υπάρχουν πολλές επιλογές για να διαλέξετε που είναι τόσο νόστιμες όσο και θρεπτικές. Ακολουθούν μερικές συνταγές για μεσημεριανό γεύμα για vegan που είναι εύκολο να γίνουν και ιδανικές για όσους ακολουθούν μια φυτική διατροφή:

1. Vegan Tofu και Μπαγκέτα λαχανικών

  • Ρυθμίστε τη θερμοκρασία του φούρνου στους 200°C.
  • Οι λωρίδες τόφου πρέπει να αναμειγνύονται με ελαιόλαδο , πάπρικα, σκόνη σκόρδου, αλάτι και πιπέρι σε ένα μπολ ανάμειξης. Για να καλύψετε, ρίξτε απαλά.
  • Οι λωρίδες τόφου πρέπει να ψηθούν για 20 λεπτά, ή μέχρι να γίνουν τραγανές και να ροδίσουν, σε ένα ταψί στρωμένο με λαδόκολλα.
  • Ρυθμίστε ένα τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά όσο το τόφου ψήνεται. Προσθέστε την πιπεριά, το κρεμμύδι και τις φέτες κολοκυθιού. Περίπου 8 με 10 λεπτά σοτάρισμα θα πρέπει να δημιουργήσουν μαλακές, ελαφρώς ροδισμένες φέτες κολοκυθιού.
  • Όταν τελειώσει το τόφου, το βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε στην άκρη. Η μπαγκέτα πρέπει να ξετυλιχθεί και να κοπεί στη μέση κατά μήκος.
  • Κάθε πλευρά της μπαγκέτας πρέπει να έχει μια παχιά επικάλυψη από vegan μαγιονέζα απλωμένη πάνω της.
  • Τοποθετήστε τις τηγανισμένες λωρίδες τόφου πάνω από τα σοταρισμένα λαχανικά στη μία πλευρά της μπαγκέτας.
  • Στη συνέχεια, σφραγίστε την μπαγκέτα αφού προσθέσετε μερικά φύλλα φρέσκου βασιλικού.
  • Κόψτε την μπαγκέτα και σερβίρετε αμέσως. Απολαύστε το υπέροχο vegan υγιεινό γεύμα σας

 μπαγκέτα με τόφου και λαχανικά!

2. Πικάντικο Vegan Black Bean Tάκο

  • Σε μέτρια φωτιά ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο σε ένα μεγάλο τηγάνι.
  • Όταν το κρεμμύδι γίνει ημιδιαφανές, προσθέστε το κρεμμύδι σε κύβους και το ψιλοκομμένο σκόρδο στο τηγάνι και μαγειρέψτε για άλλα δύο έως τρία λεπτά.
  • Ανακατεύετε τα μαύρα φασόλια στο τηγάνι αφού τα στραγγίξετε και τα ξεπλύνετε.
  • Στο τηγάνι, προσθέστε τη σκόνη τσίλι, το κύμινο σε σκόνη, την καπνιστή πάπρικα, το πιπέρι καγιέν (αν χρησιμοποιείτε), αλάτι και πιπέρι. Ανακατεύουμε για να μοιραστούν τα μπαχαρικά στα μαύρα φασόλια.
  • Το μείγμα των μαύρων φασολιών πρέπει να ζεσταθεί τελείως μέχρι να μαλακώσει και τα μπαχαρικά να είναι αρωματικά, κάτι που θα διαρκέσει περίπου 5-7 λεπτά.
  • Προσθέστε το χυμό λάιμ αφού σβήσετε τη φωτιά στο τηγάνι.
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες στη συσκευασία για να ζεστάνετε τις τορτίγιες.
  • Ρίξτε με κουτάλι το μείγμα των μαύρων φασολιών σε κάθε τορτίγια και, στη συνέχεια, προσθέστε τις επιλεγμένες επικαλύψεις για να φτιάξετε τα tacos (όπως αβοκάντο, ντομάτες σε κύβους, κόλιανδρο και φέτες λάιμ).
  • Απολαύστε το εκπληκτικό vegan μεσημεριανό σας τάκος με μαύρο φασόλι αμέσως!

3. Σάντουιτς ταχίνι λαχανικών στη σχάρα

  • Ρυθμίστε τη θερμοκρασία της ψησταριάς ή του ταψιού σας σε μέτρια προς υψηλή.
  • Οι φέτες κόκκινου κρεμμυδιού , πιπεριάς, κολοκυθιού και μελιτζάνας πρέπει να αλείφονται με ελαιόλαδο και αλατοπίπερο.
  • Τα λαχανικά πρέπει να ψηθούν στη σχάρα για 3-4 λεπτά από κάθε πλευρά ή μέχρι να μαλακώσουν και να ροδίσουν απαλά. Τα αποσύρουμε από τη φωτιά και τα αφήνουμε στην άκρη.
  • Τα κομμάτια του ψωμιού πρέπει να φρυγανιστούν μέχρι να ροδίσουν.
  • Ανακατεύουμε σε ένα μικρό μπολ το ταχίνι, το χυμό λεμονιού, το σκόρδο, το κύμινο, την πάπρικα, το αλάτι και το πιπέρι.
  • Απλώστε αρκετή ποσότητα σάλτσας ταχίνι στη μία πλευρά κάθε φέτας ψωμιού πριν συναρμολογήσετε τα σάντουιτς.
  • Σε δύο φέτες ψωμί, απλώστε τα ψητά λαχανικά πάνω από τη σάλτσα.
  • Πάνω από τα λαχανικά, σκορπίστε τον ψιλοκομμένο μαϊντανό.
  • Γεμίστε τα σάντουιτς με τις υπόλοιπες φέτες ψωμιού, με το ταχίνι προς τα κάτω.
  • Κόβουμε τα σάντουιτς στη μέση και τα σερβίρουμε αμέσως. Απολαμβάνω!
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί τα κολοκυθάκια θεωρούνται ένα εύκολο λαχανικό για μαγείρεμα;

Μια ματιά στα συστατικά, στον αριθμό θερμίδων και στα οφέλη του

Προσθέστε αυτές τις 4 τροφές στα αγαπημένα σας γεύματα

Μπορεί μια vegan διατροφή να επηρεάσει την γονιμότητά σας;

Η Vegan διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε εξοικονόμηση 500 ευρώ ετησίως

Πώς θα φτιάξετε τα πιο νόστιμα μπιφτέκια λαχανικών;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δημιουργώντας κεφτέδες για χορτοφάγους

Χορτοφαγικοί κεφτέδες: Τα χορτοφαγικά κεφτεδάκια είναι μια νόστιμη και θρεπτική εναλλακτική των παραδοσιακών κεφτεδών, ιδανική για ποικιλία γευμάτων από πιάτα ζυμαρικών μέχρι ορεκτικά.

Πέστροφα με σάλτσα μπάρμπεκιου στο τηγάνι

Πέστροφα συνταγή: Αυτή η συνταγή για ψητή  πέστροφα με σάλτσα μπάρμπεκιου στο τηγάνι είναι ιδανική για ένα γρήγορο και γευστικό γεύμα το βράδυ της εβδομάδας. Με λίγα μόνο απλά υλικά, μπορείτε να έχετε ένα λαχταριστό πιάτο στο τραπέζι σας σε χρόνο μηδέν.

Σολομός με πατάτες και πράσο 

Οικογενειακό φαγητό: Πρόκεται για ένα ψάρι με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, που αποτελεί μια καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, όπως το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA) και το εικοσιπενταενοϊκό οξύ (EPA).

Πώς να μαγειρέψετε το τέλειο rib eye;

Rib eye: Το μαγείρεμα της τέλειας μπριζόλας rib eye απαιτεί έναν συνδυασμό επιλογής κρέατος υψηλής ποιότητας, κατάλληλων καρυκευμάτων και εξοικείωσης με την τεχνική μαγειρέματος

Τι περιλαμβάνει το πλούσιο πλούσιο πρωινό της Αυστραλίας;

Αυστραλιανό πρωινό: Ένα αυστραλιανό πρωινό είναι ποικίλο και αντανακλά τις πολυπολιτισμικές επιρροές της χώρας, συνδυάζοντας παραδοσιακά βρετανικά στοιχεία πρωινού με σύγχρονες ανατροπές και τοπικά υλικά

Close Icon