Διατροφή

Βάρος Διατροφή Σνακ: Μύθοι και Αλήθειες

Βάρος Διατροφή Σνακ: Μύθοι και Αλήθειες

Προτιμήστε ανάλατους ξηρούς καρπούς, έτσι ώστε να μην επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με νάτριο, που αυξάνει την πίεση, και μην ξεχνάτε να περιορίζεστε στην ποσότητα της μιας χούφτας.

Βάρος Διατροφή Σνακ: Είτε ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος είτε να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή, χρειάζεστε τα σνακ στην καθημερινότητά σας. Τα σνακ είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής, καθώς σας τροφοδοτούν με ενέργεια κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας και σας βοηθούν να μένετε χορτάτοι μέχρι το επόμενο γεύμα σας. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι μύθοι γύρω από τα σνακ, οι οποίοι μπορεί να σας μπερδεύουν και να σας οδηγούν σε λάθος διατροφικές επιλογές. Ας δούμε λοιπόν τους 4 πιο διαδεδομένους.

Μύθος #1

«Τα σνακ πριν τον ύπνο είναι απαγορευμένα»

Η κατανάλωση σνακ πριν τον ύπνο δεν είναι απαγορευμένη, αρκεί να επιλέγετε κάτι ελαφρύ, που δεν βαραίνει το στομάχι. Ιδανικές επιλογές είναι ένα φρούτο, ένα φλιτζάνι ημίπαχο γάλα, μια φρυγανιά με ένα κομμάτι τυρί, μια χούφτα ανάλατοι ξηροί καρποί ή ένα μπισκότο ολικής άλεσης.

Μύθος #2

«Το τσιμπολόγημα παχαίνει»

Για να πάρετε βάρος, οι θερμίδες που προσλαμβάνετε πρέπει να είναι περισσότερες από αυτές που καίτε. Η κατανάλωση σνακ δεν οδηγεί αυτόματα σε αύξηση του βάρους σας, αρκεί να μην ξεχνάτε ότι και τα σνακ περιέχουν θερμίδες. Μάλιστα, τα υγιεινά σνακ μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα και κατ’ επέκταση να σας κάνουν να καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες στο επόμενο γεύμα σας, ενισχύοντας έτσι το αδυνάτισμά σας.

Μύθος #3

«Δεν πρέπει να τρώμε σνακ πριν τη γυμναστική»

Είναι λάθος να πηγαίνετε στο γυμναστήριο νηστικοί. Το ιδανικό είναι να τρώτε 1-2 φρούτα μισή με μία ώρα πριν το γυμναστήριο, επειδή σας εφοδιάζουν με απλούς υδατάνθρακες. Ένα σνακ είναι επίσης απαραίτητο και μετά την προπόνηση για να αναπληρώσετε τα θρεπτικά συστατικά που χάσατε με την άσκηση. Το σνακ αυτό θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, π.χ. 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και 1 φρούτο.

Μύθος #4

«Οι ξηροί καρποί παχαίνουν»

Λίγοι ξηροί καρποί (π.χ. 10 φουντούκια ή 3 κουταλιές αμύγδαλα ή 7 καρύδια ή 15 φιστίκια αράπικα) αποτελούν ιδανικό σνακ καθώς είναι πλούσιοι σε βιταμίνες (κυρίως σε βιταμίνη Ε και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β), μέταλλα (σίδηρο, μαγνήσιο, χαλκό, σελήνιο), ενώ παράλληλα αποτελούν πηγή των ευεργετικών για την καρδιά ω-3 λιπαρών οξέων. Προτιμήστε ανάλατους ξηρούς καρπούς, έτσι ώστε να μην επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με νάτριο, που αυξάνει την πίεση, και μην ξεχνάτε να περιορίζεστε στην ποσότητα της μιας χούφτας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η διαγραφή από τα social media - ένας διαφορετικός τρόπος απώλειας βάρους

Μπανάνα, φυστικοβούτυρο και μέλι σε έναν αχτύπητο συνδυασμό

Πικάντικα καβουρδισμένα αμύγδαλα για ένα σνακ γεμάτο γεύση

Τι θα λέγατε για μια πεντανόστιμη πίτσα με ζύμη από κουνουπίδι;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το άμυλο και γιατί είναι αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής

Άμυλο: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι η κύρια πηγή υδατανθράκων για τους περισσότερους ανθρώπους. Παίζουν καθοριστικό ρόλο σε μια θρεπτική, καλά ισορροπημένη διατροφή, καθώς παρέχουν στον οργανισμό γλυκόζη, η οποία είναι η κύρια πηγή ενέργειας για κάθε κύτταρο. Παρέχουν επίσης μια σειρά από βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Σοκολατόπιτα με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Σοκολατόπιτα μπανάνα: Ποιος δε λατρεύει ένα πλούσιο γλυκό με σοκολάτα και μπανάνα; Με τον συνδυασμό του φυστικοβούτυρου, το γευστικό αποτέλεσμα πραγματικά απογειώνεται.

Βελγικό μοσχάρι Carbonnade με μπύρα

Μοσχάρι Carbonnade a la Flamande: Ταξιδεύουμε στο Βέλγιο και δοκιμάζουμε το εμβληματικό μοσχάρι carbonnade, παραδοσιακά μαγειρεμένο με τοπική μπύρα.

Τα προτερήματα της πρωτεΐνης στο πρωινό σας

Πρωινό πρωτεΐνη: Επιβραδύνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων και ενισχύοντας το αίσθημα του κορεσμού, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη στα πλαίσια ενός υγιεινού πρωινού.