Διατροφή

Τυρί Διατροφή Θερμίδες: Υγιεινά σνακ με τυρί χωρίς θερμίδες

Τυρί Διατροφή Θερμίδες: Υγιεινά σνακ με τυρί χωρίς θερμίδες

Τυρί Διατροφή Θερμίδες: Είναι γεγονός ότι το τυρί είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και μας κρατά χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα και μπορεί να αποτρέψει την υπερβολική κατανάλωση θερμιδών. Ακολουθούν μερικές συνταγές σνακ με νόστιμα τυριά που μπορείτε να δοκιμάσετε άφοβα.

Τι κάνει την αγαπημένη μας πίτσα, τα ζυμαρικά και το μπιφτέκι τόσο ακαταμάχητα; Ναι, είναι το τυρί. Χωρίς τυρί, θα βρείτε αυτά τα τρόφιμα κανονικά, αδιάφορα, βαρετά. Κατά ειρωνικό τρόπο, όσο περισσότερο τρώμε τυριά και τρόφιμα με βάση το τυρί, τόσο περισσότερο γεμίζουμε ενοχή. Πάντα πιστεύαμε ότι το τυρί, με όλη την περιεκτικότητα σε λιπαρά, είναι επιβλαβές για εμάς και οδηγεί σε αύξηση βάρους. Όμως, προς χαρά μας, ορισμένες μελέτες ισχυρίζονται ότι αυτό είναι μύθος.

  

Μια μελέτη, που διεξήχθη από τους ερευνητές στο Iowa State University και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Alzhiemer’s Disease, δήλωσε ότι εάν τρώτε τυρί υπεύθυνα, δηλαδή σε περιορισμένη ποσότητα, μπορεί στην πραγματικότητα να βοηθήσει και την ψυχική σας υγεία. Εκπληκτικό? Είναι γεγονός ότι το τυρί είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες που μας κρατά χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα και μπορεί να αποτρέψει την υπερβολική κατανάλωση θερμιδών. 

Ψητά mozzarella sticks
Μια συνηθισμένη μερίδα με sticks τυριού μπορεί να έχει μέχρι και 700 θερμίδες και 41γρ. λίπους. Το συγκεκριμένο πιάτο όμως, υγιεινά μαγειρεμένο, περιέχει μόλις 152 θερμίδες ανά μερίδα.

Κράκερ από τυρί
Τρίψτε το αγαπημένο σας τυρί πάνω σε ένα ταψί που θα έχετε καλύψει με αντικολλητικό φύλλο και ψήστε το μέχρι να γίνει τραγανιστό. Κόψτε το σε κρακεράκια και απολαύστε ένα υγιεινό και λιγότερο παχυντικό σνακ.

Συνδυάστε το τυρί έξυπνα
Ξεχάστε τις φρυγανιές, τα παξιμάδια και τα κράκερ και συνδυάστε το τυρί σας με φρέσκα λαχανικά και φρούτα, που έχουν λίγες θερμίδες, πολλά διατροφικά στοιχεία και υπέροχη γεύση. Έτσι το γεύμα σας θα γίνει πολύ πιο υγιεινό αλλά και δροσερό και χορταστικό.

Σάλτσα με τυρί και λαχανικά
Ανακατέψτε 50γρ. τυρί-κρέμα χαμηλό σε λιπαρά με την αγαπημένη σας σος για να δημιουργήσετε μια σάλτσα και απολαύστε την με sticks λαχανικών όπως καρότο και σέλερι.

Quesadilla με τυρί
Όταν λιγουρεύεστε τυρί, μια quesadilla είναι η ιδανική υγιεινή λύση. Γεμίστε μια quesadilla ολικής αλέσεως με 50γρ. τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά, ζεστάνετέ την, κόψτε την σε φέτες και βουτήξτε την σε σάλτσα ντομάτας. Μπορείτε να προσθέσετε και φέτες άπαχου κοτόπουλου ή/και λαχανικά.

Dips με τυρί από τα χέρια σας
Μήπως έτυχε να διαβάσετε τελευταία τα συστατικά της αγαπημένης σας σος με τυρί; Πολλές από αυτές δεν περιέχουν τόσο τυρί και είναι γεμάτες με συντηρητικά. Φτιάξτε το δικό σας ντιπ από τυρί, γλιτώνοντας όχι μόνο περιττές θερμίδες αλλά και περιττά έξοδα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Κανελόνια με σπανάκι και ρικότα

Τροφές που μπορούν να βελτιώσουν τον ύπνο

Τάρτα σφολιάτας με πράσο & προσούτο, γκρατιναρισμένη με παρμεζάνα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη βοηθούν στο αδυνάτισμα

Γλυκαιμικός Δείκτης: Πολλοί άνθρωποι αναζητούν τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη προκειμένου να περιορίσουν την πείνα τους, να αποφύγουν την υπερκατανάλωση φαγητού και κατ’ επέκταση να αδυνατίσουν. Πράγματι, ερευνητικές μελέτες δείχνουν ότι ένα πρόγραμμα διατροφής με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Η σημασία της βέλτιστης διατροφής για την αθλητική επιτυχία

Στη συµπλήρωση των κοµµατιών του παζλ για τη µεγιστοποίησης της αθλητικής απόδοσης, η σωστή διατροφή είναι ένα απαραίτητο κοµµάτι. Ένα κοµµάτι που σε συνδυασµό µε το κατάλληλο προπονητικό πρόγραµµα και την απαραίτητη αγωνιστική τακτική µπορεί να αποτελέσει το «κλειδί» της επιτυχίας.

Ανοιξιάτικα φρούτα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού όλης της οικογένειας

Άνοιξη Δίαιτα: Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία μικρών και μεγάλων. Από αυτήν φυσικά δεν πρέπει να λείπουν τα φρούτα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Την άνοιξη οι επιλογές μας αυξάνονται καθώς κάποια φρούτα έχουν την τιμητική τους αυτήν την εποχή και αξίζουν να έχουν μία […]

Pancakes γλυκά: O απόλυτος σοκολατένιος πειρασμός

Pancakes γλυκά: Σε αυτό το άρθρο θα βρεις μία πεντανόστιμη συνταγή για να φτιάξεις και να απολαύσεις υπέροχα σοκολατένια pancakes.Είναι γρήγορο και άκρως οικονομικά για οποιαδήποτε στιγμή μέσα στην ημέρα σου θες να τα απολαύσεις.

Γιατί είναι προτιμότερο να επιλέξεις πρωτεΐνη από φάβα και όχι από σόγια σε μια vegan δίαιτα

Vegan διατροφή: Επιστήμονες στο UCPH (Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης) βρήκαν έναν τρόπο δημιουργίας πρωτεϊνικής σκόνης χρησιμοποιώντας φάβα- μια πιο «φιλική» στο περιβάλλον εναλλακτική, που φαίνεται ικανή να κονταροχτυπηθεί με τη σόγια ως φυτική πηγή πρωτεΐνης.

Οι καλύτερες τροφές για την πρόληψη ανάπτυξης φλεγμονών όταν συνδυάζονται

Τα πρώτα δύο υλικά μας χαρίζουν κακοσμία του στόματος, αλλά η αλήθεια είναι πως αποτελούν ιδανική προσθήκη σε δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι και τα ζυμαρικά από σιτάρι: Μαζί, μπορούν να τριπλασιάσουν την απορρόφηση ψευδάργυρου. Ο ψευδάργυρος μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων φλεγμονωδών παθήσεων (αθηροσκλήρωση, καρκδίνο, νευροεκφυλιστικές νόσοι και αυτοάνοσα) κατά 66%.