Διατροφή

Συνταγή: Χορτοφαγική σαλάτα με κολοκύθα και κινόα!

Συνταγή: Χορτοφαγική σαλάτα με κολοκύθα και κινόα!

Συνταγή: Αυτή η χορτοφαγική σαλάτα είναι έτοιμη σε 10 λεπτά, ιδανική για ένα γρήγορο δείπνο ή μεσημεριανό γεύμα.

ADMAN

Αν είστε φοιτητής, ή το πρόγραμμά σας είναι γεμάτο και δεν έχετε χρόνο για να μαγειρέψετε, σας συστήνουμε να δημιουργήσετε μια σαλάτα με χαλούμι και κινόα! Αυτή η χορτοφαγική σαλάτα είναι έτοιμη σε 10 λεπτά, ιδανική για ένα γρήγορο δείπνο ή μεσημεριανό γεύμα.

Σαλάτα με κινόα, κολοκύθα και χαλούμι

Υλικά συνταγής:

  • 1 1/2 κουταλιά της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
  • 500 γρ κολοκύθα 
  • Μίνι καπάκια συσκευασίας
  • 1/4 φλιτζάνι μείγμα σπόρων (πεπίτες και ηλίανθοι)
  • 3 κουταλιές της σούπας μαροκινό καρύκευμα
  • 2 πακέτα x 250g Μίγμα καστανό ρύζι 90 δευτερολέπτων και κινόα
  • Χαλούμι 250 γρ
  • 1/3 φλιτζάνι dressing σαλάτας Dijon με μέλι
  • Φρέσκο ​​κρεμμύδι σε φέτες, για σερβίρισμα
  • Φύλλα φρέσκου κόλιανδρου, για σερβίρισμα

Παρασκευή συνταγής:

Βήμα 1: Ζεσταίνουμε 1 κουταλιά της σούπας λάδι σε ένα μεγάλο, βαθύ τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Καθαρίζουμε και κόβουμε σε φέτες την κολοκύθα. Προσθέτουμε στο τηγάνι. Μαγειρεύουμε, ανακατεύοντας για 3 λεπτά. Προσθέτουμε στο τηγάνι. Προσθέτουμε το μείγμα σπόρων και τα καρυκεύματα. Μαγειρεύουμε, ανακατεύοντας, για 2 λεπτά ή μέχρι να φρυγανιστούν οι σπόροι.

Βήμα 2: Προσθέτουμε το μείγμα κινόα. Μαγειρεύουμε, ανακατεύοντας, για 2 λεπτά ή μέχρι να ζεσταθεί.

Βήμα 3: Εν τω μεταξύ, ζεσταίνουμε το υπόλοιπο λάδι σε ένα μέτριο τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Κόβουμε το χαλούμι. Προσθέτουμε στο τηγάνι, γυρίζοντας, για 1 έως 2 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν.

Βήμα 4: Περιχύνουμε το μείγμα κινόα με dressing. Ανακατεύουμε. Ρίχνουμε το μείγμα με το κουτάλι σε μπολ σερβιρίσματος. Από πάνω με χαλούμι. Πασπαλίζουμε με πράσινο κρεμμυδάκι και κόλιανδρο.

Σερβίρουμε!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δημιουργήστε μια γευστικότατη σαλάτα με γαρίδες

Σε ποια τρόφιμα κρύβεται πρόσθετη ζάχαρη;

Σαλάτα με κοτόπουλο και dressing βασιλικού με λεμόνι

Ποια βατόμουρα είναι πιο υγιεινά, τα φρέσκα ή τα κατεψυγμένα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι οφέλη παρέχουν τα μούρα στον εγκέφαλο;

Μούρα: Η κατανάλωση περισσότερων μούρων και η κατανάλωση τσαγιού μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της διανοητικής πτώσης καθώς γερνάτε, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Πώς η νηστεία αλλάζει τις γυναικείες ορμόνες αναπαραγωγής;

Διατροφή: Υπήρξε έρευνα σχετικά με το πώς η κατανάλωση φαγητού μόνο για λίγες ώρες της ημέρας και στη συνέχεια μόνο η κατανάλωση νερού μπορεί να επηρεάσει τις γυναικείες αναπαραγωγικές ορμόνες.

Οι τροφές που αυξάνουν τα επίπεδα κερατίνης

Διατροφή: Θέλετε υγιή, δυνατά, μεταξένια και λαμπερά μαλλιά; Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε τις καλύτερες τροφές πλούσιες σε κερατίνη στη διατροφή σας για να ενισχύσετε φυσικά τα επίπεδα κερατίνης στο σώμα.

5 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του θυρεοειδούς.

Θυρεοειδής διατροφή: Η κατανάλωση των τροφών δεν θα βελτιώσει μαγικά την υγεία του θυρεοειδούς σας από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως το θρεπτικό τους προφίλ βοηθά τον θυρεοειδή σας να λειτουργεί σωστά.

Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό.