Διατροφή

Superfoods: Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό.

Τα superfoods αναφέρονται σε τροφές που έχουν υψηλότερη θρεπτική αξία από άλλες τροφές και είναι εξαιρετικά ευεργετικές για το μυαλό και το σώμα μας. Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό. Σε αυτό το άρθρο, συζητάμε πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε διάφορες υπερτροφές στη διατροφή σας χωρίς κόπο. Αυτή η προσθήκη υπερτροφών στη διατροφή μας θα διασφαλίσει ότι καταναλώνουμε μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που θα βελτιώσει περαιτέρω τη γενική μας υγεία.

8 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εντάξετε τις υπερτροφές στη διατροφή σας:

  • Σπόροι ως γαρνιτούρα: Σπόροι όπως οι σπόροι chia, οι σπόροι κολοκύθας, οι σπόροι κάνναβης και ούτω καθεξής, εμφανίστηκαν πρόσφατα ως ομάδα υπερτροφών. Αυτοί οι σπόροι έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες, υγιή λίπη, φυτικές ίνες, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, βιταμίνες, χαλκό κ.λπ. Καθώς οι σπόροι είναι συνήθως πολύ μικροί σε μέγεθος και δεν έχουν έντονες γεύσεις, λειτουργούν ως εξαιρετική γαρνιτούρα για διάφορα πιάτα και σνακ.
  • Επιδόρπια μαύρης σοκολάτας: Η σοκολάτα έχει τη φήμη ότι είναι ανθυγιεινή και χαμηλή σε θρεπτικά συστατικά, ωστόσο, η μαύρη σοκολάτα είναι μια υπερτροφή γεμάτη θρεπτικά συστατικά. Η μαύρη σοκολάτα είναι γεμάτη με διάφορα θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά και είναι εξαιρετικά θρεπτική. Είναι υπέροχο επιδόρπιο και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως γλυκαντικό και αρωματικό για άλλα επιδόρπια. Ένα κέικ ρυζιού γεμάτο με φυστικοβούτυρο και μαύρη σοκολάτα είναι ένα υπέροχο σνακ πριν την προπόνηση καθώς και ένα επιδόρπιο νωρίς το βράδυ.
  • Ξηροί καρποί ως σνακ: Οι ξηροί καρποί παρόμοιοι με τους σπόρους είναι μια άλλη ομάδα υπερτροφών με θρεπτικά συστατικά. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων για άτομα που ακολουθούν φυτική διατροφή. Οι ξηροί καρποί λειτουργούν ως ένα εξαιρετικό σνακ μεταξύ των γευμάτων, καθώς αποτελούν μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση στα συσκευασμένα σνακ και επίσης σας κρατούν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η διατήρηση ενός μείγματος μονοπατιών στο γραφείο εργασίας ή στο κομοδίνο σας μπορεί να αυξήσει τη διατροφική σας πρόσληψη και επίσης να σας βοηθήσει να αποφύγετε τα περιττά σνακ.
  • Ρύζι από κουνουπίδι: Το κουνουπίδι είναι μια άλλη υποτιμημένη υπερτροφή. Το κουνουπίδι είναι μια εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες, ψευδάργυρος, μαγνήσιο και ούτω καθεξής. Είναι επίσης ένα πολύ ευπροσάρμοστο λαχανικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική λύση για τις πατάτες. Το ρύζι κουνουπιδιού είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να εντάξετε το κουνουπίδι στη διατροφή σας, καθώς λειτουργεί ως ένα πιο θρεπτικό και χαμηλών θερμίδων υποκατάστατο για το κανονικό και το καστανό ρύζι. Ξεχωρίζουμε τα κουνουπίδια για τα φύλλα και τα βράζουμε για λίγα λεπτά. Μόλις κρυώσουν τα τρίβετε στο μίξερ και το κουνουπίδι σας είναι έτοιμο.
  • Επιδόρπια γιαουρτιού: Το γιαούρτι είναι μια άλλη υπερτροφή με θρεπτικά συστατικά που είναι επίσης εξαιρετικά ευέλικτη. Το γιαούρτι μπορεί να καταναλωθεί ως συνοδευτικό εάν το σερβίρετε ως αλμυρό πιάτο. Το γιαούρτι μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως εξαιρετική βάση για διάφορα επιδόρπια. Μπορείτε να το σερβίρετε με γκρανόλα, μαύρη σοκολάτα, μούρα ή άλλα φυσικά γλυκαντικά τρόφιμα και να ετοιμάσετε εύκολα επιδόρπια και φλιτζάνια για σνακ.

  • Μούρα αντί για καραμέλες: Τα μούρα όπως οι φράουλες και τα βατόμουρα είναι εύκολα διαθέσιμα και λειτουργούν ως εξαιρετικό υποκατάστατο για καραμέλες και άλλα γλυκά. Τα μούρα με στυμμένο λεμόνι και στο ψυγείο για λίγες ώρες είναι ένα υπέροχο σνακ σαν καραμέλα. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε αυτό το κόλπο με πορτοκάλια και άλλα εσπεριδοειδή.
  • Πράσινο παγωμένο τσάι: Θέλετε κάτι αναζωογονητικό αλλά και υγιεινό; Δοκιμάστε παγωμένο πράσινο τσάι για να ξεδιψάσετε αλλά και να αυξήσετε την κατανάλωση υπερτροφών. Το πράσινο είναι μια εξαιρετική υπερτροφή καθώς είναι πλούσιο σε διάφορα θρεπτικά συστατικά και έχει επίσης αποδειχθεί ότι ενισχύει τον μεταβολισμό. Το πράσινο τσάι με λίγο πάγο, λεμόνι και μέλι είναι ένα ρόφημα γεμάτο με υπερτροφές.
  • Ελαιόλαδο με σκόρδο: Το ελαιόλαδο και το σκόρδο θεωρούνται και τα δύο υπερτροφές. Είναι και τα δύο πλούσια σε πολυάριθμα θρεπτικά συστατικά και έχουν εξαιρετικές θεραπευτικές ιδιότητες. Αυξήστε την πρόσληψη σκόρδου και ελαιολάδου κάνοντας σκόρδο ελαιόλαδο. Το ελαιόλαδο με σκόρδο λειτουργεί ως εξαιρετικό τοστ, καθώς είναι υγιεινό και χαμηλότερο σε θερμίδες σε σύγκριση με το βούτυρο ή άλλα αλείμματα. Προσθέστε ελαιόλαδο και ένα μάτσο αποφλοιωμένες σκελίδες σκόρδου σε ένα δοχείο και μαγειρέψτε ή ψήστε στο φούρνο για να δημιουργήσετε αυτό το υπέροχο ελαιόλαδο σκόρδου.

Συμπερασματικά, η καινοτομία είναι το κλειδί για να διατηρήσετε τη διατροφή σας υγιεινή και διασκεδαστική. Η δοκιμή νέων τρόπων για να ενσωματώσετε διάφορες υπερτροφές στη διατροφή σας είναι ένας εύκολος τρόπος για να αυξήσετε τη διατροφική σας πρόσληψη. Εκτός από αυτά τα τρόφιμα, σας ενθαρρύνουμε επίσης να συμμετέχετε σε διασκεδαστικές σωματικές δραστηριότητες. Η τακτική άσκηση εξασφαλίζει επίσης καλή σωματική και ψυχική υγεία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η παράλειψη γευμάτων προκαλεί αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία μας

Η επιλογή του φαγητού σχετίζεται και με άλλες αισθήσεις;

Ποιες υγιεινές συνήθειες πρέπει να αποκτήσουμε;

Μαγειρέψτε ένα θρεπτικό και υγιεινό φαγητό για όλη την οικογένεια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η κατανάλωση ψαριών προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία μας

Ψάρια: Η βιταμίνη D είναι μια θρεπτική ουσία που λειτουργεί σαν στεροειδής ορμόνη στο σώμα, ενώ τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ζωτικής σημασίας για τη βέλτιστη λειτουργία του σώματος και του εγκεφάλου και συνδέονται στενά με τον μειωμένο κίνδυνο πολλών ασθενειών.

Πώς μπορούμε να μαγειρέψουμε τα μανιτάρια;

Μανιτάρια: Τα μανιτάρια είναι το καρποφόρο σώμα ενός μύκητα που ως επί το πλείστον ζει κάτω από το έδαφος ως ένα πολύπλοκο δίκτυο «ριζών» που ονομάζεται μυκήλιο.