Διατροφή

S’mores: Πώς να φτιάξετε αυτή την κλασική συνταγή για γλυκό;

S’mores: Πώς να φτιάξετε αυτή την κλασική συνταγή για γλυκό;

S'mores: Το φαγητό στο κάμπινγκ είναι συνήθως comfort food, γευστικό και εύκολο. Αυτό ισχύει και με τα s'mores. Ποιος δεν αγαπά τα s’mores – τραγανό κράκερ Graham και ζαχαρωτό marshmallow και λιωμένη σοκολάτα. Μμμ!

Τα S’mores είναι μια κλασική απόλαυση που μπορείτε να έχετε τον χειμώνα ή το καλοκαίρι, ανεξάρτητα  Με τα s’mores για εσωτερικούς χώρους, εξακολουθείτε να λαμβάνετε αυτή τη λαχταριστή απόλαυση marshmallow, τη λιωμένη σοκολάτα, το τραγανό Graham cracker όποτε το θέλετε. Τα S’mores είναι μια παραδοσιακή απόλαυση γύρω από τη φωτιά στη Βόρεια Αμερική, με ένα ψητό marshmallow, στριμωγμένο με ένα κομμάτι σοκολάτας ανάμεσα σε δύο κομμάτια κράκερ Graham.

Το φαγητό στο κάμπινγκ είναι συνήθως comfort food, γευστικό και εύκολο. Αυτό ισχύει και με τα s’mores. Ποιος δεν αγαπά τα s’mores – τραγανό κράκερ Graham και ζαχαρωτό marshmallow και λιωμένη σοκολάτα. Μμμ! Τώρα μπορείτε να τα έχετε όλο το χρόνο! Απλά ψήνοντας το marshmallow στο φούρνο για μερικά λεπτά. Πανεύκολο.

Υλικά συνταγής (για 1 s’more και πολλαπλασιάζετε)

  • 1 κράκερ Graham
  • 1 marshmallow
  • 1 μπάρα σοκολάτας

Οδηγίες παρασκευής

  • Ρυθμίστε το φούρνο σας στην προθέρμανση.
  • Σπάστε κάθε ένα από τα κράκερ Graham στη μέση. Στρώστε ένα ταψί με μισά κράκερ Graham, τόσα όσα s’mores θέλετε να φτιάξετε.
  • Γεμίστε κάθε μισό Graham crack με 1 marshmallow. (Μπορείτε να κόψετε τα marshmallows στη μέση και να τα τοποθετήσετε έτσι, αν θέλετε να μην ξεκολλήσουν)
  • Ψήνετε στο φούρνο σας στη μεσαία σχάρα, για περίπου 1-2 λεπτά, μέχρι τα marshmallows να αρχίσουν να ροδίζουν. Παρακολουθήστε προσεκτικά όλη την ώρα.

  • Γεμίστε κάθε marshmallow με ένα κομμάτι σοκολάτας (3 κομμάτια από μια ράβδο Hershey’s) και ένα δεύτερο μισό κράκερ Graham.
  • Αφήστε λίγο ακόμα να δέσει για περίπου ένα λεπτό για να λιώσει λίγο η σοκολάτα. Καλή σας απόλαυση!
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

10 συμβουλές για να μειώσετε τη ζάχαρη αποτελεσματικά

Palmiers: Τραγανά μπισκότα σφολιάτας με ζάχαρη και κανέλα

Πόσο εύκολο είναι να φτιάξετε τη δική σας granola;

Νόστιμη και εύκολη μηλόπιτα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πείτε αντίο στη δυσκοιλιότητα με χουρμάδες

Χουρμάδες: Με την πλούσια περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες και σορβιτόλη, μπορούν να βοηθήσουν στην εύκολη κίνηση του εντέρου και στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος.

Βρώμη: Ένας φυσικός σύμμαχος για τον έλεγχο της όρεξης

Βρώμη: Η ενσωμάτωση της βρώμης στη διατροφή σας μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη, βοηθώντας σας να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο διάστημα και να διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά το βάρος σας.

Δείκτης κορεσμού: Αίσθημα πληρότητας και λιγότερες θερμίδες

Δείκτης κορεσμού: Επιλέγοντας τρόφιμα με υψηλό δείκτη κορεσμού, μπορείτε να αισθανθείτε πιο χορτάτοι και ικανοποιημένοι για μεγαλύτερο διάστημα, να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων και να βελτιώσετε τη διατροφή σας.