Διατροφή

Smoothie: Συνταγές Smoothie για ένα υγιεινό πρωινό

Smoothie: Συνταγές Smoothie για ένα υγιεινό πρωινό

Smoothie: Δοκιμάστε αυτη τη συνταγή με φρούτα και μη διστάσετε να τροποποιήσετε και να πειραματιστείτε για να δημιουργήσετε το δικό σας τέλειο μείγμα!

Τα smoothies έχουν γίνει ένα βασικό προϊόν εν κινήσει για όσους τρώνε με γνώμονα την υγεία και πρέπει να συμφωνήσουμε: Είναι γελοία εύκολα στην παρασκευή τους, γεμάτα με φρούτα και λαχανικά και είναι έτοιμα σε δευτερόλεπτα. Αλλά δεν δημιουργούνται όλα τα smoothies ίσα . Στην πραγματικότητα, πολλά smoothies που αγοράζονται από το κατάστημα είναι φορτωμένα με υπερβολική ζάχαρη και θερμίδες. Έτσι, αν ψάχνετε για υγιεινές συνταγές για smoothie, έχουμε τις εγκεκριμένες από τους ειδικούς συμβουλές, κόλπα και συστατικά για να ρίξετε στο μπλέντερ σας το συντομότερο δυνατό.

Είναι υγιεινό να τρώμε ένα smoothie κάθε μέρα;

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το δικό σας μπλέντερ και να αρχίσετε να φτιάχνετε smoothies στο σπίτι, είστε ήδη ένα βήμα μπροστά εξοικονομώντας χρήματα και διασφαλίζοντας ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο του τι μπαίνει στο ποτό σας. Το να απολαμβάνετε ένα smoothie κάθε μέρα είναι πολύ καλό, εάν βεβαιωθείτε ότι έχει καλή ισορροπία θρεπτικών συστατικών.

Αυτά τα νόστιμα, υγιεινά smoothies διευκολύνουν τη σωστή διατροφή με φρούτα και λαχανικά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, κρεμώδες γάλα, πρωτεΐνες, γιαούρτι πλούσιο σε προβιοτικά και άλλα θρεπτικά συστατικά. Απλά μια σημείωση: Μερικές από αυτές τις συνταγές περιέχουν χυμό φρούτων ή μέλι για να αυξήσουν τη γλυκύτητα, αλλά αν θέλετε να κόψετε την πρόσθετη ζάχαρη από τη διατροφή σας, μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτά τα συστατικά.Δοκιμάστε αυτη τη συνταγή και μη διστάσετε να τροποποιήσετε και να πειραματιστείτε για να δημιουργήσετε το δικό σας τέλειο μείγμα.

Smoothie με βατόμουρο ροδάκινο

Αυτό το γλυκό χαρμάνι θα σας κάνει να νιώσετε σαν να είναι καλοκαίρι τον χειμώνα με βατόμουρα και ροδάκινα. Επιπλέον, θα λαμβάνετε την καθημερινή σας δόση λαχανικών με λάχανο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά . Μια δόση κανέλας είναι η τέλεια πινελιά.

  • Σε ένα μπλέντερ, συνδυάστε:
  • 1 φλιτζάνι παγωμένο γάλα σόγιας αμυγδάλου ή βανίλιας
  • 4 φέτες φρέσκα ή κατεψυγμένα ροδάκινα (περίπου 1/2 φλιτζάνι)
  • 1/4 φλιτζάνι βατόμουρα, μια χούφτα λάχανο
  • 1/4 κουτ. κανέλα.
  •  Ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν.

Διατροφή: 170 θερμίδες, 8,5 g pro, 26 g υδατάνθρακες, 4 g φυτικές ίνες, 17 g σάκχαρα, 4 g λίπος

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

10 Λόγοι που η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι απαραίτητη

Πόσο καλό μας κάνει η κατανάλωση χυμών;

Δημιουργήστε μια υπέροχη μαρμελάδα με ροδάκινα, αχλάδια και δαμάσκηνα

8 Τροφές που σας κρατούν νέους και υγιείς!

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σημάδια που δείχνουν ότι πρέπει να πίνετε νερό

Νερό: Αναγνωρίζοντας τα σημάδια της αφυδάτωσης και κάνοντας μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το σώμα σας παίρνει το νερό που χρειάζεται για να αποδώσει τα μέγιστα.

Τα οφέλη του τσαγιού μέντας με άδειο στομάχι

Μέντα: Η κατανάλωση μέντας με άδειο στομάχι είναι ένας απλός και φυσικός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με μια νότα ευεξίας. Από τη βελτίωση της πέψης μέχρι τη διατήρηση της αναπνοής σας φρέσκια.