Διατροφή

Σκόνη κακάο: Λαχταριστή & πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών απαραίτητων για την υγεία [vid]

Σκόνη κακάο: Λαχταριστή & πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών απαραίτητων για την υγεία [vid]

Σκόνη κακάο: Μια μερίδα αντίστοιχη των δύο κουταλιών της σούπας σκόνης κακάο περιέχει περίπου 50 γραμμάρια καφεΐνης, η οποία είναι περίπου η μισή ποσότητα καφεΐνης που περιέχεται σε ένα μεσαίο φλιτζάνι του καφέ. Εάν έχετε ευαισθησία στην καφεΐνη, είναι σημαντικό να μην αγνοείτε την παραπάνω πληροφορία.

Παρακάτω θα βρείτε μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη της σκόνης κακάο στην υγεία.

  • Χαμηλή αρτηριακή πίεση

Η σκόνη κακάο είναι γεμάτη με φλαβονοειδή. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, βελτιώνουν τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και την καρδιά και βοηθούν στην πρόληψη θρομβώσεων.

  • Μειωμένος κίνδυνος διαβήτη

Τα φλαβονοειδή στο κακάο μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη, μειώνοντας τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη.

  • Μειωμένος κίνδυνος καρδιακών παθήσεων

Η σκόνη κακάο περιέχει πολύ κάλιο. Έχει αποδειχθεί ότι το κάλιο μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, περιορίζοντας τη φλεγμονή στο κάτω μέρος του σώματος και το κυταρρικό στρες.

  • Μειωμένη φλεγμονή

Τα φλαβονοειδή στη σκόνη κακάο μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα σας. Η μειωμένη φλεγμονή μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για ορισμένους καρκίνους, διαβήτη, αρθρίτιδα, κατάθλιψη και νόσο του Αλτσχάιμερ.

  • Πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών

Η σκόνη κακάο είναι μια εξαιρετική πηγή:

  • Σιδήρου
  • Πρωτεΐνης
  • Μαγνησίου
  • Καλίου
  • Φυτικών ινών

 

Ειδικότερα, οι φυτικές ίνες στη σκόνη κακάο προάγουν την υγιή πέψη και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο και τα συμπτώματα του συνδρόμου του ευερέθιστου εντέρου και άλλων πεπτικών προβλημάτων.

Θρεπτικά συστατικά ανά μερίδα

Δύο κουταλιές της σούπας σκόνη κακάο περιέχουν:

  • Θερμίδες: 130
  • Πρωτεΐνη: 7 γραμμάρια
  • Λίπος: 6 γραμμάρια
  • Υδατάνθρακες: 13 γραμμάρια
  • Ζάχαρη: 0 γραμμάρια

Τι πρέπει να προσέξετε

Μια μερίδα αντίστοιχη των δύο κουταλιών της σούπας σκόνης κακάο περιέχει περίπου 50 γραμμάρια καφεΐνης, η οποία είναι περίπου η μισή ποσότητα καφεΐνης που περιέχεται σε ένα μεσαίο φλιτζάνι του καφέ. Εάν έχετε ευαισθησία στην καφεΐνη, είναι σημαντικό να μην αγνοείτε την παραπάνω πληροφορία.

Εάν και η ίδια η σκόνη κακάο δεν περίχει ζάχαρη, εφόσον χρησιμοποιηθεί σε γλυκά και αρτοπαρασκευάσματα, είναι σημαντικό να είστε προσεκτικές/οι με την ποσότητα της ζάχαρης που θα προσθέσετε σε αυτά, καθώς και τυχόν τύπους ανθυγειινών λιπαρών.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να χρησιμοποιήσετε το βούτυρο κακάο στο δέρμα

Ζάχαρη :Τρόφιμα που την αντικαθιστούν

Σάντουιτς παγωτό χωρίς καμία ενοχή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Στη νέα έρευνα σύμφωνα με τον Δρ Ζαχαρίου η ερευνητική ομάδα εστίασε σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά και όχι σε μια συγκεκριμένη διατροφή. Επρόκειτο για συστατικά που είτε συμβάλλουν στην αποβολή του πλεονάζοντος σιδήρου από τον εγκέφαλο είτε καταπολεμούν την επιβαρυντική του δράση.

Η μείωση της ζάχαρης στα συσκευασμένα τρόφιμα θα μπορούσε να αποτρέψει 2,48 εκατ. καρδιαγγειακά νοσήματα

ΗΠΑ Μελέτη: Ένα νέο μοντέλο υγείας και οικονομίας δείχνει σαφώς γιατί είναι επιτακτικό οι παρασκευαστές τροφίμων να μειώσουν την ποσότητα της προστιθέμενης ζάχαρης στα προϊόντα τους.

Δημιουργικοί τρόποι να εντάσσουμε σταφύλια στην καθημερινότητά μας

Επιπλέον, μια ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε στο Korean Journal of Family Medicine τον Ιανουάριο του 2021 σημείωσε ότι τα σταφύλια έχουν συσχετιστεί με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 (και τα σταφύλια έχουν χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο, καθιστώντας τα κατάλληλο σνακ για άτομα που ζουν με αυτή την πάθηση).

Διατροφικό σχήμα για πιο αποτελεσματικά εμβόλια

Η χορήγηση καθημερινών συμπληρωμάτων βιταμίνης Ε σε άτομα άνω των 65 ετών βρέθηκε να αυξάνει την ποσότητα αντισωμάτων που παρήγαγαν μετά τον εμβολιασμό κατά της ηπατίτιδας Β και του τετάνου.

Χτένια με κουσκούς και σκορδάτη σάλτσα

Με ένα τσέρκι βάζετε το κουσκούς σε κάθε πιάτο και από πάνω 4 χτένια με λίγο απ’ το ζουμάκι τους και για διακόσμηση μπορείτε να βάλετε λίγο σχοινόπρασο.

Πώς να φτιάξετε παστίτσιο με τόνο

 Σκεπάζουμε με τη μπεσαμέλ και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς με χρήση αέρα στο μεσαίο ράφι του φούρνου για 30 λεπτά.

Έξι οφέλη από τα νεκταρίνια στην υγεία

Οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα αντιοξειδωτικά σε αυτό το φρούτο βοηθούν στην προώθηση διαφόρων πτυχών ευεξίας, όπως η ενίσχυση της ανοσίας, η μείωση της αρτηριακής πίεσης και η προώθηση της μακροζωίας.