Διατροφή

Πρωτεΐνη αύξηση βάρους: Πώς μπορεί η κατανάλωση υπερβολικής πρωτεΐνης να οδηγήσει σε αύξηση βάρους;

Πρωτεΐνη αύξηση βάρους: Πώς μπορεί η κατανάλωση υπερβολικής πρωτεΐνης να οδηγήσει σε αύξηση βάρους;

Πρωτεΐνη αύξηση βάρους: Αν και είναι υγιεινή επιλογή και απαραίτητη για την απώλεια βάρους, η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας πρωτεΐνης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους.

Πολλές γυναίκες διαπιστώνουν ότι μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες είναι το εισιτήριο για βραχυπρόθεσμη απώλεια βάρους. Είναι λογικό: Η πρωτεΐνη διασπάται πιο αργά από τους υδατάνθρακες. Έτσι σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η κατανάλωση αρκετής πρωτεΐνης σας βοηθά να χάσετε λιγότερους μυς καθώς χάνετε βάρος. Αυτό το γεγονός διατηρεί τον μεταβολισμό σας γρήγορο και αποτελεσματικό. Επιπλέον, η εστίαση στην πρωτεΐνη μπορεί αυτόματα να σας οδηγήσει σε εναλλαγή μερικών υδατανθράκων που είναι εύκολο να καταναλώσετε σε υπερβολική ποσότητα. Ειδικά με επιλογές όπως άπαχο κρέας, γαλακτοκομικά, ξηρούς καρπούς, σπόρους και όσπρια.

Ακολουθούν τέσσερις λόγοι που η πρόσληψη πρωτεΐνης μπορεί να συμβάλει στο τρέχον βάρος σας.

  • Τρώτε πολύ κρέας: Ενώ αυτό το ribeye σίγουρα θα σας βοηθήσει να νιώσετε χορτάτοι, περιέχει επίσης περισσότερες θερμίδες από αυτές που πιθανώς έχετε υπολογίσει. Μια μπριζόλα 300 γραμμαρίων είναι μια μικρή μερίδα εστιατορίου. Μπορεί να φτάσει τις 1.000 θερμίδες. Αυτές οι υπερβολικές θερμίδες δεν πηγαίνουν στον δικέφαλό σας, αλλά μετατρέπονται σε λίπος.
  • Απορυθμίζετε την όρεξη και τις επιθυμίες σας: Το να κόψετε πάρα πολλούς υδατάνθρακες μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή σας και να κάνει το σώμα σας να λαχταρά το άμυλο και τη ζάχαρη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολικά συχνές ορέξεις. Η προτιμώμενη πηγή καυσίμου του εγκεφάλου σας είναι η γλυκόζη ή οι υδατάνθρακες. Όταν τελικά έχετε ξανά υδατάνθρακες, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το παρακάνετε και να αναιρέσετε όλη την πρόοδο που έχετε κάνει.
  • Δεν έχετε την ενέργεια για να ασκηθείτε: Οι υδατάνθρακες είναι η καλύτερη πηγή καυσίμου για οποιαδήποτε δραστηριότητα. Το να τους κόψετε εντελώς για να δημιουργήσετε χώρο για πρωτεΐνες μπορεί επίσης να σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι καταλήγετε να ασκείστε λιγότερο. Και αυτό είναι αντιπαραγωγικό για οποιοδήποτε πρόγραμμα απώλειας βάρους. Είναι ένας φαύλος κύκλος. Πέφτετε σε λήθαργο, δεν ασκείστε και δεν ασκείστε, έτσι νιώθετε πιο ληθαργικός.
  • Δεν παίρνετε αρκετές φυτικές ίνες: Οι φυτικές ίνες απορροφούν τα υγρά για να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε πιο γεμάτοι. Διατηρούν το γαστρεντερικό σωλήνα σας σε άριστη κατάσταση, τροφοδοτώντας υγιή βακτήρια του εντέρου. Πολλές μελέτες έχουν συνδέσει τις φυτικές ίνες με την απώλεια βάρους. Αλλά εάν εστιάζετε πάρα πολύ στην πρωτεΐνη, μπορεί να μην λαμβάνετε αρκετά φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Όλα αυτά είναι σημαντικές πηγές θρεπτικών συστατικών και φυτικών ινών που μπορούν να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε πιο ικανοποιημένοι με περισσότερο όγκο για λιγότερες θερμίδες. Αν τρώτε πάρα πολλή πρωτεΐνη, δεν τροφοδοτείτε τα καλά βακτήρια στο έντερό σας.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δίαιτες αποτελεσματικες στην απώλεια βάρους οι κέτο και άτκινς

Εξοικονομήστε χρήματα αγοράζοντας βόειο κρέας με σύνεση

Τελικά, κάνει καλό το μοσχάρι στην υγεία μας;

11 τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, έτσι απλά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.

Τα οφέλη των αμυλούχων τροφών για την υγεία

Άμυλο διατροφή: Το άμυλο είναι η πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον άνθρωπο. Το σώμα αφομοιώνει το άμυλο μεταβολίζοντας το σε γλυκόζη, η οποία περνά στην κυκλοφορία του αίματος και κυκλοφορεί στο σώμα. Η γλυκόζη τροφοδοτεί σχεδόν κάθε κύτταρο, ιστό και όργανο του σώματος.

Περουβιανό κοτόπουλο με αβοκάντο και σαλάτα κινόα

Περουβιανό κοτόπουλο: Γεύσεις από την Λατινική Αμερική προσφέρουν ένα γεύμα γεμάτο πρωτεΐνη, που το χαρακτηρίζει η φρεσκάδα. Μια πανδαισία χρωμάτων, υφών και ποιοτικών υλικών στο πιάτο σας.

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Λαχταριστή συνταγή της Αργεντινής με αρωματικά βότανα

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Δοκιμάστε μια συνταγή με ψάρι από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού και την μακρινή Αργεντινή, σε συνδυασμό με αρωματικά βότανα και καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Patacon με μπανάνες: Μια συνταγή από την Κολομβία που αξίζει να τολμήσετε

Patacon με μπανάνες: Τα patacon είναι πολύ ευέλικτη συνταγή και μπορούν εύκολα να αναμειχθούν με πολλά άλλα συστατικά, όπως το γουακαμόλε ή το τυρί. Να θυμάστε ότι σερβίρετε ζεστό και ρίχνετε από πάνω τους μια πρέζα αλάτι.

Bacon Cheeseburger Pasta: Ζυμαρικά με μπέικον και γεύση burger που θα σας ξετρελάνουν

Bacon Cheeseburger Pasta: Εάν βρίσκεστε σε δίλημμα για το φαγητό που θέλετε να απολαύσετε και το μυαλό σας έχει χωριστεί ανάμεσα σε burger και ζυμαρικά, τότε αυτή εδώ η συνταγή πρόκειται να σας λύσει τα χέρια και να σας συναρπάσει γευστικά!

Πώς λειτουργεί η τάση προς την ανθυγιεινή διατροφή και πώς να τη σταματήσουμε

Κάποια στιγμή, ένας γιατρός μου εξήγησε ότι η κατανάλωση μεγάλων δόσεων αλατιού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού ανεξαρτήτως της αρτηριακής πίεσης. Με άλλα λόγια, η χαμηλή μου πίεση δεν με προστατεύει από τον κίνδυνο, ενώ εγώ δεν το γνώριζα καν αυτό.