Διατροφή

Πρωινό: Γρήγορες & εύκολες ιδέες για τα πιο πολυάσχολα πρωινά σας

Πρωινό: Γρήγορες & εύκολες ιδέες για τα πιο πολυάσχολα πρωινά σας

Πρωινό: Όλοι γνωρίζουμε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε πάντα χρόνο να ετοιμάσετε κάτι νόστιμο το πρωί.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε πάντα χρόνο να ετοιμάσετε κάτι νόστιμο το πρωί.

Υγιεινή βρώμη πρωινού

Η βρώμη είναι γεμάτη με φυτικές ίνες, επομένως είναι ένα υπέροχο υγιεινό πρωινό! Αν είστε σαν εμένα, όμως, μπορεί να διατρέχετε τον κίνδυνο να κολλήσετε σε μια βρώμη. Στο κολέγιο, έτρωγα απλό στιγμιαίο πλιγούρι βρώμης κάθε μέρα. Μετά από τέσσερα χρόνια, δεν άντεξα τα πράγματα. Για να αποφύγετε την εξάντληση βρώμης, φροντίστε να διαφοροποιήσετε τις γαρνιτούρες σας! Οποιοδήποτε βούτυρο ξηρών καρπών, φρούτα, αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτι, ξηροί καρποί, σπόροι ή μαρμελάδα είναι δίκαιο παιχνίδι. Αλλάξτε επίσης τον τρόπο προετοιμασίας της βρώμης σας . Φτιάξτε ψημένο πλιγούρι βρώμης ή σπιτική γκρανόλα ή ετοιμάστε μια μεγάλη παρτίδα βρώμης για ένα γρήγορο πρωινό όλη την εβδομάδα. Όσο είστε σε αυτό, φτιάξτε μια παρτίδα σπιτικού γάλακτος βρώμης.

Συνταγές πρωινού με αυγά

Εάν είστε κάποιος που θέλει να δώσει προτεραιότητα στην πρωτεΐνη στο πρωινό σας, οι συνταγές με αυγά είναι μια εξαιρετική επιλογή. Οι ομελέτες πρωινού, οι ομελέτες και τα απλά τηγανητά αυγά μπορεί να επαναλαμβάνονται, οπότε δοκιμάστε μία από τις παρακάτω συνταγές για να αλλάξετε τα πράγματα. Φτιάξτε ατομικές φριτάτες σε φόρμες για μάφινς για φορητή επιλογή πρωινού. Τις μέρες που έχετε περισσότερο χρόνο, καθίστε σε μια μεγάλη κατσαρόλα για πρωινό με τον σύντροφό σας ή την οικογένειά σας.

Υγιεινά Smoothies για πρωινό

Τα smoothies είναι μερικές από τις καλύτερες συνταγές πρωινού, καθώς περιέχουν μια μεγάλη μερίδα φρούτων και λαχανικών στο πρώτο σας γεύμα της ημέρας. Μέσα από χρόνια παρασκευής smoothies, ανακάλυψα ότι μια χούφτα σπανάκι είναι σχεδόν μη ανιχνεύσιμο, οπότε ρίξτε λίγο για να ενισχύσετε τα θρεπτικά συστατικά σε ένα smoothie φρούτων! Εναλλακτικά, ανακατέψτε σε μια υπερτροφή, όπως σπόρους κάνναβης, βούτυρο ξηρών καρπών, matcha ή σκόνη μάκας για ένα επιπλέον υγιεινό λάκτισμα.

 Τηγανίτες και βάφλες

Οι τηγανίτες και οι βάφλες μπορεί να μην είναι κάτι που μπορείτε να μαγειρέψετε κάθε πρωί της εβδομάδας, αλλά σε αντίθεση με το ξάδερφό τους γαλλικό τοστ , αυτές οι συνταγές πρωινού διατηρούνται καλά αν τις φτιάξετε και τις καταψύξετε. Διπλασιάστε λοιπόν την παρτίδα με τηγανίτες ή βάφλες το Σαββατοκύριακο και παγώστε τα υπολείμματα για πολυάσχολα πρωινά! Όταν είστε έτοιμοι να τα φάτε, βάλτε τα στη τοστιέρα ή στο φούρνο μικροκυμάτων να ξεπαγώσουν.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δημιουργήστε ένα πεντανόστιμο σουφλέ λαχανικών

6 Συμβουλές για να αλλάξετε την διατροφή σας

Διατηρήστε την κολοκύθα στην κατάλληλη θερμοκρασία

Δημιουργήστε την πιο νόστιμη συνταγή με κοτόπουλο και παρμεζάνα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι πρέπει να τρώτε όταν κάνετε winter sports;

Διατροφή: Ακολουθούν μερικές στρατηγικές για να βελτιστοποιήσετε τη διατροφή σας και να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χειμώνα!

Η κατανάλωση ψαριών προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία μας

Ψάρια: Η βιταμίνη D είναι μια θρεπτική ουσία που λειτουργεί σαν στεροειδής ορμόνη στο σώμα, ενώ τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ζωτικής σημασίας για τη βέλτιστη λειτουργία του σώματος και του εγκεφάλου και συνδέονται στενά με τον μειωμένο κίνδυνο πολλών ασθενειών.

Πώς μπορούμε να μαγειρέψουμε τα μανιτάρια;

Μανιτάρια: Τα μανιτάρια είναι το καρποφόρο σώμα ενός μύκητα που ως επί το πλείστον ζει κάτω από το έδαφος ως ένα πολύπλοκο δίκτυο «ριζών» που ονομάζεται μυκήλιο.