Διατροφή

Panalletes: Το καταλανικό γλυκό που έχει κλέψει τις καρδιές των Ελλήνων

Panalletes: Το καταλανικό γλυκό που έχει κλέψει τις καρδιές των Ελλήνων

Panalletes: Απόψε φτιάχνουμε το καταλανικό γλυκό που έχει κλέψει τις καρδιές των Ελλήνων. Απόψε λοιπόν φτιάχνουμε panalletes και απολαμβάνουμε το απόλυτο κέρασμα!

Οι panalletes είναι ένα ισπανικό αμυγδαλωτό, που δεν σερβίρεται σαν κύριο γλυκό αλλά σαν κέρασμα. Πιο συγκεκριμένα είναι ένα καταλανικό κέρασμα που μπορείτε να τα βρείτε σε κάθε φούρνο στην Καταλονία από την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου. Η βάση για αυτά τα μπισκότα γίνεται με αλεσμένο αμύγδαλο, είναι βασικά αμυγδαλωτό, αλλά η κάθε οικογένεια προσθέτει και κάτι διαφορετικό. Σε αυτήν εδώ τη συνταγή το διαφορετικό συστατικό είναι η πατάτα για καλύτερη υφή. Μπορείτε να αλέσετε τα αμύγδαλα μόνοι σας σε ένα μπλέντερ. Όμως πρέπει να τα ασπρίσετε και να αφαιρέσετε τις φλούδες από πριν. Τα παραδοσιακά panalletes είναι καλυμμένα με κουκουνάρια, αλλά αυτές τις μέρες δίπλα τους μπορείτε να βρείτε πολλές άλλες γεύσεις όπως καρύδα, καφέ, σοκολάτα, φράουλα ακόμα και κυδώνι!

Η συνταγή είναι:

  1. 1 κιλό σκόνη αμυγδάλου
  2. 800γρ ζάχαρη
  3. 200γρ βρασμένη πατάτα ή γλυκοπατάτα
  4. ξύσμα μισού λεμονιού (προαιρετικά)

Για dressing:

  1. 700γρ κουκουνάρι
  2. 150γρ αποξηραμένη καρύδα
  3. 1 αυγό για επάλειψη
  4. προαιρετικά κεράσια, στιγμιαίο καφέ, σκόνη κακάο, αμύγδαλα

Σε ένα μεγάλο μπολ, πολτοποιείτε την πατάτα με ένα πιρούνι και ανακατεύετε με τη ζάχαρη και το αμύγδαλο μέχρι να γίνει μια ομοιογενής πάστα. Σχηματίστε μια μπάλα και καλύψτε το μπολ, αφήστε το για 2 ώρες. Πλάθετε ξανά την μπάλα καθώς χτυπάτε το αυγό σε ρηχό μπολ.

Για να ντύσετε με κουκουνάρι: Τοποθετήστε τα κουκουνάρια σας σε ένα πιάτο ή μπολ. Πάρτε μικρά κομμάτια από τη ζύμη και κάντε μικρά στρογγυλά μπαλάκια. Τοποθετήστε τα στο μπολ με τα αυγά και περιστρέψτε τα έτσι ώστε να είναι βρεγμένα τριγύρω και βάλτε τα γρήγορα στο πιάτο με τα κουκουνάρια. Με την παλάμη του χεριού σας, περιστρέψτε την μπάλα έτσι ώστε τα κουκουνάρια να κολλήσουν στη ζύμη. Για να συμπληρώσετε τα κενά χωρίς ξηρούς καρπούς, πιάστε μερικά με τα χέρια σας και πιέστε τα έτσι ώστε να κολλήσουν όμορφα.

Για να τα ντύσετε με καρύδα ή τα προαιρετικά υλικά: Τοποθετήστε την αποξηραμένη καρύδα σε ένα πιάτο. Πάρτε μικρά κομμάτια από τη ζύμη και σχηματίστε μικρά μπαλάκια και τοποθετήστε τα στο χτυπημένο αυγό και την αποξηραμένη καρύδα στη συνέχεια. Τυλίξτε τα με την παλάμη των χεριών σας ώστε να καλυφθούν τελείως. Με τα δάχτυλά σας, τσιμπήστε το πάνω μέρος της μπάλας προς τα πάνω για να δημιουργήσετε πυραμίδα.

Επαλείψτε κάθε διαφορετικό τύπο panalletes με χτυπημένο αυγό, ειδικά το κουκουνάρι και βάλτε το σε προθερμασμένο φούρνο στους 200-250C. Ψήνουμε για 6-8 λεπτά μέχρι να ροδίσουν.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μια χειμωνιάτικη συνταγή με αχλάδι και αμύγδαλο για κέικ χωρίς αλεύρι

Φυτέψτε μια αμυγδαλιά στον κήπο σας

Φθινοπωρινά σνακ με αμύγδαλο για αυτό το φθινόπωρο

2 εξωτικές συνταγές με αμύγδαλα που σας ταξιδεύουν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Ανθεκτικό άμυλο: Η τακτική κατανάλωση τροφών που περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μαζί με άφθονα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας σειράς χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Ξεκινάμε την εβδομάδα με μοσχάρι στιφάδο

Μοσχάρι στιφάδο: Η εβδομάδα ξεκινάει με μοσχάρι στιφάδο. Ένα φαγητό χορταστικό, θρεπτικό και νόστιμο. Το κρέας σιγοβράζει με τα κρεμμύδια και το γαστρονομικό αποτέλεσμα δεν παίζεται!

Το σημερινό δείπνο έχει νηστίσιμη τάρτα μανιταριών

Νηστίσιμη τάρτα μανιταριών: Τα μανιτάρια είναι το απόλυτο νηστίσιμο φαγητό και πολύ υγιεινό. Για τους αρχαίους Αιγύπτιους θεωρούνταν το ελιξίριο της αθανασίας. Θεωρούνται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχουν αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεΐνης.

Φτιάχνουμε χαλβά σιμιγδαλένιο με αμύγδαλα

Χαλβάς σιμιγδαλένιος με αμύγδαλα: Είναι μία από τις πιο κλασικές χειμερινές συνταγές, αν και πολλοί το φτιάχνουν και το καλοκαίρι. Σίγουρα πάντως, είναι μία συνταγή, που είναι και γλυκιά, αλλά και θρεπτική, καθώς περιέχει βασικά συστατικά της ελληνικής κουζίνας, όπως το ελαιόλαδο, το σιμιγδάλι και τα αμύγδαλα.

Άρωμα ανατολής σε μία συνταγή που θα σας ταξιδέψει

Λιβανέζικα ψωμάκια: Αν συνηθίζετε να φτιάχνετε ψωμί στο σπίτι, αυτή η συνταγή θα σας καταπλήξει. Θα μπορούσατε να τα φάτε είτε σαν συνοδευτικό με το φαγητό σας, είτε να φτιάξετε με αυτά φοβερά σάντουιτς.

Φτιάξτε μοσχάρι κοκκινιστό και διεκδικήστε συγχαρητήρια από όλους

Μοσχάρι κοκκινιστό: Το μοσχάρι αποτελεί βασικό κομμάτι στη διατροφή μικρών και μεγάλων, χάρη στην πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και την πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων που περιέχει. Όμως ταυτόχρονα πρόκειται για ένα πολύ γευστικό κρέας, το οποίο αν μαγειρευτεί σωστά μπορεί να κλέψει την παράσταση.

Τάρτα μπανάνας με γιαούρτι, εύκολη και υγιεινή

Τάρτα μπανάνας: Η τάρτα μπανάνας είναι ένα υπέροχο γλυκό, που θα το καταναλώσεις σιγά σιγά (αν έχεις εγκράτεια..) χωρίς όμως να σε λιγώσει, ή να σε πιάσει το στομάχι σου, και χωρίς να νιώσεις τύψεις γιατί είναι αρκετά υγιεινό.