Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Μοσχάρι τζίντζερ: Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας με μια πεντανόστιμη συνταγή

Μοσχάρι τζίντζερ: Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας με μια πεντανόστιμη συνταγή

Μοσχάρι τζίντζερ: Ένα εύκολο, χορταστικό γεύμα, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και σίδηρο που θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Eνισχύστε τη δύναμη του εγκεφάλου σας και του ανοσοποιητικού σας συστήματος με υγιεινές συνταγές που θα καταφέρουν να προάγουν την καλή συγκέντρωση, την ενέργεια και ακόμη και να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ήσυχοι κατά τη διάρκεια της μελέτης, μιας σημαντικής δουλειάς ή ακόμη και μιας ζωτικής σημασίας παρουσίαση. Ένα εύκολο, χορταστικό γεύμα, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και σίδηρο. Μην ξεχνάτε ότι καλό γεύμα θεωρείται αυτό που θα είναι ικανό να σας ανεβάσει εκείνα τα βράδια που επιστρέφετε μετά από ώρες δουλειάς και δεν έχετε καθόλου ενέργεια. Μια τέτοιου είδους συνταγή με αυτές τις ιδιότητες είναι και η συνταγή με μοσχαρίσιο κρέας, τζίντζερ και τσίλι. Τα συστατικά του δεν είναι τόσα πολλά και σχεδόν όλα τα έχουμε ήδη στο ντουλάπι και στο ψυγείο μας.

Τα συστατικά είναι τα εξής:

  • 1/3 του φλιτζανιού λευκό ξύδι
  • 2 φλιτζάνια περίπου 500 ml ζωμός κοτόπουλου
  • Κομμάτια τζίντζερ των 15 gr κομμένα σε φέτες
  • 2 κομμάτια των 200gr μοσχαρίσιο φιλέτο
  • 1 κουταλιά της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
  • 1 κουταλιά της σούπας ένα μείγμα shichimi togarashi που μπορείτε εύκολα να βρείτε σε καταστήματα με ιαπωνικά προϊόντα
  • 270gr αποξηραμένα noodles (μαγειρέψτε τα σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου)
  • 1/2 φλιτζάνι περίπου 80gr ξινολάχανο
  • Φύλλα αμάρανθου
  • λάδι τσίλι
  • σάλτσα σόγιας για το σερβίρισμα

Οδηγίες παρασκευής

Ακόμα και αν δεν γνωρίζετε τίποτα από μαγειρική, είναι πολύ εύκολο να το παρασκευάσετε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα. Μέθοδος παρασκευής: Ξεκινήστε με το ξύδι, το ζωμό, το τζίντζερ και 2 φλιτζάνια περίπου 500ml νερό, τα οποία θα τοποθετήσετε σε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά. Τα αφήνουμε να σιγοβράσουν και στη συνέχεια τα αφήνουμε στην άκρη και το σκεπάζουμε για να διατηρηθεί ζεστό. Αλατοπιπερώνουμε τις μπριζόλες και έπειτα ζεσταίνουμε το λάδι σε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά.

Μαγειρεύουμε τις μπριζόλες για 4 λεπτά από κάθε πλευρά για μέτριο ψήσιμο ή μέχρι να ψηθούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Μετά αφήστε το να ξεκουραστεί, καλυμμένο χαλαρά με αλουμινόχαρτο, για 5 λεπτά. Πασπαλίζουμε τις μπριζόλες με shichimi togarashi και τις κόβουμε σε λεπτές φέτες. Συνεχίζοντας, μοιράζουμε τα noodles σε μπολ. Περιχύνουμε με ζωμό και το ρίχνουμε πάνω από την μπριζόλα, το λάχανο τουρσί και τα φύλλα αμάρανθου. Σερβίρετέ το, περιχυμένο με λάδι τσίλι και σάλτσα σόγιας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μοσχάρι γκούλας: Μια συνταγή του απόλυτου comfort food από τη Δανία

Μοσχαρίσιο ψαρονέφρι slow cooking με σάλτσα μπάρμπεκιου

Κορεάτικη συνταγή με μοσχάρι και λαχανικά

Μοσχάρι κόντρα φιλέτο με σπαράγγια και μανέστρα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μπορούν τα λειτουργικά τρόφιμα να σας κρατήσουν υγιή ή είναι απλώς διαφημιστικά;

Λειτουργικά τρόφιμα: Τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως τα μούρα, οι ξηροί καρποί και τα σκούρα πράσινα λαχανικά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής και στη μείωση του κινδύνου χρόνιων ασθενειών όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο καρκίνος.

Γλυκοπατάτες: Ο καλύτερος φίλος του παγκρέατός σας

Γλυκοπατάτες: Ένας νόστιμος και απλός τρόπος για να υποστηρίξετε την υγεία του παγκρέατος. Χάρη στα αντιοξειδωτικά, τις βιταμίνες και το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα, οι γλυκοπατάτες μπορούν να βελτιώσουν τη γενική υγεία σας.

Quiche Lorraine με σπανάκι 

Κις λορέν: Αυτό το Quiche Lorraine με σπανάκι είναι ένα ευέλικτο πιάτο που μπορείτε να το απολαύσετε για οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας.

Έλαιο Canola vs φυτικού ελαίου: Ποιο είναι πιο υγιεινό; 

Εάν επικεντρώνεστε στην υγεία της καρδιάς και στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, το λάδι canola μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητάς του σε ωμέγα-3 και των χαμηλότερων επιπέδων κορεσμένων λιπαρών.

Πώς το γιαούρτι μπορεί να βοηθήσεις στο Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου

Γιαούρτι IBS: Γιαούρτι και Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου (IBS):Τα προβιοτικά που περιέχει βοηθούν στην αποκατάσταση της ισορροπίας των βακτηρίων στο έντερο σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση των συμπτωμάτων του IBS.

Τι περιλαμβάνεται σε ένα αιγυπτιακό πρωινό;

Αιγυπτιακό πρωινό: Το αιγυπτιακό πρωινό είναι μια πλούσια και ποικιλόμορφη γαστρονομική εμπειρία που αντικατοπτρίζει τη ζωντανή κουλτούρα και τη γεωργική αφθονία της χώρας.

Close Icon