Διατροφή

Μοσχάρι οφέλη υγεία: Πόσο καλό κάνει το μοσχάρι στην υγεία μας;

Μοσχάρι οφέλη υγεία: Πόσο καλό κάνει το μοσχάρι στην υγεία μας;

Μοσχάρι οφέλη υγεία: Το μοσχάρι αποτελεί βασικό πυλώνα της διατροφής μας. Αυτό δικαιολογείται απολύτως, κρίνοντας από τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά του.

Το μοσχάρι ή αλλιώς βόειο κρέας ανέκαθεν κατείχε σημαντική θέση στο τραπέζι μας. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια πολλοί θεωρούν το μοσχάρι ανθυγιεινό. Γι’ αυτό το λόγο το απορρίπτουν εντελώς από τη διατροφή τους ή μειώνουν στο ελάχιστο την κατανάλωσή του. Σε κάθε περίπτωση, το βόειο κρέας είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό τρόφιμο για την υγεία μας. Όποια λοιπόν και αν είναι η γνώμη μας για το κόκκινο κρέας, υπάρχουν ορισμένα σημαντικά οφέλη για την υγεία, τα οποία προέρχονται από την κατανάλωση βόειου κρέατος.

Μοσχάρι: 10 οφέλη για τον οργανισμό μας

  • Το βόειο κρέας παρέχει μεγάλη πηγή L-καρνιτίνης: Η L-καρνιτίνη είναι ένα αμινοξύ που απαντάται φυσικά στα προϊόντα κρέατος. Μεταξύ άλλων, η L-καρνιτίνη παίζει ρόλο στο μεταβολισμό του λίπους. Ως μέρος αυτού, η L-καρνιτίνη κάνει τη δουλειά της μεταφοράς λιπών στα μιτοχόνδρια μας για καύση.
  • Το βόειο κρέας παρέχει τη γλουταθειόνη. Ευρέως γνωστή ως το “κύριο αντιοξειδωτικό”, η γλουταθειόνη έχει έρευνες που τη συνδέουν με οφέλη κατά της γήρανσης, αύξηση της μακροζωίας, πρόληψη ασθενειών, μείωση του κινδύνου χρόνιας νόσου και ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Επιπλέον, το βόειο κρέας είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και βοηθά στη βελτίωση της μυϊκής μάζας. Φυσικά η πρωτεΐνη είναι αναντικατάστατη στην καθημερινή διατροφή του καθένα μας.
  • Το βόειο κρέας είναι εξαιρετικά πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά ωφέλιμο για την υγεία.
  • Η κατανάλωση βόειου κρέατος βοηθά στην πρόληψη της αναιμίας από έλλειψη σιδήρου.
  • Το βόειο κρέας περιέχει καρνοσίνη, η οποία είναι ένα ισχυρό αμινοξύ. Η καρνοσίνη βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στη μείωση της φλεγμονής. Επίσης βοηθά στην πρόληψη της υπεροξείδωσης των λιπιδίων στα κύτταρά μας.
  • Το βόειο κρέας είναι γεμάτο βιταμίνες (ενδεικτικά αναφέρονται οι βιταμίνες Β12, Β6, Β3, Β2, Β5).
  • Επίσης το μοσχάρι περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ: Το συζευγμένο λινολεϊκό οξύ βοηθά στη βελτίωση της αντίστασης στην ινσουλίνη, ενώ φαίνεται να προάγει την απώλεια λίπους.
  • Το βόειο κρέας περιέχει κρεατίνη, η οποία βελτιώνει την απόδοση.
  • Τέλος, το μοσχάρι είναι πολύ απλό στην παρασκευή του και μπορεί να είναι αρκετά οικονομικό.

 

Το βόειο κρέας περιέχει δεκάδες θρεπτικά συστατικά, τα οποία προάγουν την υγεία και φυσικά χρειαζόμαστε στη διατροφή μας. Σίγουρα, υπάρχουν και άλλα τρόφιμα που προσφέρουν τα ίδια θετικά στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν τα προσφέρουν στην ίδια ποσότητα. Συνολικά, το μοσχάρι είναι ένα από τα τρόφιμα με την υψηλότερη θρεπτική πυκνότητα στη διατροφή του ανθρώπου. Ως εκ τούτου, καλό είναι να μην απορρίπτεται από το διαιτολόγιο ως ανθυγιεινή τροφή. Υπάρχουν πολλά οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση βόειου κρέατος για μικρούς και μεγάλους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποια είναι η διατροφική αξία του μοσχαρίσιου κρέατος;

Καταναλώνετε αρκετό μοσχάρι για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά του;

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και απαραίτητα αμινοξέα

Τρισδιάστατη μπριζόλα "μαγειρεύτηκε" πρώτη φορά σε εκτυπωτή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Ανθεκτικό άμυλο: Η τακτική κατανάλωση τροφών που περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μαζί με άφθονα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας σειράς χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Ξεκινάμε την εβδομάδα με μοσχάρι στιφάδο

Μοσχάρι στιφάδο: Η εβδομάδα ξεκινάει με μοσχάρι στιφάδο. Ένα φαγητό χορταστικό, θρεπτικό και νόστιμο. Το κρέας σιγοβράζει με τα κρεμμύδια και το γαστρονομικό αποτέλεσμα δεν παίζεται!

Το σημερινό δείπνο έχει νηστίσιμη τάρτα μανιταριών

Νηστίσιμη τάρτα μανιταριών: Τα μανιτάρια είναι το απόλυτο νηστίσιμο φαγητό και πολύ υγιεινό. Για τους αρχαίους Αιγύπτιους θεωρούνταν το ελιξίριο της αθανασίας. Θεωρούνται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχουν αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεΐνης.

Φτιάχνουμε χαλβά σιμιγδαλένιο με αμύγδαλα

Χαλβάς σιμιγδαλένιος με αμύγδαλα: Είναι μία από τις πιο κλασικές χειμερινές συνταγές, αν και πολλοί το φτιάχνουν και το καλοκαίρι. Σίγουρα πάντως, είναι μία συνταγή, που είναι και γλυκιά, αλλά και θρεπτική, καθώς περιέχει βασικά συστατικά της ελληνικής κουζίνας, όπως το ελαιόλαδο, το σιμιγδάλι και τα αμύγδαλα.

Άρωμα ανατολής σε μία συνταγή που θα σας ταξιδέψει

Λιβανέζικα ψωμάκια: Αν συνηθίζετε να φτιάχνετε ψωμί στο σπίτι, αυτή η συνταγή θα σας καταπλήξει. Θα μπορούσατε να τα φάτε είτε σαν συνοδευτικό με το φαγητό σας, είτε να φτιάξετε με αυτά φοβερά σάντουιτς.

Φτιάξτε μοσχάρι κοκκινιστό και διεκδικήστε συγχαρητήρια από όλους

Μοσχάρι κοκκινιστό: Το μοσχάρι αποτελεί βασικό κομμάτι στη διατροφή μικρών και μεγάλων, χάρη στην πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και την πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων που περιέχει. Όμως ταυτόχρονα πρόκειται για ένα πολύ γευστικό κρέας, το οποίο αν μαγειρευτεί σωστά μπορεί να κλέψει την παράσταση.

Τάρτα μπανάνας με γιαούρτι, εύκολη και υγιεινή

Τάρτα μπανάνας: Η τάρτα μπανάνας είναι ένα υπέροχο γλυκό, που θα το καταναλώσεις σιγά σιγά (αν έχεις εγκράτεια..) χωρίς όμως να σε λιγώσει, ή να σε πιάσει το στομάχι σου, και χωρίς να νιώσεις τύψεις γιατί είναι αρκετά υγιεινό.