Διατροφή

Μοσχάρι διατροφή ιδιότητες: Σημαντικές διατροφικές ιδιότητες του μοσχαρίσιου κρέατος

Μοσχάρι διατροφή ιδιότητες: Σημαντικές διατροφικές ιδιότητες του μοσχαρίσιου κρέατος

Μοσχάρι διατροφή ιδιότητες: Το μοσχαρίσιο κρέας αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της διατροφής, χάρη στα πλούσια θρεπτικά συστατικά του.

Το μοσχαρίσιο κρέας είναι μια άκρως πλούσια πηγή πρωτεΐνης. Είναι επίσης ένας θησαυρός βασικών θρεπτικών συστατικών όπως ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και η βιταμίνη Β12. Τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει είναι απαραίτητα σε κάθε στάδιο της ζωής ενός ανθρώπου. Μάλιστα είναι αρκετά δύσκολο να βρεθούν σε φυτικά τρόφιμα. Παλαιότερες έρευνες που έχουν γίνει σε γυναίκες και βρέφη έχουν δείξει ότι κινδυνεύουν από έλλειψη σιδήρου και ψευδαργύρου. Αυτό σαν γεγονός είναι από μόνο του οξύμωρο. Άλλωστε στην χώρα μας υπάρχουν πάρα πολλές κτηνοτροφικές μονάδες μοσχαριών.

Διατροφική αξία στο μοσχάρι

Το κόκκινο κρέας και ειδικότερα το μοσχαρίσιο περιέχει αρκετά από τα βασικά θρεπτικά συστατικά. Συγκεκριμένα, περιέχει:

  • πρωτεΐνη
  • σίδηρο
  • ψευδάργυρο
  • σελήνιο
  • βιταμίνη Β6
  • βιταμίνη Β12
  • φώσφορο
  • παντοθενικό
  • μαγνήσιο
  • κάλιο.

Ένα επίσης όχι τόσο γνωστό αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι το μοσχαρίσιο κρέας έχει τη δυνατότητα αν συνδυαστεί σωστά με κάποια λαχανικά και όσπρια να αυξάνει την απορρόφηση του σιδήρου από αυτές τις άλλες τροφές. Γι’ αυτό λοιπόν είναι και πρώτο στις προτιμήσεις των διαιτολόγων. Εξάλλου όλοι οι πελάτες τους μπορούν να πάρουν όλα τα εβδομαδιαία τους θρεπτικά συστατικά, καταναλώνοντας μόνο μοσχαρίσιο κρέας με πολύ λίγα λιπαρά. Δυστυχώς μελέτες έχουν δείξει ότι οι διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν αλλάξει προς το χειρότερο. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η κατανάλωση μοσχαρίσιου ή κόκκινου κρέατος γενικότερα έχει μειωθεί.

Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση τροφίμων που έχουν υποστεί επεξεργασία αυξάνεται σταθερά. Πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας ότι λίγα είναι εκείνα τα τρόφιμα σαν το κόκκινο κρέας που έχουν τόσα θρεπτικά συστατικά. Γι’ αυτό και πρέπει να υπάρχει σίγουρα στη διατροφή μας. Δεν είναι τυχαίο ότι το μοσχαρίσιο κρέας έχει συνδεθεί άρρηκτα με την κουλτούρα μας και την μεσογειακή διατροφή. Ετοιμάζοντας λοιπόν ένα υγιεινό γεύμα εκτός από τις τροφές που θα φτιάξουμε πρέπει να έχουμε στο νου μας και την ποσότητά του. Οι τρεις κατηγορίες τροφίμων που πρέπει να το απαρτίζουν είναι:

  • Λαχανικά και φρούτα
  • Πρωτεϊνούχα τρόφιμα (όπως το μοσχαρίσιο κρέας)
  • Τρόφιμα ολικής άλεσης

Μπορούμε όλοι με λίγη προσπάθεια να αλλάξουμε τις κακές διατροφικές μας συνήθειες με λίγη προσπάθεια και να δούμε την ζωή με άλλο μάτι. Γιατί καλή η γυμναστική, αλλά το σώμα χρειάζεται και σωστή διατροφή για να μπορέσει να ανταπεξέλθει και στην πίεση και στους σύγχρονους τρόπους ζωής. Αλλάξτε τον τρόπο που τρώτε και προσθέστε στην καθημερινή σας διατροφή το μοσχαρίσιο κρέας ή το κόκκινο κρέας γενικότερα. Είναι σίγουρο ότι αν το κάνετε αυτό, εκτός από το να είστε υγιής θα το αισθάνεστε κιόλας!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Καταναλώνετε αρκετό μοσχάρι για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά του;

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και απαραίτητα αμινοξέα

Τρισδιάστατη μπριζόλα "μαγειρεύτηκε" πρώτη φορά σε εκτυπωτή

Μικρές, στοχευμένες υποκαταστάσεις σε επίπεδο τροφής μπορούν να επιτύχουν συναρπαστικά διατροφικά οφέλη και μειώσεις περιβαλλοντικών επιπτώσεων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.

Τα οφέλη των αμυλούχων τροφών για την υγεία

Άμυλο διατροφή: Το άμυλο είναι η πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον άνθρωπο. Το σώμα αφομοιώνει το άμυλο μεταβολίζοντας το σε γλυκόζη, η οποία περνά στην κυκλοφορία του αίματος και κυκλοφορεί στο σώμα. Η γλυκόζη τροφοδοτεί σχεδόν κάθε κύτταρο, ιστό και όργανο του σώματος.

Περουβιανό κοτόπουλο με αβοκάντο και σαλάτα κινόα

Περουβιανό κοτόπουλο: Γεύσεις από την Λατινική Αμερική προσφέρουν ένα γεύμα γεμάτο πρωτεΐνη, που το χαρακτηρίζει η φρεσκάδα. Μια πανδαισία χρωμάτων, υφών και ποιοτικών υλικών στο πιάτο σας.

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Λαχταριστή συνταγή της Αργεντινής με αρωματικά βότανα

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Δοκιμάστε μια συνταγή με ψάρι από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού και την μακρινή Αργεντινή, σε συνδυασμό με αρωματικά βότανα και καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Patacon με μπανάνες: Μια συνταγή από την Κολομβία που αξίζει να τολμήσετε

Patacon με μπανάνες: Τα patacon είναι πολύ ευέλικτη συνταγή και μπορούν εύκολα να αναμειχθούν με πολλά άλλα συστατικά, όπως το γουακαμόλε ή το τυρί. Να θυμάστε ότι σερβίρετε ζεστό και ρίχνετε από πάνω τους μια πρέζα αλάτι.

Bacon Cheeseburger Pasta: Ζυμαρικά με μπέικον και γεύση burger που θα σας ξετρελάνουν

Bacon Cheeseburger Pasta: Εάν βρίσκεστε σε δίλημμα για το φαγητό που θέλετε να απολαύσετε και το μυαλό σας έχει χωριστεί ανάμεσα σε burger και ζυμαρικά, τότε αυτή εδώ η συνταγή πρόκειται να σας λύσει τα χέρια και να σας συναρπάσει γευστικά!

Πώς λειτουργεί η τάση προς την ανθυγιεινή διατροφή και πώς να τη σταματήσουμε

Κάποια στιγμή, ένας γιατρός μου εξήγησε ότι η κατανάλωση μεγάλων δόσεων αλατιού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού ανεξαρτήτως της αρτηριακής πίεσης. Με άλλα λόγια, η χαμηλή μου πίεση δεν με προστατεύει από τον κίνδυνο, ενώ εγώ δεν το γνώριζα καν αυτό.