Διατροφή

Μοσχάρι bourguignon: Μία καταπληκτική συνταγή που θα σας συναρπάσει

Μοσχάρι bourguignon: Μία καταπληκτική συνταγή που θα σας συναρπάσει

Μοσχάρι bourguignon: Το μοσχάρι αποτελεί εξαιρετική τροφή, με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Απολαύστε το σε μία καταπληκτική συνταγή που θα σας συναρπάσει!

Τo μοσχάρι bourguignon είναι ένα παγκόσμιο αγαπημένο κλασικό πιάτο και όχι χωρίς λόγο. Αυτή είναι μια κλασική γαλλική συνταγή όπου χρειάζεται και πρέπει να αφιερώσετε αρκετό από τον ελεύθερο χρόνο σας στο μαγείρεμα. Μπορείτε να το κάνετε πίνοντας ένα ποτήρι κρασί ή δύο κατά τη διάρκεια ου το ετοιμάζετε. Σπουδαίοι σεφ ανά τον κόσμο υποστηρίζουν ότι για να μαγειρέψει κάποιος καλά και νόστιμα πρέπει να μαγειρεύει με αγάπη. Το ίδιο συμβαίνει και με το μοσχάρι bourguignon, αν το μαγειρέψετε με αγάπη και βήμα βήμα θα το πετύχετε και να ξέρετε ότι αξίζει τον κόπο. 

Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές μέθοδοι μαγειρέματος για να κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη: 

  • Σε παραδοσιακό φούρνο
  • Σε σόμπα
  • Σε χαμηλή φωτιά
  • Σε χύτρα

Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε ένα είναι σίγουρο……. ότι δεν θα απογοητευτείτε!

Αυτό αυτό το πιάτο ανεβάζει πολλά level το μοσχαρίσιο κρέας και δεν είναι καθόλου δύσκολο να το φτιάξετε. Δεν χρειάζεται να είστε έμπειρος μάγειρας για να το δοκιμάσετε μόνοι στην κουζίνα σας στο σπίτι. Συστατικά: 

  1. 1 κ.σ. παρθένο ελαιόλαδο
  2. 170gr χοντροκομμένο bacon
  3. 3 κιλά ψαρονέφρι μοσχαρίσιο, κομμένο σε μικρά κομμάτια 
  4. 1 μεγάλο καρότο σε φέτες 
  5. 1 μεγάλο λευκό κρεμμύδι, κομμένο σε κύβους ή 15 μικρά
  6. 5 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένο 
  7. 1 πρέζα χοντρό αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  8. 2 κουταλιές αλεύρι
  9. 3 φλιτζάνια κόκκινο κρασί 
  10. 2-3 φλιτζάνια ζωμό βοείου κρέατος 
  11. 2 κουταλιές πάστα ντομάτας
  12. 1 κύβος βόειου κρέατος, θρυμματισμένος
  13. 1 κουταλάκι φρέσκο θυμάρι, ψιλοκομμένο
  14. 2 κουταλιές φρέσκο μαϊντανό, ψιλοκομμένο 
  15. 2 φύλλα δάφνης
  16. 1 κιλό φρέσκα μικρά άσπρα ή καφέ μανιτάρια, τεταρτημένα
  17. 2 κουταλιές βούτυρο
  • Βήμα πρώτο

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να σιγοβράσουμε το μπέικον με το λίπος του σε νερό για 10 λεπτά. 

  • Βήμα δεύτερο

Έπειτα το αφαιρούμε και τηγανίζουμε ελαφρά σε λάδι. 

  • Βήμα τρίτο

Όταν το βόειο κρέας και τα λαχανικά μπουν μέσα στην κατσαρόλα πρέπει να βάλουμε την κατσαρόλα στο φούρνο για 4 λεπτά.

  • Βήμα τέταρτο

Μετά αφαιρούμε το κρέας και επιστρέφουμε την κατσαρόλα στο φούρνο για 4 λεπτά ακόμη. 

  • Βήμα πέμπτο

Προσθέτουμε μερικές σκελίδες σκόρδο για μια πιο εκλεπτυσμένη γεύση και προσθέτουμε όσα περισσότερα μυρωδικά μας αρέσουν.

  • Βήμα έκτο 

Μην ξεχάσετε το κρεμμύδια. Κάποιοι τα κόβουν και κάποιοι τα αφήνουν ολόκληρα μέσα.

  • Βήμα έβδομο

Ξεπλένουμε την κατσαρόλα και ξαναβάζουμε το μοσχαρίσιο κρέας και το μπέικον στο τέλος της συνταγής σβήνοντας με κρασί.

Δοκιμάστε τη και χαθείτε στην μία και μοναδική απολαυστική εμπειρία!

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Για γκουρμέ απολαύσεις, δοκιμάστε Beef Wellington!

Το μοσχάρι αποδεικνύεται πολύτιμο και στην τρίτη ηλικία

Μοσχάρι Chili Con Carne: Μια μεξικάνικη συνταγή που θα λατρέψουν όλοι

Ποια είναι η διατροφική αξία του μοσχαρίσιου κρέατος;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σούπα σελινόριζας με πράσο και τζίντερ για τις χειμωνιάτικες μέρες

Η σελινόριζα είναι ένα λαχανικό ρίζας που, όταν μαγειρευτεί και στη συνέχεια πολτοποιηθεί, γίνεται η τέλεια βάση για μια σούπα με σούπερ κρέμα χωρίς καμία ανάγκη για γαλακτοκομικά προϊόντα.

Μια απλή και πεντανόστιμη συνταγή με μπρόκολο και αμύγδαλο

Μπρόκολο αμύγδαλο: Για να διασφαλίσετε στην καθημερινότητά σας την πρόσληψη σωστών τροφών όπως τα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς καλό θα ήταν να βρείτε συνταγές που θα σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον και θα περιέχουν και συστατικά που θα σας αρέσουν ιδιαίτερα.

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.

Δοκιμάστε μπιφτέκια σολομού με βρώμη

Μπιφτέκια σολομού: Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, το οποίο έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Αποτελεί πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών, βιταμίνης Β12 κι άλλων βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

Ένα πιάτο σοφιστικέ και γκουρμέ, ιδανικό για ένα σπέσιαλ ελαφρύ δείπνο, τα φιλετα τσιπούρας με σπανάκι φλορεντίν σε σφολιατα

Μιλάμε για πολύ υψηλό εστιατορικό επίπεδο, μαζί με όλη τη κομψή θαλπωρή ενός σπιτικού, όπου ο οικοδεσπότης έμπρακτα αποδεικνύει ότι διαθέτει και λεπτό γούστο αλλά και μαγειρική ικανότητα.

Μπεκρή μεζέ: Μια λιχουδιά με μοσχάρι που θα λατρέψει όλη η παρέα

Μπεκρή μεζέ: Αν σκοπεύετε να καλέσετε την παρέα σας σύντομα στο σπίτι σας για φαγητό, ίσως θα μπορούσατε να ετοιμάσετε κάτι που οι περισσότεροι το έχουν φάει μόνο βγαίνοντας έξω σε κάποια ταβέρνα.