Διατροφή

Κρέας: Τι πρέπει να γνωρίζετε για την κατάψυξη του κρέατος

Κρέας: Τι πρέπει να γνωρίζετε για την κατάψυξη του κρέατος

Κρέας: Η κατάψυξη του κρέατος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε τη θρεπτική αξία του φαγητού και να αποφύγετε να χαλάσει.

Ανάλογα με την κοπή και τον τύπο του κρέατος, τα άψητα κρέατα μπορούν να διατηρηθούν στον καταψύκτη και να παραμείνουν σε υψηλή διατροφική ποιότητα από 1-2 μήνες.

Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τις σωστές οδηγίες για την αποθήκευση και την κατάψυξη του κρέατος προκειμένου να διασφαλίσετε την ασφάλειά του και να αποτρέψετε την ανάπτυξη βακτηρίων.

Αυτό το άρθρο θα πραγματευθεί τη σημασία της ασφαλούς αποθήκευσης του κρέατος.

Η σημασία της ασφαλούς αποθήκευσης του κρέατος

Η ασφαλής αποθήκευση μπορεί να προστατεύσει το κρέας από την ποιότητα και την απώλεια γεύσης καθώς και την ανάπτυξη βακτηρίων.

Το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών (USDA) σημειώνει ότι η ασφαλής αποθήκευση κρέατος στον καταψύκτη στους 0 ° F (-18 ° C) μειώνει τη θερμοκρασία σε σημείο που αναστέλλει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη βακτηρίων.

Οι θερμότερες θερμοκρασίες από αυτό μπορούν να επιτρέψουν την ανάπτυξη βακτηρίων στο κρέας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει διάφορες ασθένειες στον άνθρωπο. Γι’ αυτό το κρέας που αποθηκεύεται στο ψυγείο διατηρείται συνήθως μόνο για λίγες ημέρες. Οι ψυχρότερες θερμοκρασίες μπορούν να επιβραδύνουν την ανάπτυξη βακτηρίων αλλά όχι σε αρκετά μεγάλο βαθμό ώστε να εμποδίσουν το φαγητό να χαλάσει.

Η σωστή κατάψυξη προστατεύει επίσης από τα παθογόνα βακτήρια, τα οποία είναι τα βακτήρια που κρύβονται πίσω από τις ασθένειες, οι οποίες προκαλούνται από το αλλοιωμένο φαγητό αλλά είναι επίσης υπεύθυνα και για την τροφική δηλητηρίαση.

Η ασφαλής αποθήκευση προστατεύει επίσης το κρέας από τη γεύση και την απώλεια ποιότητας. Ορισμένες ενώσεις στο κρέας οξειδώνονται και διασπώνται αρκετά γρήγορα σε θερμοκρασία δωματίου, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αισθητή απώλεια της γεύσης.

Οι σωστές τεχνικές αποθήκευσης – όπως το κάπνισμα και η κατάψυξη – μπορεί να βοηθήσουν στην επιβράδυνση αυτής της διαδικασίας ή στην πρόληψη μερικής ή όλης απώλειας της ποιότητας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Χοιρινή ράχη μπριζόλας με σαλτσα μανιταριών & πατάτες ριζολέ

Όταν ο πολιτισμένος κόσμος πάσχει διατροφικά

Τέσσερις τρόποι για να αυξήσεις την απορρόφηση σιδήρου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων μπορεί να μην βοηθήσει όλους να χάσουν βάρος;

Διατροφή: Ενώ η κατανάλωση μιας δίαιτας χαμηλής σε θερμίδες βοηθά στην απώλεια αυτών των επιπλέον κιλών, μπορεί να μην βοηθήσει τα άτομα με παχυσαρκία που αντιμετωπίζεται δύσκολα να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν

5 οφέλη υγείας για το πεπόνι

Πεπόνι: Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το πεπόνι έχει μια ήπια υδαρή και ζαχαρώδη γεύση και είναι γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, διαιτητικές ίνες, υδατάνθρακες, ηλεκτρολύτες και καροτενοειδή.

4 Σνακ για απώλεια βάρους

Διατροφή: Τα υγιεινά σνακ για απώλεια βάρους είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ισορροπημένα.

Παραδοσιακό κυπριακό γλυκό του 19ου αιώνα

Φλαούνες: Οι φλαούνες είναι το παραδοσιακό Κυπριακό έδεσμα φτιαγμένο από φύλλο με γέμιση από ειδικό τυρί, σταφίδες και δυόσμο, που αρωματίζονται με μαχλέπι και μαστίχα.