Διατροφή

Κεφτεδάκια: Δημιουργήστε κεφτεδάκια για vegans σε 30 μόλις λεπτά!

Κεφτεδάκια: Δημιουργήστε κεφτεδάκια για vegans σε 30 μόλις λεπτά!

Κεφτεδάκια:Δημιουργήστε τα πεντανόστιμα χορτοφαγικά κεφτεδάκια και μαγειρέψτε ένα φαγητό πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Αυτοί οι χορτοφαγικοί κεφτέδες είναι απίστευτα εύκολοι και σούπερ ευέλικτοι! Συσκευασμένο με κουνουπίδι, κινόα, καστανό ρύζι, σκόρδο και μπαχαρικά. Τοποθετήστε τα στον καταψύκτη σας και ο μελλοντικός σας εαυτός θα σας ευχαριστήσει.

Τα πιο εύκολα κεφτεδάκια που έχετε φτιάξει ποτέ

Συστατικά συνταγής:

  • ένα σακουλάκι  με ρύζι και κουνουπίδι ή 3 φλιτζάνια μπουμπούκια κουνουπιδιού
  • 1 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένη κινόα ή καστανό ρύζι 
  • 1 φλιτζάνι τριμμένη φρυγανιά 
  • 2 αυγά
  • 1-2 κουταλάκια του γλυκού μπαχαρικά για γεύση (σκόνη τσίλι, πάπρικα και/ή κύμινο θα λειτουργήσουν)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • ελαιόλαδο για να το αλείψετε από πάνω

Οδηγίες παρασκευής

Κουνουπίδι και ρύζι: Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς. Βράζουμε το ρύζι κουνουπιδιού στον ατμό σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας στο φούρνο μικροκυμάτων. Κάντε το ίδιο για το ρύζι ώστε να είναι ζεστό και απαλό. (Αν χρησιμοποιείτε μπουκίτσες κουνουπιδιού, βράστε μέχρι να μαλακώσουν και στραγγίστε.)

Ανακατέψτε: Περάστε το κουνουπίδι και την κινόα μέσω ενός επεξεργαστή τροφίμων μέχρι να γίνουν ένα. Μεταφέρετε το μείγμα σε ένα μεγάλο μπολ και ανακατεύετε με όλα τα υπόλοιπα υλικά. Ανακατεύουμε μέχρι να ενσωματωθούν όλα. Τυλίξτε σε μικρές μπάλες (περίπου μια γεμάτη κουταλιά της σούπας ανά μπάλα ήταν το καλύτερο για μένα).

Μαγείρεμα: Αλείφουμε γενναιόδωρα με ελαιόλαδο και ψήνουμε για 20 λεπτά. Σερβίρετε με νόστιμες σάλτσες, σαλάτες, μπολ ή καταψύξτε για αργότερα!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σαλάτα με κοτόπουλο και dressing βασιλικού με λεμόνι

Το δέντρο με τα καλύτερα οφέλη για την υγεία

Μεσογειακή συνταγή για όλη την οικογένεια!

Η plant based διατροφή μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού

Η vegan διατροφή oδηγεί σε απώλεια βάρους & βελτιωμένη ευαισθησία στην ινσουλίνη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μεσογειακή σαλάτα με ρεβίθια

Σαλάτα: Αυτή η μεσογειακή σαλάτα είναι γεμάτη γεύση με έναν απλό συνδυασμό υλικών και ένα εξαιρετικά εύκολο ντρέσινγκ.

Τι είναι η μελάσα και πόσο καλό μας κάνει;

Μελάσα: Η μελάσα είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση αντί της ραφιναρισμένης ζάχαρης, καθώς περιέχει μικροθρεπτικά συστατικά που υποστηρίζουν τη βέλτιστη υγεία.

Οι ετικέτες τροφίμων θα αναγράφουν τι είναι "υγιεινό" στις ΗΠΑ

FDA ΗΠΑ: Ο FDA όρισε για πρώτη φορά το «υγιεινό» το 1994, αλλά βασίστηκε στα κριτήρια για τη χρήση του όρου αποκλειστικά σε μεμονωμένα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται σε κάθε συγκεκριμένο προϊόν διατροφής, αναφέρει η νέα πρόταση του οργανισμού.