Διατροφή

Ηλιακή ακτινοβολία : Tα τρόφιμα που προστατεύουν το δέρμα

Ηλιακή ακτινοβολία : Tα τρόφιμα που προστατεύουν το δέρμα

Ηλιακή ακτινοβολία : Εάν έχετε ένα μη φυσιολογικό πρόγραμμα διατροφής, αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει επιβλαβείς αλλαγές στο ρολόι του δέρματός σας

Στη μελέτη του 2017 , ο Takahashi και η ομάδα του διαπίστωσαν ότι ένα ένζυμο που επιδιορθώνει το δέρμα που έχει υποστεί βλάβη με υπεριώδη ακτινοβολία έχει έναν καθημερινό κύκλο παραγωγής που μπορεί να αλλάξει τρώγοντας τρόφιμα σε ασυνήθιστες στιγμές. Είναι πιθανό ότι εάν έχετε ένα κανονικό πρόγραμμα διατροφής, τότε θα είστε καλύτερα προστατευμένοι από την υπεριώδη ακτινοβολία κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν έχετε ένα μη φυσιολογικό πρόγραμμα διατροφής, αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει επιβλαβείς αλλαγές στο ρολόι του δέρματός σας , είπε σε δελτίο τύπου .

Αντί για σνακ τα μεσάνυχτα, δοκιμάστε να ενσωματώσετε αυτά τα τρόφιμα που αγαπούν το δέρμα στους καταφερτζήδες σας για να προσθέσετε λίγη επιπλέον προστασία από τον ήλιο στη διατροφή σας:

 Βακκίνια
  • Τα βακκίνια είναι πλούσια σε ισχυρά αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να βλάψουν το δέρμα λόγω της έκθεσης στον ήλιο και του στρες. Τα βακκίνια είναι ακόμα πιο ισχυρά αν είναι μια άγρια ​​ποικιλία. Είναι επίσης μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης C, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των ρυτίδων από μια μέρα στην παραλία.

Καρπούζι

  • Οι ντομάτες είναι γνωστές για το ότι περιέχουν λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό υπεύθυνο για το κόκκινο χρώμα των ντοματών. Όμως τα καρπούζια περιέχουν πραγματικά πολύ περισσότερα. Το λυκοπένιο απορροφά τόσο την ακτινοβολία UVA όσο και την ακτινοβολία UVB, αν και μπορεί να χρειαστούν αρκετές εβδομάδες για να γίνει το δέρμα πιο φωτοπροστατευτικό λόγω του ρυθμού κύκλου εργασιών του.
  • Μετά από μερικές εβδομάδες καθημερινής κατανάλωσης ζουμερού καρπουζιού (δεν είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστεί όταν ο καιρός είναι ζεστός!), Το λυκοπένιο μπορεί τελικά να λειτουργήσει ως ένα φυσικό αντιηλιακό. Οι ερευνητές σημειώνουν, ωστόσο, ότι δεν αντικαθιστά απαραίτητα άλλα προστατευτικά μέτρα, όπως το SPF και τα ρούχα προστασίας από τον ήλιο, έναντι των κηλίδων και των βλαβών του δέρματος. Αλλά όταν πρόκειται για την αντιγήρανση, αυτή η επιπλέον ώθηση σίγουρα δεν θα βλάψει.

 Καρότα και φυλλώδη χόρτα
  • Το σώμα μας μετατρέπει το β-καροτένιο σε βιταμίνη Α, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία του δέρματος. ΕΝΑΜετα-ανάλυση 2007 διαπίστωσε ότι το β-καροτένιο παρείχε φυσική προστασία από τον ήλιο μετά από 10 εβδομάδες τακτικών συμπληρωμάτων.
  • Η κατανάλωση μιας ποικιλίας τροφίμων πλούσιων σε αυτό το θρεπτικό συστατικό καθιστά τη λήψη της ημερήσιας ποσόστωσης λίγο πιο εύκολη. Τα καρότα και τα φυλλώδη χόρτα όπως το λάχανο και το σπανάκι είναι εξαιρετικές προσθήκες σε β-καροτένιο στα γεύματά σας, ακόμη και smoothies πρωινού.
  • Τα φυλλώδη πράσινα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά λουτεΐνη και ζεαξανθίνη. Αυτά τα έχουν βρεθεί για προστασία από ρυτίδες, βλάβες από τον ήλιο, ακόμη και καρκίνο του δέρματος.

Ακολουθεί βίντεο για την υπεριώδη ακτινοβολία

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ροδάκινα Νεκταρίνια : Δείτε τα θρεπτικά συστατικά τους

Αυτοφροντίδα : Ερωτευτείτε τον εαυτό σας

Αιθέρια έλαια : Μάθετε ποια ξεσηκώνουν την διάθεση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πρωινό χωρίς πολλούς υδατάνθρακες: Γίνεται; (Keto friendly edition)

Keto πρωινό συνταγές: Ιδέες για εύκολα και γρήγορα πρωινά, τα οποία μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να σας γεμίσουν με κενές θερμίδες και υπερβολικούς υδατάνθρακες. Ενέργεια και γεύση για το πρωινό σας ξύπνημα!

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Στη νέα έρευνα σύμφωνα με τον Δρ Ζαχαρίου η ερευνητική ομάδα εστίασε σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά και όχι σε μια συγκεκριμένη διατροφή. Επρόκειτο για συστατικά που είτε συμβάλλουν στην αποβολή του πλεονάζοντος σιδήρου από τον εγκέφαλο είτε καταπολεμούν την επιβαρυντική του δράση.

Η μείωση της ζάχαρης στα συσκευασμένα τρόφιμα θα μπορούσε να αποτρέψει 2,48 εκατ. καρδιαγγειακά νοσήματα

ΗΠΑ Μελέτη: Ένα νέο μοντέλο υγείας και οικονομίας δείχνει σαφώς γιατί είναι επιτακτικό οι παρασκευαστές τροφίμων να μειώσουν την ποσότητα της προστιθέμενης ζάχαρης στα προϊόντα τους.

Δημιουργικοί τρόποι να εντάσσουμε σταφύλια στην καθημερινότητά μας

Επιπλέον, μια ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε στο Korean Journal of Family Medicine τον Ιανουάριο του 2021 σημείωσε ότι τα σταφύλια έχουν συσχετιστεί με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 (και τα σταφύλια έχουν χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο, καθιστώντας τα κατάλληλο σνακ για άτομα που ζουν με αυτή την πάθηση).

Διατροφικό σχήμα για πιο αποτελεσματικά εμβόλια

Η χορήγηση καθημερινών συμπληρωμάτων βιταμίνης Ε σε άτομα άνω των 65 ετών βρέθηκε να αυξάνει την ποσότητα αντισωμάτων που παρήγαγαν μετά τον εμβολιασμό κατά της ηπατίτιδας Β και του τετάνου.

Χτένια με κουσκούς και σκορδάτη σάλτσα

Με ένα τσέρκι βάζετε το κουσκούς σε κάθε πιάτο και από πάνω 4 χτένια με λίγο απ’ το ζουμάκι τους και για διακόσμηση μπορείτε να βάλετε λίγο σχοινόπρασο.