Διατροφή

Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση: Μπορείς να καταναλώσεις σοκολάτα;

Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση: Μπορείς να καταναλώσεις σοκολάτα;

Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση: Είκοσι τοις εκατό του αμερικανικού πληθυσμού έχει παλινδρόμηση οξέος. Εάν η παλινδρόμηση σας συμβεί δύο ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, μπορεί να έχετε γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, η οποία εάν δεν αντιμετωπιστεί, μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές επιπλοκές στην υγεία.

Η παλινδρόμηση οξέος ονομάζεται επίσης γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (GER). Είναι μια οπισθοδρομική ροή οξέος στον οισοφάγο, ο σωλήνας που συνδέει το λαιμό σας με το στομάχι σας. Αυτά τα οξέα μπορούν να βλάψουν τον οισοφάγο σας ή να προκαλέσουν δυσάρεστη καούρα.

Είκοσι τοις εκατό του αμερικανικού πληθυσμού έχει παλινδρόμηση οξέος. Εάν η παλινδρόμηση σας συμβεί δύο ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, μπορεί να έχετε γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (GERD). Εάν δεν αντιμετωπιστεί, το GERD μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές επιπλοκές στην υγεία. Όταν επισκέπτεστε το γιατρό σας σχετικά με την παλινδρόμηση, μπορεί να σας ζητήσουν να δώσετε ένα ημερολόγιο τροφίμων.

Περιστασιακή παλινδρόμηση οξέος συμβαίνει συνήθως λόγω των τροφίμων που τρώνε οι άνθρωποι. Εάν κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο, πιθανότατα θα συναντήσετε διάφορες δίαιτες που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν άτομα με παλινδρόμηση οξέος. Πολλά από αυτά τα σχέδια, όπως η δίαιτα GERD, μοιράζονται μια λίστα τροφίμων που πρέπει να αποφεύγονται επειδή μπορούν να επιδεινώσουν τα συμπτώματα της GERD. Η σοκολάτα είναι ένα από τα τρόφιμα που συνηθέστερα περιλαμβάνονται στη λίστα με αυτά που δεν πρέπει να τρώτε.

Τι λέει η έρευνα

Οι ερευνητές έχουν μικτές απαντήσεις σχετικά με αυτό το ζήτημα. Η Δρ Lauren Gerson στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ λέει ότι τα άτομα με παλινδρόμηση οξέος μπορούν να τρώνε σοκολάτα και να πίνουν κρασί χωρίς κακά αποτελέσματα. Λέει ότι ούτε ο καφές και τα πικάντικα τρόφιμα δεν πρέπει να είναι εκτός ορίων. Λέει επίσης ότι υπάρχει έλλειψη στοιχείων που να αποδεικνύουν πραγματικά ότι ορισμένα τρόφιμα επιδεινώνουν την παλινδρόμηση.

Εξηγεί ότι η αποφυγή ορισμένων τροφών πυροδότησης μπορεί να είναι αρκετή για να βοηθήσει μια ήπια περίπτωση παλινδρόμησης οξέος. Οι περισσότερες μελέτες σε αυτόν τον τομέα έχουν επικεντρωθεί είτε στην επίδραση ενός τροφίμου στην πίεση του σφιγκτήρα είτε στην αύξηση της οξύτητάς του στο στομάχι, όχι εάν η αποφυγή της τροφής βοηθά με τα συμπτώματα.

Για πιο προχωρημένες περιπτώσεις παλινδρόμησης, λέει, ότι κανείς μπορεί να συνεχίσει να τρώει σοκολάτα. Το φάρμακο που βοηθά στη μείωση της παραγωγής οξέος είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο για την ανακούφιση. Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι η μαύρη σοκολάτα μπορεί να μειώσει τις χημικές ουσίες που απελευθερώνει το σώμα σας ως απάντηση στο στρες. Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν ότι το άγχος αυξάνει την παραγωγή οξέος του στομάχου, αλλά οι ερευνητές δεν έχουν απόδειξη για αυτό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τα οφέλη και οι επιπτώσεις του καφέ

Τα οφέλη της σοκολάτας

Τσάι με γάλα - Επιστήθιοι φίλοι ή άσπονδοι εχθροί

Χαλκός: Απαραίτητος για τη λειτουργία του οργανισμού - Τροφές με υψηλό ποσοστό περιεκτικότητας

Πώς μπορούμε να αυξήσουμε τα επίπεδα των ενδορφινών

Οι 2 τροφές θησαυροί για αντιοξειδωτικά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς κατασκευάζεται το κρέας στο εργαστήριο

Οι  ερευνητές χρησιμοποιούν τεχνικές που αναπτύχθηκαν για την αναγεννητική ιατρική, επιτυγχάνοντας την καλλιέργεια κομματιών κρέατος μεγέθους χιλιοστών, όπου η διάταξη των μυοσωλήνων είναι τέτοια που βοηθά στην προσομοίωση της αίσθησης του κρέατος.

Τα 7 τρόφιμα που καίνε θερμίδες

Θερμίδες: Υπάρχουν τροφές που μπορεί κανείς να τρώει καθημερινά και να καίει θερμίδες αντί να παίρνει. Το καλό νέο είναι ότι πρόκειται για τροφές γευστικές και νόστιμες που δίνουν πολλά συν στην υγεία.

Ισορροπημένα γεύματα για υγιή παιδιά

Διατροφή Παιδιά: Γεμίστε πρώτα το μισό πιάτο σας με λαχανικά και φρούτα - ακόμη και στο πρωινό. Πηγαίνετε μαζί με τα παιδιά σας στο μανάβικο και διαλέξτε φρούτα και λαχανικά που τους αρέσει να τρώνε. Όταν σερβίρετε αυτά που τα ίδια επιλέγουν, είναι πιο πιθανό να τα δοκιμάσουν. Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών που θα βοηθήσουν στην διατήρηση της καλής υγείας της οικογένειά σας.

Δείτε ποια είναι τα πέντε είδη τσαγιού για να καίτε λίπος χωρίς δίαιτα και γυμναστική

Λευκό τσάι: Διασπά το συσσωρευμένο λίπος και εμποδίζει τον σχηματισμό νέων λιποκυττάρων. Περιέχει επίσης κατεχίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες που πυροδοτούν την απελευθέρωση του λίπους από τα κύτταρα και ενισχύουν τον ρυθμό με τον οποίο το συκώτι μετατρέπει το λίπος σε ενέργεια.

Πώς η κατανάλωση καυτερής πιπεριάς επηρεάζει την ερωτική μας επιθυμία

Οι πιπεριές τσίλι συμβάλλουν στην αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, στην τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος ως εκ τούτου και στην πρόκληση αγγειοδιαστολής στο γεννητικό σύστημα.

Πώς να εντάξεις το λιναρόσπορο στη διατροφή σου

Λιναρόσπορος: Τα superfoods και οι σπόροι έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον όλων όσοι αγαπούν την υγιεινή διατροφή και όχι άδικα, καθώς αποτελούν μια από τις πιο υγιεινές κατηγορίες τροφίμων για να εντάξεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο.