Διατροφή

Φράουλα Υγεία: Η κατανάλωση φράουλας βοηθά την υγεία σας [vid]

Φράουλα Υγεία: Η κατανάλωση φράουλας βοηθά την υγεία σας [vid]

Φράουλα Υγεία: Σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα, η κατανάλωση φράουλας σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης μιας πληθώρας (χρόνιων) παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων του διαβήτη τύπου 2 και του καρκίνου.

Ειδικότερα, αυτό το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου.

  • Υγεία της καρδιάς

Οι καρδιακές παθήσεις είναι η πιο κοινή αιτία θανάτου παγκοσμίως. Μελέτες έχουν βρει μια σχέση μεταξύ της κατανάλωσης εν γένει των μούρων και της βελτιωμένης υγείας της καρδιάς. Ειδικότερα, η κατανάλωση μούρων συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτων που σχετίζονται με την καρδιά. Τα μούρα μπορούν επίσης να βελτιώσουν τη HDL (καλή) χοληστερόλη, την αρτηριακή πίεση και τη λειτουργία των αιμοπεταλίων στο αίμα.

Ειδικότερα, οι φράουλες συμβάλουν στην:

  • μείωση του οξειδωτικού στρες
  • μείωση της φλεγμονής
  • βελτίωση της αγγειακής λειτουργίας
  • μείωση της LDL (κακής) χοληστερόλης

 

  • Ρύθμιση σακχάρου στο αίμα

Όταν οι υδατάνθρακες αφομοιώνονται, το σώμα μας τους διασπά σε απλά σάκχαρα, τα οποία απελευθερώνει στην κυκλοφορία του αίματος. Στη συνέχεια, το σώμα μας αρχίζει να εκκρίνει ινσουλίνη, η οποία λέει στα κύτταρα μας να πάρουν το σάκχαρο από την κυκλοφορία του αίματος και να το χρησιμοποιήσουν για καύσιμο ή αποθήκευση.

Οι ανισορροπίες στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου 2 και καρδιακών παθήσεων. Οι φράουλες φαίνεται να επιβραδύνουν την πέψη της γλυκόζης και να μειώνουν τις αιχμές τόσο στη γλυκόζη όσο και στην ινσουλίνη μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. Έτσι, οι φράουλες μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για την πρόληψη του μεταβολικού συνδρόμου και του διαβήτη τύπου 2.

  • Πρόληψη καρκίνου

Ο καρκίνος είναι μια ασθένεια που χαρακτηρίζεται από ανεξέλεγκτη ανάπτυξη μη φυσιολογικών κυττάρων. Ο σχηματισμός και η εξέλιξη του καρκίνου συχνά συνδέονται με το οξειδωτικό στρες και τη χρόνια φλεγμονή.

Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι τα μούρα μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη διαφόρων τύπων καρκίνου μέσω της ικανότητάς τους να καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες και τη φλεγμονή. Έχει αποδειχθεί ότι οι φράουλες αναστέλλουν το σχηματισμό όγκων σε ζώα με καρκίνο του στόματος και σε καρκινικά κύτταρα ανθρώπινου ήπατος. Οι προστατευτικές επιδράσεις των φραουλών μπορεί να οφείλονται στο ελλαγικό οξύ και στις ελλαγιταννίνες, οι οποίες έχουν αποδειχθεί ότι αναστέλλουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να αντιμετωπίσετε τον πονοκέφαλο που σχετίζεται με την άσκηση

Το θαλασσινό νερό μπορεί να θεραπεύσει την ψυχή

Ποια άσκηση θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τροφές που πρέπει να τρώμε όταν είμαστε άρρωστοι για ταχύτερη ανάρρωση

Τροφές ανάρρωση: Είτε πρόκειται για κρυολόγημα είτε βήχα, στομαχικές διαταραχές ή πυρετό, το φαγητό είναι γενικά το τελευταίο πράγμα στο οποίο τείνουμε να εστιάζουμε όταν είμαστε άρρωστοι.

Συμβουλές για να χάσετε βάρος γρήγορα

Απώλεια βάρους: Εφαρμόζοντας αυτές τις συμβουλές και κάνοντας βιώσιμες αλλαγές στον τρόπο ζωής, μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας για απώλεια βάρους και να βελτιώσετε τη συνολική υγεία και ευεξία σας.

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Οι θρεπτικοί σύμμαχοι της διατροφής σας

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Τα μη αμυλούχα λαχανικά είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη διατροφή σας. Είναι νόστιμα, θρεπτικά και μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους διατροφικούς σας στόχους.

Λαζάνια με σπανάκι, ντομάτα και πράσο

Περιέχει αρκετά λαχανικά, μυρωδικά και τα λαζάνια, ως βασική πηγή υδατάνθρακα. Η μερίδα είναι χορταστική και μας δίνει 570 θερμίδες, κάτι που αποτελεί ένα πλούσιο και χορταστικό γεύμα.