Διατροφή

Φράουλα Υγεία: Η κατανάλωση φράουλας βοηθά την υγεία σας [vid]

Φράουλα Υγεία: Η κατανάλωση φράουλας βοηθά την υγεία σας [vid]

Φράουλα Υγεία: Σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα, η κατανάλωση φράουλας σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης μιας πληθώρας (χρόνιων) παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων του διαβήτη τύπου 2 και του καρκίνου.

Ειδικότερα, αυτό το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου.

  • Υγεία της καρδιάς

Οι καρδιακές παθήσεις είναι η πιο κοινή αιτία θανάτου παγκοσμίως. Μελέτες έχουν βρει μια σχέση μεταξύ της κατανάλωσης εν γένει των μούρων και της βελτιωμένης υγείας της καρδιάς. Ειδικότερα, η κατανάλωση μούρων συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτων που σχετίζονται με την καρδιά. Τα μούρα μπορούν επίσης να βελτιώσουν τη HDL (καλή) χοληστερόλη, την αρτηριακή πίεση και τη λειτουργία των αιμοπεταλίων στο αίμα.

Ειδικότερα, οι φράουλες συμβάλουν στην:

  • μείωση του οξειδωτικού στρες
  • μείωση της φλεγμονής
  • βελτίωση της αγγειακής λειτουργίας
  • μείωση της LDL (κακής) χοληστερόλης

 

  • Ρύθμιση σακχάρου στο αίμα

Όταν οι υδατάνθρακες αφομοιώνονται, το σώμα μας τους διασπά σε απλά σάκχαρα, τα οποία απελευθερώνει στην κυκλοφορία του αίματος. Στη συνέχεια, το σώμα μας αρχίζει να εκκρίνει ινσουλίνη, η οποία λέει στα κύτταρα μας να πάρουν το σάκχαρο από την κυκλοφορία του αίματος και να το χρησιμοποιήσουν για καύσιμο ή αποθήκευση.

Οι ανισορροπίες στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου 2 και καρδιακών παθήσεων. Οι φράουλες φαίνεται να επιβραδύνουν την πέψη της γλυκόζης και να μειώνουν τις αιχμές τόσο στη γλυκόζη όσο και στην ινσουλίνη μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. Έτσι, οι φράουλες μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για την πρόληψη του μεταβολικού συνδρόμου και του διαβήτη τύπου 2.

  • Πρόληψη καρκίνου

Ο καρκίνος είναι μια ασθένεια που χαρακτηρίζεται από ανεξέλεγκτη ανάπτυξη μη φυσιολογικών κυττάρων. Ο σχηματισμός και η εξέλιξη του καρκίνου συχνά συνδέονται με το οξειδωτικό στρες και τη χρόνια φλεγμονή.

Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι τα μούρα μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη διαφόρων τύπων καρκίνου μέσω της ικανότητάς τους να καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες και τη φλεγμονή. Έχει αποδειχθεί ότι οι φράουλες αναστέλλουν το σχηματισμό όγκων σε ζώα με καρκίνο του στόματος και σε καρκινικά κύτταρα ανθρώπινου ήπατος. Οι προστατευτικές επιδράσεις των φραουλών μπορεί να οφείλονται στο ελλαγικό οξύ και στις ελλαγιταννίνες, οι οποίες έχουν αποδειχθεί ότι αναστέλλουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να αντιμετωπίσετε τον πονοκέφαλο που σχετίζεται με την άσκηση

Το θαλασσινό νερό μπορεί να θεραπεύσει την ψυχή

Ποια άσκηση θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο καλό κάνουν τα ροδάκινα στην υγεία μας;

Ροδάκινα: Τα ροδάκινα είναι ένα είδος πυρηνόκαρπου, μαζί με τα δαμάσκηνα, τα βερίκοκα, τα κεράσια και τα νεκταρίνια. Όπως υποδηλώνει το όνομα, τα πυρηνόκαρπα έχουν ένα κεντρικό κουκούτσι που μοιάζει με κουκούτσι. Τα ροδάκινα έρχονται σε λευκές και κίτρινες ποικιλίες και προσφέρουν αρκετές διατροφικές απολαβές.

Γιατί μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων μπορεί να μην βοηθήσει όλους να χάσουν βάρος;

Διατροφή: Ενώ η κατανάλωση μιας δίαιτας χαμηλής σε θερμίδες βοηθά στην απώλεια αυτών των επιπλέον κιλών, μπορεί να μην βοηθήσει τα άτομα με παχυσαρκία που αντιμετωπίζεται δύσκολα να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν

5 οφέλη υγείας για το πεπόνι

Πεπόνι: Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το πεπόνι έχει μια ήπια υδαρή και ζαχαρώδη γεύση και είναι γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, διαιτητικές ίνες, υδατάνθρακες, ηλεκτρολύτες και καροτενοειδή.

4 Σνακ για απώλεια βάρους

Διατροφή: Τα υγιεινά σνακ για απώλεια βάρους είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ισορροπημένα.