Διατροφή

Διατροφή : Συμβουλές για υγιή μελλοντικό οργανισμό

Διατροφή : Συμβουλές για υγιή μελλοντικό οργανισμό

Διατροφή : Μάθετε πώς να ελέγχετε τις παρορμήσεις σας και να καθυστερείτε την ικανοποίηση για να λαμβάνετε υγιείς αποφάσεις, να αποφεύγετε τους πειρασμούς και να επιλέξετε μεγαλύτερα, μακροπρόθεσμα οφέλη έναντι μικρών, άμεσων ανταμοιβών.

Σε, αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε συμβουλές για να καταφέρετε να τρέφεστε σωστά και να δημιουργείτε υγιεινές επιλογές που θα σας επιτρέπουν να διατηρείτε το φυσιολογικό σας βάρος και κατ’ επέκτασιν την άψογη σιλουέτα σας. Παρακάτω ακολουθούν με πλήρη ανάλυση για να καταλάβετε και εσείς τι ακριβώς πρέπει να κάνετε.

Δημιουργήστε νέες διατροφικές συνήθειες

  • Ο σχηματισμός νέων συνηθειών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε αυτοέλεγχο και να ελαχιστοποιήσετε τις μελλοντικές εκπτώσεις. Ίσως είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο για έναν συνάδελφο να εμφανίζεται με ντόνατς κάθε πρωί και η γλυκιά γεύση της ζαχαρούχης ζύμης φαίνεται πολύ πιο ικανοποιητική από ό, τι οι πιο υγιείς εσείς που θα προκύψουν εάν ακολουθήσετε το σχέδιο διατροφής σας. Εάν έχετε τη συνήθεια να φτιάχνετε ένα νόστιμο smoothie κάθε πρωί, μπορείτε να ανταμείψετε τον εαυτό σας με μια γευστική απόλαυση και να αποφύγετε τα πόνους της πείνας. Η αλλαγή των συνηθειών σας μπορεί να αφαιρέσει εντελώς τη μελλοντική επιλογή έκπτωσης και να την αντικαταστήσει με μια αυτόματη ενέργεια.

Φάτε υγιεινά για να είστε καλά μελλοντικά

  • Μερικές φορές ξεχνάς ότι το μέλλον είσαι εσύ.  Αυτή η μελλοντιή εικόνα του εαυτού μας φαίνεται πολύ μακρινοί , και δεν είμαστε πρόθυμοι για την ιδέα της ώστε να αρχίσουμ από τώρα να τρεφόμαστε σωστά. Γι αυτό τον λόγο ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει να αρχίσουμε να τρεφόμαστε σωστά και ούτε μας νοιάζει να χάσουμε κάποια κιλά. Η έρευνα δείχνει ότι όταν θυμόμαστε το μέλλον θα είστε ακόμα εσείς, με λίγους τρόπους κάτω από τον χρονικό δρόμο, είναι πολύ πιο εύκολο να επιλέξετε την επιλογή που μας ωφελεί περισσότερο. Έτσι, οραματιστείτε το μέλλον που αντιμετωπίζετε με δύσκολες αποφάσεις και λάβετε την καλύτερη μακροπρόθεσμη απόφαση και για τους δύο.
  • Δεν είναι εύκολο να αλλάξετε την κατάσταση του νου σας και να επιλέξετε αυτό που θα μπορούσατε να έχετε αύριο αντί για αυτό που πραγματικά θέλετε σήμερα. Αλλά με τη σωστή κατάσταση του νου, οι επιλογές σας θα σας πλημμυρίσουν με μεγαλύτερα οφέλη από ποτέ.

Τώρα επιλέξτε το μέλλον σας, ώστε να είστε υγιείς για το καλό σας

Ακολουθεί βίντεο για υγιεινή διατροφή

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Προσδόκιμο ζωής : Ένας υγιής εγκέφαλος ενισχύει την μακροζωία

ΟΠΕΚΑ Κοινωνικός τουρισμός : Πληροφορίες-επισημάνσεις για επιχειρηματίες

Υπνική άπνοια : Κίνδυνος ανάπτυξης αρτηριακής πίεση στους έφηβους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αντιφλεγμονώδης διατροφή - ασπίδα για καρκίνο και διαβήτη

Αν υπάρχει ένας λόγος που οι λαοί της Μεσογείου ζουν περισσότερο και έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής, αυτός είναι η διατροφή - Το διατροφικό μοτίβο που ακολουθούν τους προσφέρει καλύτερη καρδιακή και εγκεφαλική υγεία και τους προστατεύει από αρκετές σοβαρές παθήσεις, μεταξύ των οποίων ο καρκίνος και ο διαβήτης τύπου 2

Tροφές πλούσιες σε νερό για είστε πάντα ενυδατωμένοι

Ενυδάτωση οργανισμού: Οι ειδικοί γενικά συνιστούν να πίνετε πολλά ποτήρια νερό την ημέρα για να καλύψετε τις ανάγκες ενυδάτωσης. Αλλά ενώ το πόσιμο νερό είναι πολύ σημαντικό, μπορείτε επίσης να το πάρετε από τα τρόφιμα. Υπάρχουν πολλές υγιεινές τροφές που μπορούν να συνεισφέρουν μεγάλη ποσότητα νερού στη διατροφή σας.

Ποιες τροφές συμβάλλουν στην πρόληψη της οστεοπόρωσης

Τα οστά είναι ένας ζωντανός ιστός που χτίζεται και αποδομείται καθημερινά στο σώμα μας. Για να υπάρξει ένα θετικό ισοζύγιο στο τέλος της ημέρας, πρέπει να υπερτερεί ο σχηματισμός νέου οστού από την αποδόμηση.

Πρωινό χωρίς πολλούς υδατάνθρακες: Γίνεται; (Keto friendly edition)

Keto πρωινό συνταγές: Ιδέες για εύκολα και γρήγορα πρωινά, τα οποία μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να σας γεμίσουν με κενές θερμίδες και υπερβολικούς υδατάνθρακες. Ενέργεια και γεύση για το πρωινό σας ξύπνημα!

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Στη νέα έρευνα σύμφωνα με τον Δρ Ζαχαρίου η ερευνητική ομάδα εστίασε σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά και όχι σε μια συγκεκριμένη διατροφή. Επρόκειτο για συστατικά που είτε συμβάλλουν στην αποβολή του πλεονάζοντος σιδήρου από τον εγκέφαλο είτε καταπολεμούν την επιβαρυντική του δράση.