Διατροφή

Διατροφή: Ποιες τροφές βελτιώνουν την υγεία μας;

Διατροφή: Ποιες τροφές βελτιώνουν την υγεία μας;

Διατροφή: Αν και δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο που να μπορεί να σταματήσει τη γήρανση, η κατανάλωση αντιγηραντικών τροφών μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το δέρμα σας νεανικό και λαμπερό.

Είναι υπέροχο να συναντάς κάποιον που έχει υπέροχο, λαμπερό δέρμα. Και τότε μια ερώτηση αναδύεται στο μυαλό μας “τι κάνουν για να αποκτήσουν τόσο υπέροχο, λαμπερό δέρμα;” Μια υγιεινή διατροφή οδηγεί σε υγιές δέρμα, οπότε αν θέλετε λαμπερό δέρμα, αυτό που τρώτε έχει μεγάλη σημασία. Καθώς μεγαλώνουμε, το δέρμα μας τείνει να χάνει την ελαστικότητά του, και γίνεται πιο λεπτό, με την εμφάνιση λεπτών γραμμών και ρυτίδων. Αν και δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο που να μπορεί να σταματήσει τη γήρανση, η κατανάλωση αντιγηραντικών τροφών μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το δέρμα σας νεανικό και λαμπερό.

8 Τροφές για να διατηρήσετε το δέρμα σας νέο και λαμπερό

1. Μύρτιλα. Τα βατόμουρα δεν έχουν απλώς νόστιμη γεύση, είναι καλά και για τη γενική υγεία. Τα βατόμουρα είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και κάλιο, τα οποία εμποδίζουν τη γήρανση. Τα μούρα θεωρούνται υπερτροφή και μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν στη διατροφή σας, μπορείτε να τα απολαύσετε σε σαλάτες, smoothies ή μόνα τους.

2. Πράσινο τσάι. Οι ελεύθερες ρίζες είναι γνωστό ότι καταστρέφουν τα κύτταρα σας και προκαλούν όλεθρο στο δέρμα σας. Το πράσινο τσάι είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών στο σώμα, αποτρέποντας έτσι διάφορα δερματικά προβλήματα. Αυτά τα αντιοξειδωτικά μειώνουν επίσης τον κίνδυνο πρόωρης γήρανσης, καρδιακών παθήσεων, νευρολογικών προβλημάτων και άλλων παθήσεων υγείας. Το πράσινο τσάι έχει πολυφαινόλες που προστατεύουν το δέρμα από περιβαλλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες και διατηρούν το δέρμα υγιές και αναζωογονημένο. Πολλοί άνθρωποι έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν προϊόντα περιποίησης δέρματος με εκχύλισμα πράσινου τσαγιού λόγω των αντιφλεγμονωδών, αντιγηραντικών και αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων του. Μπορείτε να πίνετε ένα έως δύο φλιτζάνια πράσινο τσάι κάθε μέρα για να αποφύγετε τα δερματικά προβλήματα.

3. Μαύρη σοκολάτα. Οι σοκολάτες σίγουρα καταπολεμούν το άγχος για όλους, αλλά τις περισσότερες φορές, μας λένε να μην τις παρακάνουμε λόγω των βλαβερών επιπτώσεών τους στον οργανισμό. Εδώ είναι υπέροχα νέα για όλους τους λάτρεις της σοκολάτας, η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας σε μικρή ποσότητα είναι καλό για την υγεία και το δέρμα σας. Η μαύρη σοκολάτα παρασκευάζεται με κόκκους κακάο που περιέχουν αντιοξειδωτικά και βοηθά στη μείωση της φλεγμονής στο σώμα. Οι κόκκοι κακάο έχουν επίσης αντιγηραντικά οφέλη και βοηθούν το δέρμα σας να παραμείνει ενυδατωμένο. Γεμάτη με μαγνήσιο, η μαύρη σοκολάτα μειώνει το στρες και βελτιώνει τον ύπνο, ο οποίος παίζει καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας του δέρματος. Έτσι, μπορείτε να έχετε μαύρη σοκολάτα για να αποκτήσετε λαμπερό δέρμα, αλλά μην το παρακάνετε, γιατί η υπερβολική ζάχαρη μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό στο δέρμα σας.

4. Καρπούζι. Αυτό το κόκκινο, ζουμερό, καλοκαιρινό φρούτο πρέπει να ενσωματωθεί στην αντιγηραντική διατροφή σας. Το καρπούζι περιέχει βιταμίνες Α, C και Ε, καθώς και αντιοξειδωτικά που ενισχύουν την υγεία του δέρματος. Είναι μια υπερτροφή που αποτελείται κατά 92% από νερό, επομένως διατηρεί επίσης το δέρμα ενυδατωμένο, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για να διατηρείται το δέρμα ζωντανό. Το καρπούζι είναι χωρίς αμφιβολία μια από τις καλύτερες αντιγηραντικές τροφές για το δέρμα σας.

5. Αβοκάντο. Τα υγιή λίπη είναι σημαντικά για καλή υγεία και υπέροχο δέρμα. Σύμφωνα με μια μελέτη, τα άτομα που ακολουθούν τακτικά μια διατροφή πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά έχουν μικρότερο κίνδυνο γήρανσης του δέρματος του προσώπου. Τα αβοκάντο έχουν υγιή λίπη που καθυστερούν τα πρόωρα σημάδια γήρανσης και διατηρούν το δέρμα νεανικό. Εκτός από αυτό, το αβοκάντο έχει ενώσεις ζεαξανθίνη και λουτεΐνη που κρατά τα μάτια σας υγιή. Τα αβοκάντο είναι πυκνά θρεπτικά και μπορούν να προστεθούν σε σάντουιτς, smoothies και σαλάτες.

6. Σπόροι λιναριού. Πρέπει να χρησιμοποιείτε λιναρόσπορους για το δέρμα καθώς έχει διάφορα οφέλη. Οι λιναρόσποροι περιέχουν λιγνάνες που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και προστατεύουν το δέρμα από περιβαλλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες. Οι λιναρόσποροι είναι μια πλούσια πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που βοηθούν το δέρμα να διατηρείται ενυδατωμένο και απαλό. Μπορείτε να προσθέσετε λιναρόσπορο στα δημητριακά σας, να τον πασπαλίσετε στα smoothies ή τις σαλάτες σας ή να τον πάρετε ολόκληρο.

7. Ντομάτες. Αυτό το κόκκινο, χαριτωμένο, νόστιμο φαγητό έχει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων για το δέρμα και τη γενική υγεία. Περιέχει λυκοπένιο, ένα είδος καροτενοειδούς που προστατεύει το δέρμα από την υπεριώδη ακτινοβολία. Οι ντομάτες είναι επίσης μια πλούσια πηγή βιταμινών C και E, που καθυστερούν τα σημάδια γήρανσης και μειώνουν την εμφάνιση των ρυτίδων. Η τοπική εφαρμογή της ντομάτας στο δέρμα είναι γνωστό ότι κάνει το δέρμα απαλό, λείο και ζωντανό. Επιπλέον, αποτελούν μια ιδιαίτερα θρεπτική τροφή για την υγεία της καρδιάς και προλαμβάνουν διάφορα προβλήματα υγείας. Έτσι, προσθέστε ντομάτες στη διατροφή σας και αποχαιρετήστε τα δερματικά σας προβλήματα.

8. Καρύδια. Η κατανάλωση μιας διατροφής πλούσιας σε ξηρούς καρπούς και σπόρους είναι πολύ ευεργετική για την υγεία όλων. Εκτός από υπερτροφή για τον εγκέφαλο, είναι εξαιρετική και για το δέρμα σας. Τα καρύδια είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά και ωμέγα-3 λιπαρά που καταπολεμούν τις φλεγμονές και ενισχύουν την υγεία του δέρματος. Είναι σημαντικό να έχουμε καλή υγεία του εντέρου για υγιές δέρμα και τα καρύδια είναι εξαιρετική τροφή για το έντερο. Έτσι, τσιμπήστε καρύδια και ζήστε μια υγιή και ευτυχισμένη ζωή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δημιουργήστε ένα ζεστό ρωσικό πιάτο με μανιτάρια!

Τι πρέπει να τρώμε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Ποια είναι τα οφέλη που μας προσφέρει η κατανάλωση πιπεριών;

Είναι το θαλασσινό αλάτι πιο υγιεινό από το κανονικό αλάτι;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι πρέπει να τρώτε όταν κάνετε winter sports;

Διατροφή: Ακολουθούν μερικές στρατηγικές για να βελτιστοποιήσετε τη διατροφή σας και να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χειμώνα!

Η κατανάλωση ψαριών προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία μας

Ψάρια: Η βιταμίνη D είναι μια θρεπτική ουσία που λειτουργεί σαν στεροειδής ορμόνη στο σώμα, ενώ τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ζωτικής σημασίας για τη βέλτιστη λειτουργία του σώματος και του εγκεφάλου και συνδέονται στενά με τον μειωμένο κίνδυνο πολλών ασθενειών.

Πώς μπορούμε να μαγειρέψουμε τα μανιτάρια;

Μανιτάρια: Τα μανιτάρια είναι το καρποφόρο σώμα ενός μύκητα που ως επί το πλείστον ζει κάτω από το έδαφος ως ένα πολύπλοκο δίκτυο «ριζών» που ονομάζεται μυκήλιο.