Διατροφή

Διατροφή : Κατάλληλα τρόφιμα για πριν τον ύπνο

Διατροφή : Κατάλληλα τρόφιμα για πριν τον ύπνο

Διατροφή : Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τις κατάλληλες τροφές για μετά τον ύπνο.

Ο καλός ύπνος είναι απίστευτα σημαντικός για τη γενική υγεία σας. Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών, να διατηρήσει τον εγκέφαλό σας υγιή και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα .

 Αμύγδαλα
  • Τα αμύγδαλα είναι ένας τύπος δέντρου με πολλά οφέλη για την υγεία .
  • Είναι μια εξαιρετική πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών, καθώς 1 ουγγιά (28 γραμμάρια) των ξηρών καβουρδισμένων ξηρών καρπών περιέχει 18% των ημερήσιων αναγκών ενός ενήλικα για φωσφόρο και 23% για τη ριβοφλαβίνη .
  • Μια ουγγιά παρέχει επίσης το 25% των ημερήσιων αναγκών σε μαγγάνιο για τους άνδρες και το 31% των ημερήσιων αναγκών σε μαγγάνιο για τις γυναίκες .
  • Η τακτική κατανάλωση αμυγδάλων έχει συσχετιστεί με χαμηλότερους κινδύνους από μερικές χρόνιες ασθένειες, όπως ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις. Αυτό αποδίδεται στα υγιή μονοακόρεστα λιπαρά, τις φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά τους.
  • Τα αντιοξειδωτικά μπορεί να προστατεύσουν τα κύτταρά σας από επιβλαβείς φλεγμονές που μπορεί να οδηγήσουν σε αυτές τις χρόνιες ασθένειες .

 Τουρκία

  • Η Τουρκία είναι νόστιμη και θρεπτική.
  • Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες , με ψητή γαλοπούλα που παρέχει σχεδόν 8 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά ουγγιά (28 γραμμάρια). Η πρωτεΐνη είναι σημαντική για τη διατήρηση των μυών σας δυνατούς και τη ρύθμιση της όρεξής σας .
  • Ηγαλοπούλα είναι μια μέτρια πηγή λίγων βιταμινών και μετάλλων, όπως η ριβοφλαβίνη και ο φώσφορος. Είναι μια εξαιρετική πηγή σεληνίου , με μια μερίδα 3 ουγκιών να παρέχει το 56% της Ημερήσιας Αξίας (DV) .
Τσάι χαμομηλιού
  • Το τσάι χαμομηλιού είναι ένα δημοφιλές τσάι από βότανα που μπορεί να προσφέρει μια ποικιλία από οφέλη για την υγεία .
  • Είναι πολύ γνωστό για τις φλαβόνες του . Οι φλαβόνες είναι μια κατηγορία αντιοξειδωτικών που μειώνουν τη φλεγμονή που συχνά οδηγεί σε χρόνιες ασθένειες, όπως ο καρκίνος και οι καρδιακές παθήσεις .
  • Υπάρχουν επίσης ορισμένες ενδείξεις ότι η κατανάλωση τσαγιού χαμομηλιού μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, να μειώσει το άγχος και την κατάθλιψη και να βελτιώσει την υγεία του δέρματος. Επιπλέον, το τσάι χαμομηλιού έχει μερικές μοναδικές ιδιότητες που μπορεί να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου .
Ακολουθεί βίντεο για υγιεινή διατροφή

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Τα καλύτερα τρόφιμα για να τρώτε όταν είστε άρρωστοι

Mπρόκολο: To superfood με αντικαρκινικές ιδιότητες και οφέλη για την οστεϊκή υγεία

Διατροφή : Δείτε ποια ψάρια μπορείτε να καταναλώνεται καθημερινά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αντιφλεγμονώδης διατροφή - ασπίδα για καρκίνο και διαβήτη

Αν υπάρχει ένας λόγος που οι λαοί της Μεσογείου ζουν περισσότερο και έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής, αυτός είναι η διατροφή - Το διατροφικό μοτίβο που ακολουθούν τους προσφέρει καλύτερη καρδιακή και εγκεφαλική υγεία και τους προστατεύει από αρκετές σοβαρές παθήσεις, μεταξύ των οποίων ο καρκίνος και ο διαβήτης τύπου 2

Tροφές πλούσιες σε νερό για είστε πάντα ενυδατωμένοι

Ενυδάτωση οργανισμού: Οι ειδικοί γενικά συνιστούν να πίνετε πολλά ποτήρια νερό την ημέρα για να καλύψετε τις ανάγκες ενυδάτωσης. Αλλά ενώ το πόσιμο νερό είναι πολύ σημαντικό, μπορείτε επίσης να το πάρετε από τα τρόφιμα. Υπάρχουν πολλές υγιεινές τροφές που μπορούν να συνεισφέρουν μεγάλη ποσότητα νερού στη διατροφή σας.

Ποιες τροφές συμβάλλουν στην πρόληψη της οστεοπόρωσης

Τα οστά είναι ένας ζωντανός ιστός που χτίζεται και αποδομείται καθημερινά στο σώμα μας. Για να υπάρξει ένα θετικό ισοζύγιο στο τέλος της ημέρας, πρέπει να υπερτερεί ο σχηματισμός νέου οστού από την αποδόμηση.

Πρωινό χωρίς πολλούς υδατάνθρακες: Γίνεται; (Keto friendly edition)

Keto πρωινό συνταγές: Ιδέες για εύκολα και γρήγορα πρωινά, τα οποία μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να σας γεμίσουν με κενές θερμίδες και υπερβολικούς υδατάνθρακες. Ενέργεια και γεύση για το πρωινό σας ξύπνημα!

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Στη νέα έρευνα σύμφωνα με τον Δρ Ζαχαρίου η ερευνητική ομάδα εστίασε σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά και όχι σε μια συγκεκριμένη διατροφή. Επρόκειτο για συστατικά που είτε συμβάλλουν στην αποβολή του πλεονάζοντος σιδήρου από τον εγκέφαλο είτε καταπολεμούν την επιβαρυντική του δράση.