Διατροφή

Διατροφή: Φτιάξτε το δικό σας smoothie εύκολα και γρήγορα!

Διατροφή: Φτιάξτε το δικό σας smoothie εύκολα και γρήγορα!

Διατροφή: Δείτε πόσα μπορεί να σας προσφέρει ένα smoothie και πόσο εύκολο είναι για να το φτιάξετε.

 Τα smoothies διευκολύνουν τη συσκευασία όλων των θρεπτικών συστατικών των αγαπημένων σας προϊόντων σε ένα πόσιμο φλιτζάνι το οποίο είναι υπέροχο όταν βρίσκεστε εν κινήσει ή όταν δεν έχετε χρόνο.

Πώς να φτιάξετε ένα Smoothie με φρούτα

Η παρασκευή ενός smoothie φρούτων είναι τόσο απλή όσο το να ρίξετε τα συστατικά σε ένα μπλέντερ και να το αφήσετε να σκιστεί, αλλά θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρετε κάθε φορά, οπότε ακολουθεί η ακριβής διαδικασία μας:

  1. Προσθέστε υγρό στο μπλέντερ σας. Συνήθως χρησιμοποιώ γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο είδος γάλακτος, χυμό φρούτων ή ακόμα και μόνο νερό.
  2. Προσθέστε σε τυχόν ινώδεις τροφές. Εάν προσθέτετε σπανάκι ή άλλα χόρτα, αυτή είναι η ώρα να τα ρίξετε.
  3. Προσθέστε τα κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά σας. Μου αρέσει να έχω τουλάχιστον κατεψυγμένες μπανάνες και κατεψυγμένες φράουλες στο χέρι για την παρασκευή smoothie. Κάθε κατεψυγμένο φρούτο λειτουργεί!
  4. Προσθέστε φρέσκα φρούτα ή λαχανικά που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Εδώ θα ρίξετε φρέσκες φράουλες ή ένα μισό αβοκάντο.
  5. Συμπληρώστε το με τα αγαπημένα σας διατροφικά μείγματα. Προσθέστε σκόνη πρωτεΐνης, κολλαγόνο, σπόρους chia, κουρκουμά – ό,τι θέλετε για να ενισχύσετε τη διατροφή του smoothie.

Πώς μπορώ να κάνω το smoothie μου πιο υγιεινό;

Οι παρακάτω συνταγές για smoothie είναι απλές, αλλά αν θέλετε να διευρύνετε τους ορίζοντές σας για smoothie, προχωρήστε! Ρίξτε σπόρους chia ή σκόνη πρωτεΐνης ή σπόρους κάνναβης ή λινάρι ή οτιδήποτε άλλο κάνει την καρδιά σας χαρούμενη.

Συνταγή Smoothie σοκολάτας με φυστικοβούτυρο

  • Κατεψυγμένη μπανάνα. Η μπανάνα προσθέτει μια γλυκιά κρεμώδη υφή και δροσίζει και πυκνώνει ένα smoothie, επομένως είναι ένα από τα αγαπημένα μου συστατικά smoothie για χρήση. Δίνει στο smoothie υπέροχη υφή!
  • Γάλα. Οποιοδήποτε μη ζαχαρούχο γάλα θα κάνει εδώ – κανονικό αγελαδινό γάλα, γάλα σόγιας, γάλα αμυγδάλου ή οποιοδήποτε άλλο γάλα ξηρών καρπών.
  • Κρεμώδες φυστικοβούτυρο. Δεν μπορείτε να έχετε ένα smoothie με φυστικοβούτυρο σοκολάτας χωρίς φυστικοβούτυρο! Επιπλέον, δίνει στο smoothie λίγο περισσότερη χορτότητα. Αν θέλετε να παίξετε λίγο με τη γεύση, θα λειτουργήσουν και άλλα είδη βουτύρου ξηρών καρπών.
  • Κακάο σε σκόνη. Θα θέλετε τα άγλυκα πράγματα εδώ, όχι το ζεστό μείγμα κακάο. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να κάνετε το smoothie σας όσο γλυκό ή όχι γλυκό θέλετε. Μπορείτε να ρυθμίσετε την ένταση της σοκολάτας αυτού του smoothie τροποποιώντας την ποσότητα σκόνης κακάο που προσθέτετε.
  • Μέλι ή σιρόπι σφενδάμου. Μπορεί να το χρειάζεστε ή να μην το χρειαστείτε—εξαρτάται από το πόσο γλυκιά ήταν η μπανάνα σας και πόσο γλυκά σας αρέσουν τα smoothies σας!
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορούμε να φάμε τηγανητό ψάρι ενώ κάνουμε δίαιτα;

Φτιάξτε μεσημεριανό σε 10 λεπτά!

Εύκολη και πεντανόστιμη καρυδόπιτα σφενδάμου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πείτε αντίο στη δυσκοιλιότητα με χουρμάδες

Χουρμάδες: Με την πλούσια περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες και σορβιτόλη, μπορούν να βοηθήσουν στην εύκολη κίνηση του εντέρου και στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος.

Βρώμη: Ένας φυσικός σύμμαχος για τον έλεγχο της όρεξης

Βρώμη: Η ενσωμάτωση της βρώμης στη διατροφή σας μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη, βοηθώντας σας να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο διάστημα και να διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά το βάρος σας.

Δείκτης κορεσμού: Αίσθημα πληρότητας και λιγότερες θερμίδες

Δείκτης κορεσμού: Επιλέγοντας τρόφιμα με υψηλό δείκτη κορεσμού, μπορείτε να αισθανθείτε πιο χορτάτοι και ικανοποιημένοι για μεγαλύτερο διάστημα, να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων και να βελτιώσετε τη διατροφή σας.