Διατροφή

Διατροφή : Φρούτα χαμηλά σε ζάχαρη

Διατροφή : Φρούτα χαμηλά σε ζάχαρη

Διατροφή :  Όλα τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη, αν και ορισμένες ποικιλίες έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα από άλλες.

Οι άνθρωποι που θέλουν να ελέγξουν την πρόσληψη ζάχαρης συχνά θα σταματήσουν ή θα μειώσουν την κατανάλωση ανθρακούχων ποτών, σοκολάτας ή καραμελών, αλλά μπορεί να μην σκέφτονται τα φρούτα. Φυσικά, τα φρούτα είναι ένας υγιεινός τρόπος για να καλύψετε ένα γλυκό δόντι και να προσθέσετε θρεπτικά συστατικά στη διατροφή, αλλά ορισμένα φρούτα, όπως οι μπανάνες και τα μάνγκο , έχουν υψηλότερη ποσότητα ζάχαρης από πολλά άλλα.

Φρούτα χαμηλά σε ζάχαρη

 Φράουλες

  • Οι φράουλες, όπως και πολλά άλλα μούρα, έχουν συχνά υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και περιέχουν πολύ λίγη ζάχαρη.
  • Υπάρχουν μόνο περίπου 8 γραμμάρια ζάχαρης σε οκτώ μεσαίου μεγέθους φράουλες. Είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης C.

Ροδάκινα

  • Αν και έχουν γλυκιά γεύση, ένα μεσαίου μεγέθους ροδάκινο περιέχει μόνο περίπου 13 g ζάχαρης.

Βατόμουρα

  • Μερικά φρούτα έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε σάκχαρα από άλλα και πολλά μούρα περιέχουν πολύ λίγη ζάχαρη.
    Όπως και οι φράουλες, αυτά τα μούρα επίσης περιέχουν μεταξύ 4 και 5 g ζάχαρης, 5,3 g ινών και 1,39 g πρωτεΐνης ανά 100 g
    Είναι  καλή πηγή αντιοξειδωτικών .

    Λεμόνια και λάιμ

     

  • Πολλοί άνθρωποι θα μαζέψουν λεμόνι ή ασβέστη για φαγητό ως σνακ. Ωστόσο, με όχι περισσότερο από 2 g ζάχαρης  ανά φρούτο και υψηλά επίπεδα βιταμίνης C, αυτά είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη διατροφή ενός ατόμου.
  • Οι άνθρωποι μπορούν να συμπιέσουν ένα λεμόνι ή ασβέστη σε ανθρακούχο νερό για να αντικαταστήσουν άλλα ζαχαρούχα ανθρακούχα ποτά ή ακόμα και να πιέσουν το χυμό λεμονιού πάνω από μια σαλάτα αντί να χρησιμοποιήσουν μια σάλτσα σαλάτας.

Πεπόνι μελιτώματος

  • Ένα δημοφιλές καλοκαιρινό σνακ, περιέχει μια φέτα πεπόνι μελιτώματος περίπου 11 γραμμάρια εύπεπτης ζάχαρης.
  • Το πεπόνι μελιού περιέχει επίσης κάλιο , βιταμίνη C και σίδηρο.

 Πορτοκάλια

  • Ένα μεσαίου μεγέθους πορτοκάλι έχει περίπου 14 g εύπεπτης ζάχαρης και είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C.
  • Ο χυμός πορτοκαλιού και όλοι οι άλλοι χυμοί φρούτων που αγοράζονται από το σούπερ μάρκετ ενδέχεται να περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα.

Ακολουθεί βίντεο με υγιή φρούτα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ροδάκινα : Τα οφέλη τους στον οργανισμό

Αναιμία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Σχιζοφρένεια : Συμπτώματα να τα αναγνωρίσετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τηγανητό κοτόπουλο με μέλι

Πρωτεΐνη: Αυτά τα μπούτια κοτόπουλου είναι τραγανά εξωτερικά, απίστευτα τρυφερά και ζουμερά στο εσωτερικό και αλεσμένα με γευστικό γλυκό και πικάντικο ζεστό μέλι!

Φτιάξτε το δικό σας Mojito φράουλα

Cocktails: Αν δε γνωρίσετε τι να κεράσετε τους καλεσμένους σας στο πάρτι σας, δημιουργήστε ένα από τα πιο δροσιστικά cocktails, Mojito φράουλα.

Κάνει καλό η καφεΐνη στην εγκυμοσύνη;

Εγκυμοσύνη καφές: Οι ερευνητές ήθελαν να ανακαλύψουν εάν η κατανάλωση καφεΐνης προκαλεί συγκεκριμένα κακά αποτελέσματα εγκυμοσύνης. Εξέτασαν συγκεκριμένα τη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης καφέ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ετοιμάζουμε σολομό για το σημερινό τραπέζι!

Ψάρι: Δοκιμάστε αυτό το υγιεινό δείπνο με noodles ολικής αλέσεως, πιπεριές, πράσα και σπανάκι και φιλέτα σολομού πλούσια σε ωμέγα-3. Είναι έτοιμο σε λιγότερο από 25 λεπτά.