Διατροφή

Διατροφή : Φρούτα χαμηλά σε ζάχαρη

Διατροφή : Φρούτα χαμηλά σε ζάχαρη

Διατροφή :  Όλα τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη, αν και ορισμένες ποικιλίες έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα από άλλες.

ADMAN

Οι άνθρωποι που θέλουν να ελέγξουν την πρόσληψη ζάχαρης συχνά θα σταματήσουν ή θα μειώσουν την κατανάλωση ανθρακούχων ποτών, σοκολάτας ή καραμελών, αλλά μπορεί να μην σκέφτονται τα φρούτα. Φυσικά, τα φρούτα είναι ένας υγιεινός τρόπος για να καλύψετε ένα γλυκό δόντι και να προσθέσετε θρεπτικά συστατικά στη διατροφή, αλλά ορισμένα φρούτα, όπως οι μπανάνες και τα μάνγκο , έχουν υψηλότερη ποσότητα ζάχαρης από πολλά άλλα.

Φρούτα χαμηλά σε ζάχαρη

 Φράουλες

  • Οι φράουλες, όπως και πολλά άλλα μούρα, έχουν συχνά υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και περιέχουν πολύ λίγη ζάχαρη.
  • Υπάρχουν μόνο περίπου 8 γραμμάρια ζάχαρης σε οκτώ μεσαίου μεγέθους φράουλες. Είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης C.

Ροδάκινα

  • Αν και έχουν γλυκιά γεύση, ένα μεσαίου μεγέθους ροδάκινο περιέχει μόνο περίπου 13 g ζάχαρης.

Βατόμουρα

  • Μερικά φρούτα έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε σάκχαρα από άλλα και πολλά μούρα περιέχουν πολύ λίγη ζάχαρη.
    Όπως και οι φράουλες, αυτά τα μούρα επίσης περιέχουν μεταξύ 4 και 5 g ζάχαρης, 5,3 g ινών και 1,39 g πρωτεΐνης ανά 100 g
    Είναι  καλή πηγή αντιοξειδωτικών .

    Λεμόνια και λάιμ

     

  • Πολλοί άνθρωποι θα μαζέψουν λεμόνι ή ασβέστη για φαγητό ως σνακ. Ωστόσο, με όχι περισσότερο από 2 g ζάχαρης  ανά φρούτο και υψηλά επίπεδα βιταμίνης C, αυτά είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη διατροφή ενός ατόμου.
  • Οι άνθρωποι μπορούν να συμπιέσουν ένα λεμόνι ή ασβέστη σε ανθρακούχο νερό για να αντικαταστήσουν άλλα ζαχαρούχα ανθρακούχα ποτά ή ακόμα και να πιέσουν το χυμό λεμονιού πάνω από μια σαλάτα αντί να χρησιμοποιήσουν μια σάλτσα σαλάτας.

Πεπόνι μελιτώματος

  • Ένα δημοφιλές καλοκαιρινό σνακ, περιέχει μια φέτα πεπόνι μελιτώματος περίπου 11 γραμμάρια εύπεπτης ζάχαρης.
  • Το πεπόνι μελιού περιέχει επίσης κάλιο , βιταμίνη C και σίδηρο.

 Πορτοκάλια

  • Ένα μεσαίου μεγέθους πορτοκάλι έχει περίπου 14 g εύπεπτης ζάχαρης και είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C.
  • Ο χυμός πορτοκαλιού και όλοι οι άλλοι χυμοί φρούτων που αγοράζονται από το σούπερ μάρκετ ενδέχεται να περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα.

Ακολουθεί βίντεο με υγιή φρούτα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ροδάκινα : Τα οφέλη τους στον οργανισμό

Αναιμία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Σχιζοφρένεια : Συμπτώματα να τα αναγνωρίσετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι τροφές που αυξάνουν τα επίπεδα κερατίνης

Διατροφή: Θέλετε υγιή, δυνατά, μεταξένια και λαμπερά μαλλιά; Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε τις καλύτερες τροφές πλούσιες σε κερατίνη στη διατροφή σας για να ενισχύσετε φυσικά τα επίπεδα κερατίνης στο σώμα.

5 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του θυρεοειδούς.

Θυρεοειδής διατροφή: Η κατανάλωση των τροφών δεν θα βελτιώσει μαγικά την υγεία του θυρεοειδούς σας από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως το θρεπτικό τους προφίλ βοηθά τον θυρεοειδή σας να λειτουργεί σωστά.

Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό.

Εντάξτε το κρεμμύδι στην διατροφή σας και δείτε διαφορά στο σώμα σας

Διατροφή: Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που περιέχουν τα κρεμμύδια κάνουν την κατανάλωση κρεμμυδιών εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς σας. Και όχι μόνο αυτό, αλλά είναι και εξαιρετικά θρεπτικά και νόστιμα!

Η παράλειψη γευμάτων προκαλεί αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία μας

Διατροφή: Η παράλειψη γευμάτων συνήθως σημαίνει την πρόσληψη μεγαλύτερου ενεργειακού φορτίου ταυτόχρονα, το οποίο μπορεί να επιδεινώσει το βάρος της ρύθμισης του μεταβολισμού της γλυκόζης και να οδηγήσει σε επακόλουθη μεταβολική επιδείνωση.