Διατροφή

Τρόφιμα : Διαχειριστείτε το άγχος μέσω της διατροφής

Τρόφιμα : Διαχειριστείτε το άγχος μέσω της διατροφής

Τρόφιμα : Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τροφές που θα σας βοηθήσουνε να διαχειριστείτε το άγχος σας.

Το άγχος είναι μια από τις πιο διαδεδομένες συνθήκες ψυχικής υγείας, επηρεάζοντας περίπου το 7,6 τοις εκατό του παγκόσμιου πληθυσμού. Είναι ένας όρος ομπρέλας που χρησιμοποιείται για να περιγράψει διάφορες διαταραχές – όπως γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, κοινωνικό άγχος και φοβίες – και γενικά χαρακτηρίζεται από συνεχή συναισθήματα έντασης, ανησυχίας και νευρικότητας που μπορούν να επηρεάσουν την καθημερινή ζωή.

Σολομός

  • Ο σολομός μπορεί να είναι ευεργετικός για τη μείωση του άγχους.
  • Περιέχει θρεπτικά συστατικά που προάγουν την υγεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης D και των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων εικοσαπεντανοϊκό οξύ .Αυτά τα θρεπτικά συστατικά μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση των νευροδιαβιβαστών ντοπαμίνης και σεροτονίνης, τα οποία μπορούν να έχουν χαλαρωτικές και χαλαρωτικές ιδιότητες .
  • Η βιταμίνη D έχει επίσης μελετηθεί για τα θετικά αποτελέσματα στη μείωση του άγχους και των καταθλιπτικών συμπτωμάτων. Μια μετα-ανάλυση του 2020 έδειξε ότι η συμπλήρωση βιταμίνης D συσχετίστηκε με χαμηλότερα ποσοστά αρνητικών διαταραχών της διάθεσης .
Χαμομήλι
  • Το χαμομήλι είναι ένα βότανο που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους.
  • Περιέχει τόσο αντιοξειδωτικές όσο και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής που σχετίζεται με το άγχος .
  • Αν και οι μηχανισμοί δεν είναι σαφείς, το χαμομήλι πιστεύεται ότι βοηθά στη ρύθμιση των νευροδιαβιβαστών που σχετίζονται με τη διάθεση όπως η σεροτονίνη, η ντοπαμίνη και το γάμμα-αμινοβουτυρικό οξύ.
  • Ενώ αυτά τα αποτελέσματα είναι πολλά υποσχόμενα, οι περισσότερες μελέτες έχουν διεξαχθεί για εκχύλισμα χαμομηλιού. Απαιτείται περισσότερη έρευνα για την αξιολόγηση των αντι-άγχους επιδράσεων του τσαγιού χαμομηλιού, το οποίο καταναλώνεται συνήθως.

  • Η ενσωμάτωση κάποιας μαύρης σοκολάτας στη διατροφή σας μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη για τη μείωση του άγχους.
  • Η μαύρη σοκολάτα περιέχει φλαβονόλες, όπως η επικατεχίνη και η κατεχίνη, οι οποίες είναι φυτικές ενώσεις που δρουν ως αντιοξειδωτικά.
  • Αυτά τα φαινόμενα μπορεί να σας επιτρέψουν να προσαρμοστείτε καλύτερα στις αγχωτικές καταστάσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε άγχος και άλλες διαταραχές της διάθεσης.
  • Ο ρόλος της μαύρης σοκολάτας στην υγεία του εγκεφάλου μπορεί απλώς να οφείλεται στη γεύση της, η οποία μπορεί να είναι παρηγορητική για όσους έχουν διαταραχές της διάθεσης .

Ακολουθεί βίντεο για την διατροφή

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ενδομητρίωση : Συμβουλές για καλή σεξουαλική ζωή

Πέντε σημάδια ότι η προπόνησή σας είναι αποτελεσματική

Όνειρα : Οιωνοί του μέλλοντος η απόδοση στρεσιογόνων καταστάσεων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αλμυρή πίτα για μικρούς και μεγάλους

Χτυπάμε όλα μαζί τα υλικά του χυλού για να ενωθούν. Περιχύνουμε την πίτα και την αφήνουμε να σταθεί μισή ώρα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 C στις αντιστάσεις, μέχρι να ροδίσει, περίπου μια ώρα.

Μάθετε τα πάντα για το Αγγούρι

Για εμάς του Έλληνες το αγγούρι θα έλεγα πως έχει συνδεθεί άρρηκτα τόσο με μια δροσερή χωριάτικη σαλάτα αλλά και με ένα πικάντικο τζατζίκι που συνοδεύει αρκετές διατροφικές λιχουδιές! Ποια είναι όμως η ιστορία αυτού του τόσο διαδεδομένου τροφίμου και ποια τα οφέλη του για την υγεία μας; Το αγγούρι ανήκει στην οικογένεια των κολοκυνθοειδών […]

Υγιεινή διατροφή : Τα οφέλη της στον οργανισμό

Υγιεινή διατροφή :Μια υγιεινή διατροφή περιλαμβάνει συνήθως τρόφιμα με πυκνά θρεπτικά συστατικά από όλες τις μεγάλες ομάδες τροφίμων, όπως άπαχες πρωτεΐνες, δημητριακά ολικής αλέσεως, υγιεινά λίπη και φρούτα και λαχανικά πολλών χρωμάτων.

Οι φακές είναι απαραίτητο συστατικό για μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή

Φακές: Πέρα από την υψηλή της περιεκτικότητα σε σίδηρο, μια από τις πλέον περιώνυμες ιδιότητες της φακής, το τρόφιμο με τη χαμηλή θερμιδική αξία (μόλις 230 θερμίδες ανά μερίδα) απαριθμεί σημαντικά θρεπτικά στοιχεία για την καλή υγεία των οστών, τη χοληστερόλη αλλά και τη μακροζωία.

Τα οφέλη των βερίκοκων στην υγεία

Βερίκοκο: Πεντανόστιμα, θρεπτικά και εξαιρετικά ευεργετικά για την υγεία είναι τα βερίκοκα, αφού αποδεδειγμένα συμβάλουν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών, προωθούν την υγεία των ματιών και χαρίζουν νεανικό και φρέσκο δέρμα.