Διατροφή

Διατροφή : 2 + 1 τρόφιμα ολικής άλεσης

Διατροφή : 2 + 1 τρόφιμα ολικής άλεσης

Επειδή το καλοκαίρι είναι εδώ και επειδή όλοι μας αρχίζουμε να προσέχουμε αρκετά την διατροφή μας προκειμένου να μπούμε στα αγαπημένα μας μαγιό αλλά και να κυκλοφορούμε με το τέλειο σώμα στις παραλίες, προσπαθούμε να τρεφόμαστε υγιεινά. Γι αυτό και εμείς σου προτείνουμε προιόντα ολικής άλεσεως.

 

Βρώμη

  • Η βρώμη είναι από τα πιο υγιεινά δημητριακά ολικής αλέσεως που μπορείτε να φάτε.
  • Είναι γεμάτη με βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.
  • Ηβρώμη είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ειδικά αβενανθραμίδη. Αυτό το αντιοξειδωτικό έχει συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.Η βρώμη είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή β-γλυκανών, ένα είδος διαλυτών ινών που βοηθά στην πέψη και την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών. Μια ανάλυση 28 μελετών ανακάλυψε ότι οι δίαιτες πλούσιες σε β-γλυκάνες μπορούν να μειώσουν την «κακή» LDL χοληστερόλη και την ολική χοληστερόλη .
Ολόκληρος ο σίτος
  •  Ο σίτος είναι ένας δημοφιλής και εξαιρετικά ευέλικτος σπόρος δημητριακών.
  • Είναι βασικό συστατικό σε ψημένα προϊόντα, ζυμαρικά, ζυμαρικά, κουσκούς , πλιγούρι και σιμιγδάλι.
  •  Είναι επίσης εξαιρετικά αμφιλεγόμενο λόγω της περιεκτικότητάς του σε γλουτένη. Η γλουτένη είναι μια πρωτεΐνη που μπορεί να προκαλέσει επιβλαβή ανοσοαπόκριση σε ορισμένα άτομα.

Ολικής αλέσεως σίκαλης

  • Είναι πιο θρεπτικό από το σιτάρι και περιέχει περισσότερα μέταλλα με λιγότερους υδατάνθρακες. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο το ψωμί σίκαλης δεν αυξάνει το σάκχαρο στο αίμα όσο το σιτάρι .
  •  Το αλεύρι σίκαλης έχει απίστευτα υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες – μια μερίδα 3,5 ουγκιών (100 γραμμάρια) αλεύρι σίκαλης παρέχει 22,6 γραμμάρια ινών , που είναι το 90% της ημερήσιας αξίας των ενηλίκων.
  • Οι φυτικές ίνες μπορούν να επιβραδύνουν την απορρόφηση των υδατανθράκων στο έντερο σας, προκαλώντας μια αργή αλλά σταθερή αύξηση των σακχάρων στο αίμα, αντί των αιχμών .
  • Τόσο οι ελαφριές όσο και οι μεσαίες ποικιλίες είναι συνήθως πιο εκλεπτυσμένες και δεν θεωρούνται ολικής αλέσεως, ενώ το αλεύρι σκούρου σίκαλης, το σιμιγδάλια σίκαλης και το αλεύρι από νότες πιπεριού είναι πιο πιθανό να είναι ολικής αλέσεως.

Ακολουθεί βίντεο για τα προιόντα ολικής άλεσης

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σεξουαλική ζωή : Απογειώστε το συνδέοντας την πράξη με το μυαλό και το σώμα

Αυτοφροντίδα : Τονώστε την αυτοπεποίθηση σας

Τσάκρα : Ενεργοποιήστε την εσωτερική σας ενέργεια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το άμυλο και γιατί είναι αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής

Άμυλο: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι η κύρια πηγή υδατανθράκων για τους περισσότερους ανθρώπους. Παίζουν καθοριστικό ρόλο σε μια θρεπτική, καλά ισορροπημένη διατροφή, καθώς παρέχουν στον οργανισμό γλυκόζη, η οποία είναι η κύρια πηγή ενέργειας για κάθε κύτταρο. Παρέχουν επίσης μια σειρά από βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Σοκολατόπιτα με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Σοκολατόπιτα μπανάνα: Ποιος δε λατρεύει ένα πλούσιο γλυκό με σοκολάτα και μπανάνα; Με τον συνδυασμό του φυστικοβούτυρου, το γευστικό αποτέλεσμα πραγματικά απογειώνεται.

Βελγικό μοσχάρι Carbonnade με μπύρα

Μοσχάρι Carbonnade a la Flamande: Ταξιδεύουμε στο Βέλγιο και δοκιμάζουμε το εμβληματικό μοσχάρι carbonnade, παραδοσιακά μαγειρεμένο με τοπική μπύρα.

Τα προτερήματα της πρωτεΐνης στο πρωινό σας

Πρωινό πρωτεΐνη: Επιβραδύνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων και ενισχύοντας το αίσθημα του κορεσμού, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη στα πλαίσια ενός υγιεινού πρωινού.