Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Διατοφή: Συμβουλές για υγιή οργανισμό

Διατοφή: Συμβουλές για υγιή οργανισμό

Διατοφή: Η παραγωγή τροφίμων συμβάλλει σημαντικά στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και θέτει τεράστια ζήτηση στους φυσικούς πόρους της γης μας.

Χρησιμοποιήστε το πιάτο υγιεινής διατροφής ως οδηγό για τη δημιουργία υγιεινών, ισορροπημένων γευμάτων που είτε σερβίρονται στο τραπέζι είτε συσκευάζονται σε κουτί μεσημεριανού γεύματος .Ακριβώς όπως διαφορετικά τρόφιμα μπορούν να έχουν διαφορετικές επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία, έχουν επίσης διαφορετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.

Οικοδόμηση μιας Υγιεινής και Ισορροπημένης Διατροφής

Κάντε τα περισσότερα από τα γεύματά σας λαχανικά και φρούτα – ½ από το πιάτο σας.

  • Στοχεύστε στο χρώμα και την ποικιλία και θυμηθείτε ότι οι πατάτες δεν υπολογίζονται ως λαχανικά στο πιάτο υγιεινής διατροφής λόγω της αρνητικής τους επίδρασης στο σάκχαρο στο αίμα.

Πηγαίνετε για ολόκληρους κόκκους – ¼ από το πιάτο σας.

  • Ολόκληροι και άθικτοι κόκκοι – πλήρες σιτάρι, κριθάρι, μούρα σίτου, κινόα , βρώμη , καστανό ρύζι και τρόφιμα που παρασκευάζονται μαζί τους, όπως τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως – έχουν ηπιότερη επίδραση στο σάκχαρο του αίματος και την ινσουλίνη από το λευκό ψωμί, το άσπρο ρύζι και άλλα εκλεπτυσμένοι σπόροι.

Πρωτεϊνική ισχύς – ¼ της πλάκας σας.

  • Τα ψάρια, τα πουλερικά, τα φασόλια και οι ξηροί καρποί είναι όλες υγιείς, ευέλικτες πηγές πρωτεΐνης – μπορούν να αναμιχθούν σε σαλάτες και να συνδυαστούν καλά με λαχανικά σε ένα πιάτο. Περιορίστε το κόκκινο κρέας και αποφύγετε τα επεξεργασμένα κρέατα όπως μπέικον και λουκάνικο.

Υγιή φυτικά έλαια – με μέτρο.

  • Επιλέξτε υγιή φυτικά έλαια όπως ελαιόλαδο, κανόλα, σόγια, καλαμπόκι, ηλίανθο, φυστίκι και άλλα, και αποφύγετε μερικώς υδρογονωμένα έλαια, τα οποία περιέχουν ανθυγιεινά τρανς λιπαρά. Να θυμάστε ότι τα χαμηλά λιπαρά δεν σημαίνει «υγιή».

Πίνετε νερό, καφέ ή τσάι .

  • Περάστε τα ζαχαρούχα ποτά , περιορίστε το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα σε μία έως δύο μερίδες την ημέρα και περιορίστε το χυμό σε ένα μικρό ποτήρι την ημέρα.

Μείνετε δραστήριοι .

  • Η κόκκινη φιγούρα που διασχίζει την πλάκα του Healthy Eating Plate είναι μια υπενθύμιση ότι η παραμονή ενεργός είναι επίσης σημαντική στον έλεγχο του βάρους .

Εστιάστε στην ποιότητα της διατροφής

  • Ο τύπος υδατανθράκων στη διατροφή είναι πιο σημαντικός , επειδή ορισμένες πηγές υδατανθράκων -όπως τα λαχανικά (εκτός από τις πατάτες), τα φρούτα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα φασόλια -είναι πιο υγιή από άλλα.

Ακολουθεί βίντεο για υγιεινή διατροφή

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δυστροφία αμφλιστροειδούς : Χειρουργική επέμβαση γονιδιακής επεξεργασίας δίνει λύση

Αναστολές Μαίου : Δύο κριτήρια υπαγωγής επιχειρήσεων στα μέτρα

Άγριες μέλισσες επεισόδιο 144 :Δόμνα και Πηνελόπη συγκλονίζονται

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαγειρέψετε σαρδέλες;

Σαρδέλες μαγειρική: Το μαγείρεμα σαρδέλας είναι ένας απολαυστικός τρόπος για να απολαύσετε αυτό το πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά ψάρι, γνωστό για τα υψηλά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνη D και πρωτεΐνη.

Είναι καλό για την υγεία να καταναλώνουμε σπόρους από καρπούζι;

Σπόροι καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού είναι γεμάτοι οφέλη για την υγεία καθώς είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, μονοακόρεστων λιπαρών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C.

Είναι πραγματικά υγιεινή η βίγκαν διατροφή για το κατοικίδιό σας;

Vegan σκύλοι: Το πιο σημαντικό πράγμα για την υγεία του σκύλου είναι η δίαιτα να διαμορφώνεται σωστά, ώστε να καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, σύμφωνα με τεκμηριωμένες οδηγίες.

Γεμιστές μελιτζάνες: Μια γευστική μεσογειακή απόλαυση

Γεμιστές μελιτζάνες: Οι γεμιστές μελιτζάνες είναι ένας απολαυστικός συνδυασμός γεύσεων και υφών, προσφέροντας ένα υγιεινό και πλούσιο γεύμα που σίγουρα θα εντυπωσιάσει την οικογένεια και τους φίλους σας.

Αυγά: Σύμμαχος για την υγεία του θυρεοειδούς

Αυγά: Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε ιώδιο, σελήνιο, πρωτεΐνες και χολίνη, τα αυγά μπορούν να συμβάλουν στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα και στη γενική υγεία σας.

Close Icon