Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Carne Asada: Μια αυθεντική συνταγή που θα σας ταξιδέψει στο Μεξικό

Carne Asada: Μια αυθεντική συνταγή που θα σας ταξιδέψει στο Μεξικό

Carne Asada: Ένα γευστικό κομμάτι μοσχάρι που μπορείτε να φάτε με tacos, μπουρίτο ή οτιδήποτε άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Είναι τόσο καλό που τρώγεται συχνά σκέτο!

Η μαριναρισμένη μπριζόλα ψήνεται στην τελειότητα για την καλύτερη αυθεντική συνταγή Carne Asada. Αυτό το τρυφερό, ψητό κρέας είναι γεμάτο αυθεντική μεξικάνικη γεύση. Το Carne Asada έχει να κάνει με τη μαρινάδα. Παίρνετε ένα ωραίο κομμάτι μπριζόλα, το μαρινάρετε με μερικές υπέροχες γεύσεις και μετά πηγαίνετε στη σχάρα για ένα γευστικό κομμάτι μοσχάρι που μπορείτε να φάτε σκέτο, με tacos, μπουρίτο ή οτιδήποτε άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Είναι τόσο καλό που τρώγεται συχνά σκέτο.

Τι είδους κρέας χρησιμοποιείται για το Carne Asada;

Το Carne asada παρασκευάζεται παραδοσιακά χρησιμοποιώντας μπριζόλα. Πρέπει να μαγειρεύεται μόνο rare ή medium rare, διαφορετικά μπορεί να γίνει δυσάρεστα λαστιχωτό. Όταν κόβετε το κρέας σας, φροντίστε να κόβετε κόντρα. Είναι πολύ εύκολο να δείτε τις ίνες μέσα από το κρέας. Μην κόβετε παράλληλα με αυτές τις γραμμές, κόβετε πάντα κάθετα σε αυτές. Εάν δεν έχετε πρόσβαση σε υπαίθρια ψησταριά, μπορείτε πάντα να μαγειρέψετε το carne asada σας σε εσωτερικούς χώρους στην εστία. Μια εστία μαγειρέματος λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως μια σχάρα. Ζεσταίνουμε ένα μεγάλο βαρύ τηγάνι (κατά προτίμηση μαντέμι) σε δυνατή φωτιά. Μαγειρέψτε το κρέας για περίπου 5 έως 7 λεπτά ανά πλευρά ή μέχρι να επιτευχθεί το επιθυμητό επίπεδο μαγειρέματος.

Συμβουλές και tips

  • Η γραπτή συνταγή απαιτεί μαρινάρισμα σε πλαστική σακούλα. Μπορείτε επίσης να μαρινάρετε σε ένα μπολ. Απλώς βεβαιωθείτε ότι το κρέας είναι καλυμμένο.
  • Εάν δεν σας αρέσει ο κόλιανδρος, απλά παραλείψτε τον. Μην το αντικαταστήσετε με κάτι παρόμοιο, όπως ο μαϊντανός.
  • Όταν χρησιμοποιείτε εξωτερική σχάρα υγραερίου, θερμαίνετε τη σε υψηλή θερμοκρασία.
  • Ο χρόνος μαγειρέματος είναι μια εκτίμηση και εξαρτάται από το πάχος του κρέατός σας.
  • Χρησιμοποιήστε ένα θερμόμετρο κρέατος για ακρίβεια.

Οδηγίες παρασκευής

  • Σε μια επανασφραγιζόμενη σακούλα μεγέθους, συνδυάστε χυμό λάιμ, λιωμένο σκόρδο, χυμό πορτοκαλιού, κόλιαντρο, αλάτι, πιπέρι, φυτικό λάδι, jalapeno και ξύδι. Πιέστε το γύρω-γύρω για να ανακατευτεί.
  • Βάλτε ολόκληρη τη μπριζόλα στο πλάι στην επανασφραγιζόμενη σακούλα. Σφραγίστε τη σφιχτά.
  • Βεβαιωθείτε ότι όλο το κρέας είναι εκτεθειμένο στη μαρινάδα, σφίγγοντας τη σακούλα για να επικαλυφθεί. Αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 2 ώρες, ή όλη τη νύχτα.
  • Ζεσταίνουμε μια εξωτερική σχάρα σε δυνατή φωτιά.
  • Αφαιρέστε τη μπριζόλα από τη μαρινάδα και πετάξτε την περίσσεια μαρινάδας. Μαγειρέψτε στη σχάρα για 7 έως 10 λεπτά ανά πλευρά.
  • Μόλις γίνει, αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να ξεκουραστεί για 10 λεπτά. Κόβουμε σε φέτες κόντρα και σερβίρουμε.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Bacon Cheeseburger Pasta: Ζυμαρικά με μπέικον και γεύση burger που θα σας ξετρελάνουν

Πώς να φτιάξετε αυθεντικά Sloppy joes με μοσχαρίσιο κιμά και λαχταριστή σάλτσα

Μοσχάρι Chili Con Carne: Μια μεξικάνικη συνταγή που θα λατρέψουν όλοι

Bistecca alla Fiorentina: Ποια είναι η ιστορία της θρυλικής μπριζόλας από την Φλωρεντία;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μπορούν τα λειτουργικά τρόφιμα να σας κρατήσουν υγιή ή είναι απλώς διαφημιστικά;

Λειτουργικά τρόφιμα: Τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως τα μούρα, οι ξηροί καρποί και τα σκούρα πράσινα λαχανικά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής και στη μείωση του κινδύνου χρόνιων ασθενειών όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο καρκίνος.

Γλυκοπατάτες: Ο καλύτερος φίλος του παγκρέατός σας

Γλυκοπατάτες: Ένας νόστιμος και απλός τρόπος για να υποστηρίξετε την υγεία του παγκρέατος. Χάρη στα αντιοξειδωτικά, τις βιταμίνες και το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα, οι γλυκοπατάτες μπορούν να βελτιώσουν τη γενική υγεία σας.

Quiche Lorraine με σπανάκι 

Κις λορέν: Αυτό το Quiche Lorraine με σπανάκι είναι ένα ευέλικτο πιάτο που μπορείτε να το απολαύσετε για οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας.

Έλαιο Canola vs φυτικού ελαίου: Ποιο είναι πιο υγιεινό; 

Εάν επικεντρώνεστε στην υγεία της καρδιάς και στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, το λάδι canola μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητάς του σε ωμέγα-3 και των χαμηλότερων επιπέδων κορεσμένων λιπαρών.

Πώς το γιαούρτι μπορεί να βοηθήσεις στο Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου

Γιαούρτι IBS: Γιαούρτι και Σύνδρομο Ευερεθίστου Έντερου (IBS):Τα προβιοτικά που περιέχει βοηθούν στην αποκατάσταση της ισορροπίας των βακτηρίων στο έντερο σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση των συμπτωμάτων του IBS.

Τι περιλαμβάνεται σε ένα αιγυπτιακό πρωινό;

Αιγυπτιακό πρωινό: Το αιγυπτιακό πρωινό είναι μια πλούσια και ποικιλόμορφη γαστρονομική εμπειρία που αντικατοπτρίζει τη ζωντανή κουλτούρα και τη γεωργική αφθονία της χώρας.

Close Icon